Mailowa zaczepka – Trafia w problemy i oczekiwania grupy docelowej. Celem zimnych maili jest przedstawienie propozycji wartości, która odpowiada na wyzwania potencjalnych klientów zainteresowanych produktem lub usługą.
Telefoniczny otwieracz – Nawiązuje do wysłanej wiadomości e-mail i pomaga rozpocząć rozmowę z potencjalnym klientem.
Konwersacja w social mediach – Polega na dodaniu do znajomych i zaangażowaniu się w publikacje prospecta. Ten element rozpoczyna budowę relacji.
Połączenie trzech metod pozwala skutecznie docierać do osób decyzyjnych (C-LEVEL), zarządów, dyrektorów, managerów i właścicieli.
Przedsiębiorstwa sprzedają drogą mailową odkąd tylko było to możliwe. Wiele firm próbuje to robić na własną rękę, ale wyniki ich nie satysfakcjonują… Nic dziwnego. W kampanii zimnych maili musi zagrać wiele rzeczy – chwytliwy nagłówek, konkretne wartości, zrozumienie potrzeb, problemów klienta i personalizacja, która nie ogranicza się wyłącznie do zmiany imienia w pierwszych zdaniach wiadomości.
Kampania mailowa uderzająca w problemy i wyzwania klienta, z odpowiednią propozycją wartości, chwytliwym tytułem, personalizacją i follow-upami nierzadko może generować od 7 do nawet 15 leadów w ciągu jednej kampanii.
“77% kupujących w B2B deklaruje, że ich ostatni zakup był bardzo skomplikowany lub trudny.” – Gartner
Nic dziwnego, że firmy niechętnie kupują cokolwiek, co nie jest rozwiązaniem ich problemów i wyzwań.
Kampania pomoże Ci skutecznie i precyzyjnie pozyskać jakościowe leady, podczas gdy Twoja konkurencja dalej będzie korzystać z nieskutecznych gotowych szablonów zimnych maili z internetu.
uruchomienia skutecznej kampanii pozyskiwania jakościowych leadów, na którą odbiorcy będą z zaciekawieniem odpisywać.
Chcemy, aby współpraca przynosiła obopólną korzyść, dlatego nie wiążemy klientów kwartalnymi, ani rocznymi umowami.
Jeśli poczujesz, że chcesz się z nami rozstać – rozstanie jest bezproblemowe, a współpraca zamyka się z końcem danego miesiąca.
Dlaczego tak? Bo utrzymujemy klientów jakością usług i dowożonymi wynikami, a nie dokumentami.
Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak obsługujemy klientów z całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:
Chorzów
Brzeszcze
Gdańsk
Kraków
Bielsko-Biała
Wolsztyn
Oborniki
Koszalin
Pruszków
Chyby
Tychy
Pogwizdów
Bibice
Kaczyce
Radom
Ostrów Wielkopolski
Warszawa
Krzyż Wielkopolski
Łódź
Rychtal
Wiśniowa
Poznań
Świdnik
Namysłów
Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.
Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…
Newslettery marketingowe wysyłane są najczęściej z dedykowanych do tego narzędzi np. z GetResponse, MailerLite, FreshMail, Active Campaign. Te programy podają się za domenę poprzez swoje serwery i jako pośrednik wysyłają maile przez serwer pośredniczący. To wysyłki jeden do wielu.
Kampanie mailowe wysyłamy przy pomocy programu do wysyłki zimnych maili Woodpecker. To klient pocztowy, który loguje się poprzez IMAP bezpośrednio na skrzynkę mailową i wysyła z niej maile. Kiedy klient odpowie na maila to Woodpecker od razu automatycznie przestaje wykonywać kolejne działania i przestaje wysyłać kolejne maile, a odpowiedź przychodzi bezpośrednio na maila do tego wątku. To wysyłka 1 do 1.
Najmniejszy projekt, który realizowaliśmy to inwestycja 1900 zł netto, natomiast największa kampania wyniosła klienta 8000 zł netto. W 95% kampanii taki projekt nie wynosi więcej niż 4900 zł netto.
Jest to nadal tańsze niż zatrudnienie handlowca, który specjalizowałby się tylko w pozyskiwaniu klientów. W naszym przypadku przy każdej kampanii pracuje dedykowany zespół - copywriter, reasercher, opiekun klienta i specjalista ds. budowy bazy mailowej.
Tak. RODO nie zabrania kontaktów z klientami, zbierania od nich danych osobowych, ani tym bardziej zaprzestania jakiegokolwiek marketingu.
Zgodnie ze stanowiskiem zawartym w Kodeksie dobrych praktyk w branży marketingu bezpośredniego, to przesłanie komunikatu marketingowego drogą elektroniczną do przedsiębiorcy nie wymaga posiadania uprzedniej zgody takiego przedsiębiorcy.
Wysyłanie informacji handlowych, maili itd. możliwe jest w stosunku do spółek prawa handlowego np. do spółki z o.o. Są to podmioty prawa, a nie osoby fizyczne, w związku z czym nie chroni ich RODO (jeśli dane dostępne są publicznie – w Krajowym Rejestrze Sądowym).
Nie. Każda skrzynka mailowa z której wysyłamy maile jest odpowiednio sprawdzana dedykowanymi narzędziami do testowania spamu przed wysyłką. Co więcej, wszystkie wysyłane wiadomości i tytuły są personalizowane, więc szansa na trafienie do spamu jest znikoma. W żadnej spośród kilkudziesięciu wysłanych kampanii u naszych klientów, nie trafiliśmy do spamu.
Zazwyczaj nasi klienci już w trakcie testowej kampanii (po dwóch tygodniach od rozpoczęcia współpracy) widzą efekty w postaci leadów.
Specjalnie napisane przez programistów narzędzie pozwala nam na wyszukiwanie adresów mailowych poprzez LinkedIn Sales Navigator i na stronach WWW firm.
Jeżeli Twoich potencjalnych klientów nie ma na LinkedIn korzystamy z wyszukiwarki Google, aplikacji do wyszukiwania firm, KRS, szukamy w listach branżowych, u uczestników targów branżowych, w katalogach firm i na portalach branżowych. Często w aplikacjach typu Bisnode.
Do jakich branż B2B docieracie?
Docieramy do każdej branży, ale wyspecjalizowaliśmy się w dotarciu do:
Docieramy do właścicieli firm, zarządów, rad nadzorczych, dyrektorów i menadżerów.
Tak. Przed stworzeniem bazy zawsze prosimy o listę kontaktów, firm konkurencyjnych (jeżeli znajdują się w targecie), czy firm, do których nie chcecie dotrzeć. Taka lista może być wyeksportowana z Twojego CRMa lub może być nam przekazana w jakikolwiek inny wygodny dla Ciebie sposób.
Po przygotowaniu części bazy pokazujemy Ci, jakie kontakty wybraliśmy, aby mieć 100% pewności, że wybrane przez nas osoby idealnie wpisują się w Twoje oczekiwania. Jeżeli jakikolwiek kontakt nie będzie odpowiadać Twojemu targetowi, wymienimy go bezpłatnie.
Oczywiście. Wszystkie wysyłki są dokonywane na kontach klientów. Zarówno bazy mailowe, statystyki, leady, odpowiedzi i raporty pozostają z naszymi klientami nawet po zakończeniu współpracy. Zgodnie z umową o zachowaniu poufności zobowiązujemy się do nierozpowszechniania poufnych materiałów i danych. Są one chronione klauzulą poufności.
Tak, możemy zintegrować wysyłkę z CRM’ami takimi jak HubSport, Pipedrive, FIRMAO, Salesforce. Co więcej, możemy to zrobić w każdym CRM, który wspierany jest przez aplikacje ZAPIER.