Twoje kampanie 
Meta Ads przepalają budżet zamiast przynosić efekty?

Zamów audyt wykonany przez specjalistkę, która do kampanii płatnych podchodzi systemowo. Ne skupia się na pojedynczych działaniach, tylko na wszystkich elementach, które mogą mieć wpływ na efektywność Twoich reklam.

Czasy, gdy wystarczyło odpalić pojedynczą reklamę, już dawno się skończyły.

Konkurencja rośnie, stawki rosną, to i kwoty, które trzeba przeznaczyć na promocję rosną. Do tego wszystkiego dochodzą dynamicznie pojawiające się zmiany w całym ekosystemie Meta.

Struktura konta reklamowego przypomina lejek sprzedażowy, dlatego zależnie od Twoich bieżących potrzeb, warto realizować działania, które będą im odpowiadać. Z pewnością zależy Ci na większej sprzedaży, a dzięki niej, na rozwoju biznesu.

Podstawą każdego biznesu jest sprzedaż!

Inwestując w tego typu działania, warto mieć pewność, że pieniądze nie są przepalane, ani że za ich równowartość lepiej byłoby pojechać w egzotyczną podróż lub wymienić samochód.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz już swoje kampanie, czy dopiero zaczynasz myśleć o takich działaniach, koniecznie sprawdź…

Facebook może sprzedawać

pod warunkiem, że Twoje działania są oparte na strategii, a nie chaotycznych decyzjach.

Reklamy nigdy nie
robią się same

nawet te odpalane przez programy typu AdEspresso, Scalify, czy FastTony.

Reklamy w META wymagają wiedzy

a działania typu “Promuj post” nikogo nie zaprowadzą zbyt daleko.

Wydajesz w nim swoje pieniądze

więc warto wiedzieć, czy podejmowane kroki to rozsądny i opłacalny wydatek.

Dlaczego warto zlecić audyt konta reklamowego META?

Audyt konta reklamowego jest szczególnie przydatny, jeśli:

Samodzielnie prowadzisz kampanie i:

nie masz pewności, czy robisz to dobrze, a nawet boisz się kliknąć w niektóre funkcje
wydajesz dziesiątki tysięcy na reklamy, ale sprzedaży jak nie było, tak nie ma (przepalasz pieniądze)
potrzebujesz wiedzy, w jaki sposób analizować wyniki oraz optymalizować i ustawiać kampanie (co to są te CTR-y, ROAS-y itp.)
nie korzystasz z wszystkich możliwych opcji, ponieważ nie wiesz, jak je wykorzystać, optymalizować
Korzystanie ze sztampowych rozwiązań marketingowych, które przejadły się klientom i nie przykuwają ich uwagi.

Współpracujesz z agencją lub freelancerem i:

nie masz pewności, czy Twój podwykonawca wykonuje swoją pracę rzetelnie
chcesz upewnić się, że kampanie są prawidłowo ustawione

nie masz dostępu do menedżera reklam lub Twoje kampanie są prowadzone na koncie agencji / freelancera

Pomogę Ci skonfigurować odpowiednio
konto i wszystkie parametry.
Otrzymasz także listę rekomendowanych​
działań na start wraz z budżetami.

Czy to także o Tobie?

Często spotykam się nieufnością względem agencji. Dlaczego?

Brak dostępu właściciela biznesu do konta reklamowego i prowadzonych działań to dość popularna, nieczysta zagrywka w branży. Co gorsza, gdy chcesz zmienić podwykonawcę, musisz zaczynać od zera. A może, gdy otwierasz raport z ubiegłego miesiąca, od razu go zamykasz, bo nie rozumiesz wszystkich tych skrótów, takich jak CTR-y, ROAS-y i wiele innych.

Czas to przerwać!

Korzystając z audytu, masz pewność, że wyeliminujemy błędy, które mogły kosztować Cię krocie. Dowiesz się, jak poprawiać kampanie i na które wskaźniki zwracać uwagę analizując reklamy. Na sam koniec otrzymasz rekomendacje do dalszych działań, ale… nie zakończymy naszej współpracy, dopóki nie będę mieć pewności, że doskonale rozumiesz kierunek działań i będziesz wiedział, jak go nadzorować.

Etapy audytu reklamowego

Wiem, jak trudno się odnaleźć w panelu i wszystkich technicznych kwestiach, dlatego przez cały czas będziemy w kontakcie.

1.

Zamawiasz audyt

i na maila otrzymujesz wszelkie informacje dotyczące kolejnych etapów prac.

2.

Zapewniasz nam dostępy

według prostych instrukcji wideo, które nagraliśmy. Dasz radę, nawet jeśli pierwszy raz będziesz w panelu reklamowym.

3.

Weryfikujemy konto

zgodnie z metodologią WBIZNES. A to w skrócie oznacza, że badamy każdy element od podszewki.

4.

Otrzymujesz audyt

napisany prostym językiem. Wskazujemy w nim głównie wyzwania oraz potencjalne usprawnienia, które możesz wdrażać natychmiast.

Nazywam się Paulina Bizub i to ja zajmę się weryfikacją Twojego konta zgodnie z metodologią WBIZNES.

Od kilku lat działa w agencji marketingowej WBIZNES, gdzie początkowo była odpowiedzialna za tworzenie ofert sprzedażowych, tekstów reklamowych, newsletterów oraz treści do social mediów. Mówiąc krótko: sprzedawała słowem. Dzięki temu doświadczeniu i umiejętnościom potrafi lepiej zrozumieć klientów naszych klientów, a także wie, które argumenty laserowo trafiają w ich obiekcje.

Obecnie pomaga małym i średnim firmom promować się w całym ekosystemie Facebooka.

Co możesz zrobić teraz,
aby poprawić swoją sprzedaż?

Pakiet zawiera:

Cena
950 PLN netto

Gwarancja satysfakcji

Jesteśmy tak pewni swojej wiedzy, że jeśli stwierdzisz, że nie dowiedziałeś się niczego wartościowego oddamy Ci 100% kwoty.

Sami dla siebie. Wdrożone przez WBIZNES®