paulina@strategiawbiznes.pl

Chcesz mieć pewność, że Twoje kampanie FB Ads przynoszą efekty, a nie przepalają budżet?

Zamów audyt konta reklamowego!

Czasy, gdy wystarczyło odpalić pojedynczą reklamę, już dawno się skończyły.

Konkurencja rośnie, stawki rosną, to i kwoty, które trzeba przeznaczyć na promocję rosną. Do tego wszystkiego dochodzą dynamicznie pojawiające się zmiany w całym ekosystemie Facebooka.

Struktura konta reklamowego przypomina lejek sprzedażowy, dlatego zależnie od Twoich bieżących potrzeb, warto realizować działania, które będą im odpowiadać. Z pewnością zależy Ci na większej sprzedaży, a dzięki niej, na rozwoju biznesu.

Podstawą każdego biznesu jest sprzedaż!

Inwestując w tego typu działania, warto mieć pewność, że pieniądze nie są przepalane, ani że za ich równowartość lepiej byłoby pojechać w egzotyczną podróż lub wymienić samochód. Niezależnie od tego, czy prowadzisz już swoje kampanie, czy dopiero zaczynasz myśleć o takich działaniach, koniecznie sprawdź…

Dlaczego warto zlecić audyt konta reklamowego na Facebooku?

Facebook może sprzedawać

pod warunkiem, że Twoje działania są oparte na strategii, a nie chaotycznych decyzjach.

Reklamy nigdy
nie robią się same

nawet te odpalane przez programy typu AdEspresso, Scalify, czy FastTony.

FB Ads
wymaga wiedzy

działania typu “Promuj post” nikogo nie zaprowadzą zbyt daleko.

Wydajesz w nim swoje pieniądze

więc warto wiedzieć, czy podejmowane kroki to rozsądny i opłacalny wydatek.

Audyt konta reklamowego jest szczególnie przydatny, jeśli:

samodzielnie prowadzisz kampanie i:

współpracujesz z agencją lub freelancerem i:

A co jeśli dopiero zaczynasz?

W takim razie pomogę Ci odpowiednio skonfigurować konto i wszystkie parametry (zagregowane zdarzenia konwersji, grupy odbiorców, poprawność instalacji pixela remarketingowego, weryfikacja domeny). Otrzymasz także listę rekomendowanych działań na start wraz z budżetami.

Czy to także o Tobie?

Często spotykam się z nieufnością względem agencji. Dlaczego?

Ponieważ brak dostępu właściciela biznesu do konta reklamowego i aktualnie prowadzonych działań, to dość popularna, nieczysta zagrywka w branży. Co gorsza, gdy chcesz zmienić podwykonawcę, musisz zaczynać… od zera.

A może, gdy otwierasz raport z ubiegłego miesiąca, to… od razu go zamykasz, bo nie rozumiesz tych wszystkich CTR-ów, ROAS-ów i wielu innych skrótów.

Czas to przerwać!

Korzystając z audytu, masz pewność, że wyeliminujemy błędy, które mogły kosztować Cię krocie. Dowiesz się, jak poprawiać kampanie i na które wskaźniki zwracać uwagę analizując reklamy.

Na sam koniec otrzymasz rekomendacje do dalszych działań, ale… nie zakończymy naszej współpracy, dopóki nie będę mieć pewności, że doskonale rozumiesz kierunek działań i będziesz wiedział, jak go nadzorować.

Etapy audytu reklamowego

Wiem, jak trudno się odnaleźć w panelu i wszystkich technicznych kwestiach, dlatego przez cały czas będziemy w kontakcie. 

Konto zostanie zweryfikowane zgodnie z metodologią WBIZNES przez dedykowanego specjalistę – Paulina Bizub

Od kilku lat działa w agencji marketingowej WBIZNES, gdzie początkowo była odpowiedzialna za tworzenie ofert sprzedażowych, tekstów reklamowych, newsletterów oraz treści do social mediów. Mówiąc krótko: sprzedawała słowem. Dzięki temu doświadczeniu i umiejętnościom potrafi lepiej zrozumieć klientów naszych klientów, a także wie, które argumenty laserowo trafiają w ich obiekcje

Obecnie pomaga małym i średnim firmom promować się w całym ekosystemie Facebooka.

Co powinieneś wiedzieć o Paulinie?

Do kampanii płatnych podchodzi systemowo. Oznacza to, że nie skupia się na pojedynczych działaniach, tylko na wszystkich elementach, które mogą mieć wpływ na efektywność Twoich reklam.

Co powinieneś teraz zrobić, aby poprawić swoją sprzedaż?

Zamów audyt konta reklamowego!

950 PLN netto

Jesteśmy tak pewni swojej wiedzy, że jeśli stwierdzisz, że nie dowiedziałeś się niczego wartościowego oddamy Ci 100% kwoty.

Masz dodatkowe pytania?

Koniecznie napisz na: paulina@strategiawbiznes.pl
Copyright WBIZNES © 2016 – 2023 Regulamin sklepu | Polityka prywatności | Polityka cookies