Copywriter
Serwus!
Jesteśmy WBIZNES, czyli jedną z wiodących agencji marketingu internetowego, która pracuje na wyniki biznesowe klientów.
Łączymy umiejętność tworzenia strategii biznesowych z projektowaniem stron www oraz prowadzeniem efektywnym działań performance marketingowych (PPC) zintegrowanych z procesem sprzedaży. To wyjątkowe połączenie.
Do naszego działu copy poszukujemy do pracy zdalnej (part time ~ 30h/miesięcznie) Copywritera/Copywriterki z umiejętnością myślenia strategicznego oraz doświadczeniem w tworzeniu treści sprzedażowych, do PPC i social mediów. Ze szczególnym naciskiem na zrozumienie biznesu, argumentacji, obiekcji i pisania ofert sprzedażowych.
Czego oczekujemy:
Zależy nam na kimś, kto:
- potrafi diagnozować problemy, bolączki klientów (TO WAŻNE),
- potrafi je nazywać,
- potrafi odpowiadać na powyższe w dobrze zredagowanych tekstach,
- wie, że teksty powinny odpowiadać na obiekcje grupy docelowej,
- w narracji wychodzi od klienta, a nie od produktu / usługi,
- rozumie, czym jest strategia marketingowa i chce się jej trzymać,
- potrafi z kilkudziesięciu stron notatek wyciągać wnioski i na ich podstawie tworzyć content,
- wie, czym jest research i nie zaczyna bez niego pracy,
- ma minimum 2-letnie doświadczenie w agencji marketingowej lub dziale marketingu,
- dobrze rozumie i czuje social media oraz trendy w digitalu,
- poza pracą ma pasję, dzięki której resetuje głowę.
Nie szukamy osoby, która:
- ma tzw. lekkie pióro i obkleja przedmiot promocji przymiotnikami,
- chwali się, że umie w social media, Google ADS, wideo marketing itp., bo szukamy kogoś skupionego na jednej dziedzinie,
- jest kreatywna i chętna do stałego rozwijania swoich kompetencji, bo szukamy fachowca,
- używa słów: bardzo, musisz, pieniążki.
Z naszego doświadczenia wynika, że powyższe to zazwyczaj puste frazesy. 🙁
Aby przybliżyć koncept myślenia, podsyłamy link do artykułu: https://wojciechbizub.pl/blog/jaki-problem-rozwiazuje-twoja-firma/
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie materiałów contentowych niezbędnych do obsługi klienta, w Google Docs,
- przygotowywanie pomysłów i prezentacji dla klientów,
- tworzenie koncepcji kampanii wizerunkowych i prosprzedażowych,
- tworzenie pomysłów kreatywnych na działania dodatkowe (konkursy, wysyłki kreatywne, animacje i video),
- wymyślanie haseł i treści wykorzystywanych na stronach www,
- infografikach czy mailingach,
- opracowywanie RTM-ów, o których będzie głośno w socialach,
- prowadzenie bieżącej komunikacji klientów w social mediach,
- planowanie i wdrażanie strategii content marketingu.
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie i atrakcyjne (terminowo wypłacane) wynagrodzenie w modelu kontraktu B2B: 70 – 85 zł netto /h na fakturze,
- pracę w doświadczonym, zaangażowanym zespole, który pracuje ze sobą od lat i potrafi to efektywnie robić w trybie zdalnym,
- pracę nad ambitnymi projektami,
- komunikację asynchroniczną (ClickUp, Telegram),
- dwa wyjazdy integracyjne do roku (letni i bożonarodzeniowy),
- start działań we wrześniu / październiku (do ustalenia).
Kolejne kroki:
- wyślij CV wraz ze swoim portfolio tekstów/projektów – uzasadnij, dlaczego tak zostały napisane (pamiętaj o formule o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych),
- kontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zapraszamy do wykonania zadania testowego,
- wybranych kandydatów zapraszamy do kolejnego etapu – rozmowy z właścicielami.
Aplikację prześlij klikając w przycisk Aplikuj.
Otrzymasz zadanie testowe. Jeśli zostanie pozytywnie rozpatrzone – widzimy się na rozmowie dopinającej współpracę.
Oferowana umowa
70 – 85 zł
netto /h na fakturze
tryb pracy
30h / miesięcznie
Data publikacji: 04/09/2024