Konkurencja rośnie, stawki rosną, to i kwoty, które trzeba przeznaczyć na promocję rosną. Do tego wszystkiego dochodzą dynamicznie pojawiające się zmiany w całym ekosystemie Facebooka.
Struktura konta reklamowego przypomina lejek sprzedażowy, dlatego zależnie od Twoich bieżących potrzeb, warto realizować działania, które będą im odpowiadać. Z pewnością zależy Ci na większej sprzedaży, a dzięki niej, na rozwoju biznesu.
Facebook może sprzedawać
pod warunkiem, że Twoje działania są oparte na strategii, a nie chaotycznych decyzjach.
Reklamy nigdy
nie robią się same
nawet te odpalane przez programy typu AdEspresso, Scalify, czy FastTony.
FB Ads
wymaga wiedzy
działania typu “Promuj post” nikogo nie zaprowadzą zbyt daleko.
Wydajesz w nim swoje pieniądze
więc warto wiedzieć, czy podejmowane kroki to rozsądny i opłacalny wydatek.
W takim razie pomogę Ci odpowiednio skonfigurować konto i wszystkie parametry (zagregowane zdarzenia konwersji, grupy odbiorców, poprawność instalacji pixela remarketingowego, weryfikacja domeny). Otrzymasz także listę rekomendowanych działań na start wraz z budżetami.
Często spotykam się z nieufnością względem agencji. Dlaczego?
Ponieważ brak dostępu właściciela biznesu do konta reklamowego i aktualnie prowadzonych działań, to dość popularna, nieczysta zagrywka w branży. Co gorsza, gdy chcesz zmienić podwykonawcę, musisz zaczynać… od zera.
A może, gdy otwierasz raport z ubiegłego miesiąca, to… od razu go zamykasz, bo nie rozumiesz tych wszystkich CTR-ów, ROAS-ów i wielu innych skrótów.
Korzystając z audytu, masz pewność, że wyeliminujemy błędy, które mogły kosztować Cię krocie. Dowiesz się, jak poprawiać kampanie i na które wskaźniki zwracać uwagę analizując reklamy.
Na sam koniec otrzymasz rekomendacje do dalszych działań, ale… nie zakończymy naszej współpracy, dopóki nie będę mieć pewności, że doskonale rozumiesz kierunek działań i będziesz wiedział, jak go nadzorować.
Wiem, jak trudno się odnaleźć w panelu i wszystkich technicznych kwestiach, dlatego przez cały czas będziemy w kontakcie.
Konto zostanie zweryfikowane zgodnie z metodologią WBIZNES przez dedykowanego specjalistę – Paulina Bizub
Od kilku lat działa w agencji marketingowej WBIZNES, gdzie początkowo była odpowiedzialna za tworzenie ofert sprzedażowych, tekstów reklamowych, newsletterów oraz treści do social mediów. Mówiąc krótko: sprzedawała słowem. Dzięki temu doświadczeniu i umiejętnościom potrafi lepiej zrozumieć klientów naszych klientów, a także wie, które argumenty laserowo trafiają w ich obiekcje
Obecnie pomaga małym i średnim firmom promować się w całym ekosystemie Facebooka.
Co powinieneś wiedzieć o Paulinie?
Do kampanii płatnych podchodzi systemowo. Oznacza to, że nie skupia się na pojedynczych działaniach, tylko na wszystkich elementach, które mogą mieć wpływ na efektywność Twoich reklam.