Szukamy Ciebie!

Uwaga, uwaga
Szukamy nowych WBIZNESian! Może to właśnie Ty jesteś naszym nowym:

W tym momencie szukamy samodzielnych specjalistów.

Opis klienta

Akademia Zduństwa to firma prowadzona przez Dawida Kozara i Piotra Baturę, którzy na co dzień szkolą z budowy pieców, kuchni kaflowych i ceglanych oraz kominków. Ich klientami są pasjonaci oraz amatorzy sztuki zduństwa, którzy pragną samodzielnie zbudować symbol “ogniska domowego”. Panowie pokazują jak połączyć tradycję i doświadczenie zawodu zdunów ze zmieniającym światem i wychodzeniem naprzeciw klientom, np. w internecie.

1

Sytuacja klienta

Celem klienta było przygotowanie kampanii webinarowej dotyczącej budowy kuchni z cegieł, w trakcie której sprzedawany był kurs o tej tematyce. Plan zakładał minimum 1000 zapisów na webinar. Wyzwaniem był fakt, że branża zduństwa od lat działa prawie wyłącznie w świecie offline, dlatego dotarcie do zainteresowanych klientów kanałami online mogło wydać się problematyczne.

2

Co przygotowaliśmy?

Zaczęliśmy od przygotowania strony zapisu na webinar, która była zoptymalizowana pod kątem konwersji. Następnie opracowaliśmy sekwencję automatycznych maili wysyłanych do zapisanych osób z przypomnieniem o webinarze, a także treści do reklam w systemie Meta oraz Google Ads. W samym systemie Meta pozyskaliśmy aż 1277 osób w cenie 4,75 zł za zapis.

3
4

Efekty współpracy

W wyniku naszych działań na webinar zapisało się 1830 osób w zaledwie 3 tygodnie. Zdecydowana większość z nich to osoby z zimnego ruchu, które nigdy wcześniej nie słyszały o Akademii Zduństwa. Wykonaliśmy 183% planu!

W systemie Meta pozyskaliśmy aż 1277 osób w cenie 4,75 zł za zapis. Najwięcej zapisów wygenerował materiał wideo nagrany przez Piotra i Dawida, w którym omawiają tematykę spotkania.

Pozyskane osoby nie były przypadkowe. Świadczy o tym m.in. średni open rate (otwieralność wiadomości) na poziomie 46,63% całej sekwencji e-mail.

Opinia klienta o projekcie

Do organizacji webinaru WBIZNES przekonywało nas od kilku dobrych miesięcy. Finalnie zebraliśmy się na odwagę i powiedzieliśmy: „Robimy to!” Pierwsza tego typu aktywność oczywiście wiązała się z dodatkowym nakładem pracy, niektóre działania były dla nas wyzwaniem — w końcu robiliśmy je po raz pierwszy. Sam wynik zapisów i obecność ponad 500 osób na żywo przez cały czas trwania szkolenia przerosły nasze oczekiwania! Po stronie WBIZNES jak zawsze mogliśmy liczyć na feedback oraz nadzór nad całym projektem — sami pewnie byśmy tego przedsięwzięcia nie dźwignęli. Wiemy, co jeszcze możemy poprawić i przygotowujemy się do kolejnych spotkań online, gdyż to pierwsze spotkało się z ogromną aprobatą.

5

1830 zapisów na webinar

w zaledwie 3 tygodnie

Opis klienta

Pokój.waw.pl to firma, która od wielu lat zajmuje się wynajmowaniem pokoi na terenie Warszawy. Dzięki ich usługom, wiele studentów i osób pracujących w stolicy, nie musi wynajmować całego mieszkania, którego koszty często wykraczają poza budżet. Firma posiada ponad 1000 pokoi, dlatego z łatwością potrafią znaleźć pokój w odpowiedniej lokalizacji w kwocie, która jest w zasięgu klienta.

1

Sytuacja klienta

Celem klienta było wypełnienie 100% najmowanych pokoi na terenie Warszawy. Wyzwaniem była duża konkurencja oraz mała rotacyjność klientów. Osoby wynajmujące pokoje często zostają u swoich dostawców. Celem pośrednim działań było więc dotarcie do nich i pokazanie korzyści, jakie daje najem od Pokój.waw.pl

2

Co przygotowaliśmy?

Przygotowaliśmy dwie kampanie Lead Ads w systemie META:

  • skierowana do przyszłych studentów i ich rodziców,
  • skierowana do osób, które przyjechały do pracy do Warszawy.

Poza przygotowaniem perswazyjnych tekstów reklamowych i przykuwających uwagę grafik, ustawiliśmy automatyzację, której celem było jak najszybsze poinformowanie handlowców firmy Pokój.waw.pl o tym, że pozyskaliśmy nowy kontakt. Do automatyzacji wykorzystaliśmy Zapier, arkusze Google oraz system do obsługi powiadomień SMS.

W trakcie emisji kampanii, kilkukrotnie pytaliśmy klienta o feedback, udoskonalając komunikat reklamowy w celu uzyskania jeszcze lepszych wyników.

3
4

Efekty współpracy

W trakcie 36 dni kampanii, pozyskaliśmy 443 leady po 10,47 zł. Z pomocą naszych działań, klient wypełnił 100% portfolio pokoi przeznaczonych na najem.

Opinia klienta o projekcie

Mimo, że gorący okres najmu pokoi rozpoczyna się we wrześniu, do całego procesu zaczęliśmy przygotowywać się wcześniej. Najpierw we własnym gronie wyznaczyliśmy konkretne liczby i działania do realizacji, a następnie po rozmowie z Jakubem z WBIZNES (naszym opiekunem) ustaliliśmy, jak mogą nam pomóc zrealizować ten wynik. Efekt: 100% pokoi zapełnionych. Najbardziej we współpracy z WBIZNES doceniam to, że są otwarci na nasz feedback, szybko go wdrażają oraz to, że sami dopytują o wyniki i podrzucają pomysły, co warto sprawdzić / zmienić w prowadzonych działaniach.

5

443 leady na najem pokoi w 36 dni.

Zrealizowanie celu przed planowanym zakończeniem kampanii.