11 case study, dzięki którym zwiększysz sprzedaż online

Dowiedz się jak w przemyślany sposób budować marketing firmy, który daje wyniki, a nie wymówki. Po raz pierwszy eksperci z agencji marketingu internetowego WBIZNES zdradzają kulisy skutecznych kampanii.

Jak to działa w praktyce?

Przykład klienta z branży budowlanej, który na co dzień produkuje i montuje solidne konstrukcje dachowe – Lechnar.

Klient chciał otworzyć się na internetową rzeczywistość i pozyskiwać klientów ze świata online. Ustaliliśmy strategię działań, przygotowaliśmy kampanię, uruchomiliśmy naszych specjalistów i…

Miesięczne działania reklamowe kosztowały łącznie 3748,04 zł i przyniosły aż 87 zapytań. Biorąc pod uwagę fakt, że firma Lechnar świadczy wysoko budżetowe usługi związane z konstrukcjami dachowymi, już 1 klient zwrócił z nawiązką koszty całej kampanii.

Ten e-book jest dla Ciebie, jeśli:

Odpowiadasz za działania marketingowe online w firmie, ale mimo wysiłku, nadal nie masz wyników.

Szukasz pomysłu na kreatywne kampanie marketingowe, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

Chcesz, aby o Twojej firmie było głośno na rynku, ale klasyczne techniki już nie działają jak kiedyś.

Znasz podstawy marketingu, ale dochodzisz do ślepej uliczki. Nie wiesz, co zrobić, aby rozwinąć firmę.

Masz dość wymówek ze strony agencji czy freelancerów, którzy wiele obiecują, ale nie dowożą.

Pragniesz zajrzeć przez ramię ekspertów, którzy na co dzień robią marketing dla topowych marek.

Czego się dowiesz z e-booka?

Bez lania wody i półsłówek. O marketingu mówimy prosto i konkretnie, bo się na nim znamy.

Jak wykorzystać webinar do ocieplenia relacji z klientem i zbudowania autorytetu w branży, która głównie działa stacjonarnie.
W jaki sposób dotrzeć do nowych osób, które są zainteresowane produktem lub usługą (schemat Account Based Marketingu), choć o tym nie wiedzą.

Na czym polega segmentacja klientów i treści oraz jak personalizować komunikat nawet w częściowo zautomatyzowanych kampaniach.

Jak poprawnie przygotować kampanię produktową w Google Ads i o jakich 3 rzeczach pamiętać, aby nie przepalać bezsensownie budżetu.

W jaki sposób przygotować kuszący lead magnet, który będzie wędką na kaloryczne leady, gotowe do rozmowy sprzedażowej.
Czym jest crossowanie społeczności i dlaczego do jednego z naszych produktów zaprosiliśmy aż 20 specjalistów z różnych branż.
Dlaczego wcale nie musisz budować marki osobistej i kto może zrobić to za Ciebie, aby klienci mimo wszystko czuli ogromną sympatię do brandu.

Co zrobić, aby 65% klientów, którzy otrzymali ofertę na maila zdecydowało się na zakup wysokowartościowej usługi.

Jak sprawdzić, czy Twój pomysł na nowy produkt lub usługę będzie strzałem w dziesiątkę, nie wydając na niego nawet złotówki.
W jaki sposób 94% marketerów łatwiej opisuje klientom działania produktu i jak możesz to powielić, tworząc własną telewizję internetową.

Co powinno być pierwszym punktem styku z marką i dlaczego wcale nie chodzi o niską cenę, ani ulepszanie produktu na siłę.

Jak w 5 krokach dopasować przekaz na stronie sprzedażowej pod konkretny segment klientów, aby zwiększyć liczbę zapytań na usługę.

Taktyki, które opisujemy działają już u tych firm

To nie jest kolejny poradnik w stylu “marketing fiction”. To publikacja, która powstała na podstawie doświadczeń.

Co znajdziesz w środku?

11 sprawdzonych taktyk marketingowych, które przekładają się na sprzedaż online wraz z empirycznymi przykładami.

35 wskazówek od ekspertów, które możesz wdrożyć natychmiast w swoim marketingu (w formie czytelnego to-do list po każdym rozdziale).

Kilkanaście gotowych przykładów naszej pracy. Czytając ten e-book niemal podglądasz naszą pracę od kuchni, patrząc nam na ręce.

Przykłady niesztampowych kampanii, które wprowadzaliśmy do niektórych branż jako pierwsi w Polsce – dzisiaj stają się standardem.

Odkryj 11 taktyk, które są kluczem do wyników w działaniach online

Kto za tym stoi

Na co dzień walczą o wyniki klientów agencji marketingu internetowego WBIZNES. Dzisiaj dzielą się swoimi wnioskami i zdradzają kulisy pracy.

Grzegorz Cyganiuk

Ekspert CRO/UX | Project Manager

Anna Warchoł

Opiekun kluczowych klientów

Łukasz Kozieł

Google Ads Specialist

Jakub Szukiełowicz

Dyrektor Operacyjny

Wojciech Wiśniewski

Lider Copywriterów

Adrian Rajczkowski

Copywriter | Researcher

Paulina Bizub

Specjalistka PPC

Mateusz Jonkowski

Onboarding klienta

Wojciech Bizub

CEO & Copywriter

Wypełnij formularz, aby otrzymać e-book

E-book prześlemy do 5 minut na Twój adres e-mail.
W razie czego – sprawdź też SPAM.

Sami dla siebie. Wdrożone przez WBIZNES®