Zamów audyt wykonany przez specjalistkę, która do kampanii płatnych podchodzi systemowo. Ne skupia się na pojedynczych działaniach, tylko na wszystkich elementach, które mogą mieć wpływ na efektywność Twoich reklam.
Konkurencja rośnie, stawki rosną, to i kwoty, które trzeba przeznaczyć na promocję rosną. Do tego wszystkiego dochodzą dynamicznie pojawiające się zmiany w całym ekosystemie Meta.
Struktura konta reklamowego przypomina lejek sprzedażowy, dlatego zależnie od Twoich bieżących potrzeb, warto realizować działania, które będą im odpowiadać. Z pewnością zależy Ci na większej sprzedaży, a dzięki niej, na rozwoju biznesu.
Inwestując w tego typu działania, warto mieć pewność, że pieniądze nie są przepalane, ani że za ich równowartość lepiej byłoby pojechać w egzotyczną podróż lub wymienić samochód.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz już swoje kampanie, czy dopiero zaczynasz myśleć o takich działaniach, koniecznie sprawdź…
pod warunkiem, że Twoje działania są oparte na strategii, a nie chaotycznych decyzjach.
nawet te odpalane przez programy typu AdEspresso, Scalify, czy FastTony.
a działania typu “Promuj post” nikogo nie zaprowadzą zbyt daleko.
więc warto wiedzieć, czy podejmowane kroki to rozsądny i opłacalny wydatek.
nie masz dostępu do menedżera reklam lub Twoje kampanie są prowadzone na koncie agencji / freelancera
Brak dostępu właściciela biznesu do konta reklamowego i prowadzonych działań to dość popularna, nieczysta zagrywka w branży. Co gorsza, gdy chcesz zmienić podwykonawcę, musisz zaczynać od zera. A może, gdy otwierasz raport z ubiegłego miesiąca, od razu go zamykasz, bo nie rozumiesz wszystkich tych skrótów, takich jak CTR-y, ROAS-y i wiele innych.
Korzystając z audytu, masz pewność, że wyeliminujemy błędy, które mogły kosztować Cię krocie. Dowiesz się, jak poprawiać kampanie i na które wskaźniki zwracać uwagę analizując reklamy. Na sam koniec otrzymasz rekomendacje do dalszych działań, ale… nie zakończymy naszej współpracy, dopóki nie będę mieć pewności, że doskonale rozumiesz kierunek działań i będziesz wiedział, jak go nadzorować.
Wiem, jak trudno się odnaleźć w panelu i wszystkich technicznych kwestiach, dlatego przez cały czas będziemy w kontakcie.
i na maila otrzymujesz wszelkie informacje dotyczące kolejnych etapów prac.
według prostych instrukcji wideo, które nagraliśmy. Dasz radę, nawet jeśli pierwszy raz będziesz w panelu reklamowym.
zgodnie z metodologią WBIZNES. A to w skrócie oznacza, że badamy każdy element od podszewki.
napisany prostym językiem. Wskazujemy w nim głównie wyzwania oraz potencjalne usprawnienia, które możesz wdrażać natychmiast.
Od kilku lat działa w agencji marketingowej WBIZNES, gdzie początkowo była odpowiedzialna za tworzenie ofert sprzedażowych, tekstów reklamowych, newsletterów oraz treści do social mediów. Mówiąc krótko: sprzedawała słowem. Dzięki temu doświadczeniu i umiejętnościom potrafi lepiej zrozumieć klientów naszych klientów, a także wie, które argumenty laserowo trafiają w ich obiekcje.
Obecnie pomaga małym i średnim firmom promować się w całym ekosystemie Facebooka.
Jesteśmy tak pewni swojej wiedzy, że jeśli stwierdzisz, że nie dowiedziałeś się niczego wartościowego oddamy Ci 100% kwoty.
Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak obsługujemy klientów z całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:
Chorzów
Brzeszcze
Gdańsk
Kraków
Bielsko-Biała
Wolsztyn
Oborniki
Koszalin
Pruszków
Chyby
Tychy
Pogwizdów
Bibice
Kaczyce
Radom
Ostrów Wielkopolski
Warszawa
Krzyż Wielkopolski
Łódź
Rychtal
Wiśniowa
Poznań
Świdnik
Namysłów
Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.
Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…
Audyt profilu na Facebooku według metodologii WBIZNES to suma wiedzy i doświadczeń kilku specjalistów, którzy na co dzień tworzą skuteczne kampanie w mediach społecznościowych. Efektem audytu działań marketingowych jest wskazanie wąskich gardeł kampanii, które nie pozwalają generować satysfakcjonujących efektów na tle konkurencji.
Analizujemy przede wszystkim to, jakie kampanie są ustawione, jaki jest ich cel, jakie są ich techniczne parametry oraz kreacje. Oznacza to, że sprawdzamy zarówno, czy każdy etap lejka jest zagospodarowany. Wiadomo, że jeśli po stronie technicznej - wdrożenie piksela, API konwersji coś będzie się zliczało, to system dostarczy nam niewłaściwych danych, dlatego weryfikujemy także ustawienia w menedżerze zdarzeń i ustawień pod kątem piksela, ale ich nie naprawiamy. Bardziej wskazujemy, gdzie leżą błędy i jak je naprawić.
Na podstawie briefu wypełnionego przez klienta dowiadujemy się, kim jest persona zakupowa. Na podstawie wskazania konkurencji i przejrzenia ich kampanii, komunikatów potwierdzamy / weryfikujemy, czy ten odbiorca jest taki sam, czy może konkurencja sprytnie wykorzystuje jakiś komunikat, który pozwala im precyzyjniej docierać do klienta docelowego. W ramach audytu sprawdzamy, czy rzeczywiście najlepsze opcje dotarcia do tej grupy zostały wykorzystane. Jeśli nie, to sugerujemy, jakie zainteresowania / zachowania i grupy warto jeszcze przetestować. Dodatkowo wchodzimy w zakładkę „Odbiorcy" i weryfikujemy, jakie grupy są utworzone i wykorzystywane w kampaniach.
Bazujemy na tym, że jedną kampanią świata nie da się zbawić i przyciągnąć klientów. Rekomendacje oparte są o lejek marketingowo-sprzedażowy od pozyskania uwagi, przez budowanie autorytetu i zaufania, po sprzedaż i powroty do kolejnych zakupów. W rekomendacjach klient ma opisaną całą ścieżkę pod jedną usługę / produkt. Zawsze dopasowujemy kampanie z uwzględnieniem podziału klient B2B i B2C, czego wiele firm nie stosuje.
Jeśli kampanie emitowane na IG były uruchomione z poziomu Menedżera Reklam w systemie Meta tak. Nie logujemy się natomiast do konta na IG z poziomu aplikacji w telefonie, weryfikując - co tam dokładnie zostało wykonane.
Tak. Kreacja graficzna to, coś co decyduje, czy ktoś zwróci na Twoje firmę uwagę, czy nie. Dlatego poza technicznymi aspektami, których można się szybko nauczyć, zwracamy przede wszystkim uwagę na to, jaką narrację ma Twoja marka, z jakim przekazem wychodzi do potencjalnego klienta, czy go porusza, czy wzbudza emocje, czy jest czytelna, czy jasno mówi, co należy zrobić - jakie jest call to action. Dodatkowo weryfikujemy strony, na które kierują reklamy - czy są spójne z reklamami, czy klient czuje, że trafił w dobre miejsce, czy będzie miał wrażenie, że zabłądził.
Nie ma problemu. Jesteśmy agencją All-In-On do specjalnych działań reklamowych, które przyciągną do Twojego biznesu potencjalnych klientów. Możemy poprawić Twoje standardowe reklamy, ustalić grupy niestandardowych odbiorców, ale ponadto m.in. zaprojektować stronę www, platformę e-commerce, dopieścić katalog produktów pod kątem dobrego copywritingu, poprowadzić działania Google Ads, czy poprawić ilość wyświetleń Twojej stronie w Google za pomocą optymalizacji SEO. Znamy się na marketingu, dostarczamy efekty sprzedażowe i biznesowe, nie wymówki.