Content Creator – kreatywne treści, które sprzedają
Serwus!
Jesteśmy WBIZNES – agencją marketingu internetowego, która łączy strategię biznesową z działaniami marketingowymi. Naszą misją jest dostarczanie klientom realnych wyników, a nie tylko obietnic.
Do naszego zespołu poszukujemy Content Creatora, który potrafi pisać treści sprzedażowe, i marketingowe. Jeśli lubisz pracę z narzędziami AI, ale równie dobrze czujesz się w kreowaniu pomysłów i rozwijaniu swoich idei – czekamy na Ciebie!
Czego oczekujemy:
Szukamy osoby, która:
- Potrafi komunikować się z klientem biznesowym, aby poznać jego oczekiwania, firmę i wyciągnąć z niego najpotrzebniejsze informacje do realizacji kontentu.
- Potrafi pisać treści na strony firmowe klientów, uwzględniając ich specyfikę i potrzeby biznesowe, znając jednocześnie zasady tworzenia treści przyjaznych SEO.
- Tworzy treści sprzedażowe do ofert pod okiem konsultantów sprzedażowych.
- Umie kreować kreatywne posty i treści na profile social media (Facebook, LinkedIn, Instagram).
- Wspiera dział PPC w przygotowywaniu kampanii reklamowych poprzez dostarczanie dopasowanego contentu.
- Nie boi się pracy z narzędziami AI (np. Perplexity, Claude, Senuto Writer, Writesonic) i traktuje je jako wsparcie w codziennych zadaniach.
- Potrafi skrupulatnie pracować na narzędziach do zarządzania projektami, takich jak ClickUp.
- Ma minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w agencji marketingowej lub dziale marketingu.
Nie szukamy osoby, która:
- ma tzw. lekkie pióro i obkleja przedmiot promocji przymiotnikami,
- chwali się, że umie w social media, Google ADS, wideo marketing itp., bo szukamy kogoś skupionego na jednej dziedzinie,
- jest kreatywna i chętna do stałego rozwijania swoich kompetencji, bo szukamy fachowca,
- używa słów: bardzo, musisz, pieniążki.
Z naszego doświadczenia wynika, że powyższe to zazwyczaj puste frazesy. 🙁
Aby przybliżyć koncept myślenia, podsyłamy link do artykułu: https://wojciechbizub.pl/blog/jaki-problem-rozwiazuje-twoja-firma/
Zakres obowiązków:
- Tworzenie treści zgodnie z wytycznymi.
- Praca z PM nad etapami poprawek i przekazywanie gotowych produktów do dalszych działów.
- Przygotowywanie kreatywnych postów Oraz opisów konceptów graficznych, które są potrzebne do atrakcyjnego przedstawienia Twojej treści.
- Przygotowywanie audytów komunikacyjnych, profili naszych klientów.
- Przygotowywanie raportów oraz wniosków dotyczących wpływu danej treści na rozwój marketingu i biznesu.
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w modelu kontraktu B2B: 80 – 120 zł netto/h na fakturze.
- Wsparcie w zakresie nowoczesnych technologii i możliwości rozwoju.
- Zlecenie przynajmniej 80h zadań miesięcznie
- Pracę zdalną w doświadczonym i zaangażowanym zespole.
- Komunikację asynchroniczną (ClickUp, Telegram), która pozwala na efektywną współpracę bez zbędnego chaosu.
- Dwa wyjazdy integracyjne w roku (letni i bożonarodzeniowy).
- Brak umowy na wyłączność, cieszymy się, kiedy nasi ludzie rozwijają się również samodzielnie.
Kolejne kroki:
- Wyślij swoje portfolio wraz z uzasadnieniem ich koncepcji (pamiętaj o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych).
- Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy do rozmowy o profilu naszej działalności i Twoich oczekiwaniach.
- Jeśli obie strony poczują, że zaiskrzyło, poleci już z górki
Aplikację prześlij klikając w przycisk Aplikuj.
Otrzymasz zadanie testowe. Jeśli zostanie pozytywnie rozpatrzone – widzimy się na rozmowie dopinającej współpracę.
Oferowana umowa
80 – 120 zł
netto /h na fakturze
tryb pracy
80h / miesięcznie
Data publikacji: 20/03/2025