Dowiedz się jak w przemyślany sposób budować marketing firmy, który daje wyniki, a nie wymówki. Po raz pierwszy eksperci z agencji marketingu internetowego WBIZNES zdradzają kulisy skutecznych kampanii.
Przykład klienta z branży budowlanej, który na co dzień produkuje i montuje solidne konstrukcje dachowe – Lechnar.
Klient chciał otworzyć się na internetową rzeczywistość i pozyskiwać klientów ze świata online. Ustaliliśmy strategię działań, przygotowaliśmy kampanię, uruchomiliśmy naszych specjalistów i…
Miesięczne działania reklamowe kosztowały łącznie 3748,04 zł i przyniosły aż 87 zapytań. Biorąc pod uwagę fakt, że firma Lechnar świadczy wysoko budżetowe usługi związane z konstrukcjami dachowymi, już 1 klient zwrócił z nawiązką koszty całej kampanii.
Bez lania wody i półsłówek. O marketingu mówimy prosto i konkretnie, bo się na nim znamy.
Na czym polega segmentacja klientów i treści oraz jak personalizować komunikat nawet w częściowo zautomatyzowanych kampaniach.
Jak poprawnie przygotować kampanię produktową w Google Ads i o jakich 3 rzeczach pamiętać, aby nie przepalać bezsensownie budżetu.
Co zrobić, aby 65% klientów, którzy otrzymali ofertę na maila zdecydowało się na zakup wysokowartościowej usługi.
Co powinno być pierwszym punktem styku z marką i dlaczego wcale nie chodzi o niską cenę, ani ulepszanie produktu na siłę.
Jak w 5 krokach dopasować przekaz na stronie sprzedażowej pod konkretny segment klientów, aby zwiększyć liczbę zapytań na usługę.
To nie jest kolejny poradnik w stylu “marketing fiction”. To publikacja, która powstała na podstawie doświadczeń.
35 wskazówek od ekspertów, które możesz wdrożyć natychmiast w swoim marketingu (w formie czytelnego to-do list po każdym rozdziale).
Kilkanaście gotowych przykładów naszej pracy. Czytając ten e-book niemal podglądasz naszą pracę od kuchni, patrząc nam na ręce.
Przykłady niesztampowych kampanii, które wprowadzaliśmy do niektórych branż jako pierwsi w Polsce – dzisiaj stają się standardem.
Na co dzień walczą o wyniki klientów agencji marketingu internetowego WBIZNES. Dzisiaj dzielą się swoimi wnioskami i zdradzają kulisy pracy.
CEO & Copywriter (10 lat +)
Onboarding klienta (10 lat +)
Opiekun kluczowych klientów (10 lat +)
Opiekun kluczowych klientów (10 lat +)
Opiekun kluczowych klientów (8 lat)
Senior PPC (5 lat)
Senior PPC (3 lata)
Ekspert CRO/UX | Programista (8 lat)
Google Ads Senior (10 lat +)
Copywriter | Researcher (6 lat)
Copywriterka (9 lat)
Senior SEO (10 lat +)
Senior projektant (6 lat)
Projektant graficzny (5 lat)
Senior programista (6 lat)
E-book prześlemy do 5 minut na Twój adres e-mail.
W razie czego – sprawdź też SPAM.