Zamów audyt wykonany przez specjalistkę, która do kampanii płatnych podchodzi systemowo. Ne skupia się na pojedynczych działaniach, tylko na wszystkich elementach, które mogą mieć wpływ na efektywność Twoich reklam.
Konkurencja rośnie, stawki rosną, to i kwoty, które trzeba przeznaczyć na promocję rosną. Do tego wszystkiego dochodzą dynamicznie pojawiające się zmiany w całym ekosystemie Meta.
Struktura konta reklamowego przypomina lejek sprzedażowy, dlatego zależnie od Twoich bieżących potrzeb, warto realizować działania, które będą im odpowiadać. Z pewnością zależy Ci na większej sprzedaży, a dzięki niej, na rozwoju biznesu.
Inwestując w tego typu działania, warto mieć pewność, że pieniądze nie są przepalane, ani że za ich równowartość lepiej byłoby pojechać w egzotyczną podróż lub wymienić samochód.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz już swoje kampanie, czy dopiero zaczynasz myśleć o takich działaniach, koniecznie sprawdź…
pod warunkiem, że Twoje działania są oparte na strategii, a nie chaotycznych decyzjach.
nawet te odpalane przez programy typu AdEspresso, Scalify, czy FastTony.
a działania typu “Promuj post” nikogo nie zaprowadzą zbyt daleko.
więc warto wiedzieć, czy podejmowane kroki to rozsądny i opłacalny wydatek.
nie masz dostępu do menedżera reklam lub Twoje kampanie są prowadzone na koncie agencji / freelancera
Brak dostępu właściciela biznesu do konta reklamowego i prowadzonych działań to dość popularna, nieczysta zagrywka w branży. Co gorsza, gdy chcesz zmienić podwykonawcę, musisz zaczynać od zera. A może, gdy otwierasz raport z ubiegłego miesiąca, od razu go zamykasz, bo nie rozumiesz wszystkich tych skrótów, takich jak CTR-y, ROAS-y i wiele innych.
Korzystając z audytu, masz pewność, że wyeliminujemy błędy, które mogły kosztować Cię krocie. Dowiesz się, jak poprawiać kampanie i na które wskaźniki zwracać uwagę analizując reklamy. Na sam koniec otrzymasz rekomendacje do dalszych działań, ale… nie zakończymy naszej współpracy, dopóki nie będę mieć pewności, że doskonale rozumiesz kierunek działań i będziesz wiedział, jak go nadzorować.
Wiem, jak trudno się odnaleźć w panelu i wszystkich technicznych kwestiach, dlatego przez cały czas będziemy w kontakcie.
i na maila otrzymujesz wszelkie informacje dotyczące kolejnych etapów prac.
według prostych instrukcji wideo, które nagraliśmy. Dasz radę, nawet jeśli pierwszy raz będziesz w panelu reklamowym.
zgodnie z metodologią WBIZNES. A to w skrócie oznacza, że badamy każdy element od podszewki.
napisany prostym językiem. Wskazujemy w nim głównie wyzwania oraz potencjalne usprawnienia, które możesz wdrażać natychmiast.
Od kilku lat działa w agencji marketingowej WBIZNES, gdzie początkowo była odpowiedzialna za tworzenie ofert sprzedażowych, tekstów reklamowych, newsletterów oraz treści do social mediów. Mówiąc krótko: sprzedawała słowem. Dzięki temu doświadczeniu i umiejętnościom potrafi lepiej zrozumieć klientów naszych klientów, a także wie, które argumenty laserowo trafiają w ich obiekcje.
Obecnie pomaga małym i średnim firmom promować się w całym ekosystemie Facebooka.
Jesteśmy tak pewni swojej wiedzy, że jeśli stwierdzisz, że nie dowiedziałeś się niczego wartościowego oddamy Ci 100% kwoty.