Copywriter

Serwus!
Jesteśmy WBIZNES, czyli jedną z wiodących agencji marketingu internetowego, która pracuje na wyniki biznesowe klientów.
Łączymy umiejętność tworzenia strategii biznesowych z projektowaniem stron www oraz prowadzeniem efektywnym działań performance marketingowych (PPC) zintegrowanych z procesem sprzedaży. To wyjątkowe połączenie.

Do naszego działu copy poszukujemy do pracy zdalnej (part time ~ 30h/miesięcznie) Copywritera/Copywriterki z umiejętnością myślenia strategicznego oraz doświadczeniem w tworzeniu treści sprzedażowych, do PPC i social mediów. Ze szczególnym naciskiem na zrozumienie biznesu, argumentacji, obiekcji i pisania ofert sprzedażowych.

Czego oczekujemy:

Zależy nam na kimś, kto:

  • potrafi diagnozować problemy, bolączki klientów (TO WAŻNE),
  • potrafi je nazywać,
  • potrafi odpowiadać na powyższe w dobrze zredagowanych tekstach,
  • wie, że teksty powinny odpowiadać na obiekcje grupy docelowej,
  • w narracji wychodzi od klienta, a nie od produktu / usługi,
  • rozumie, czym jest strategia marketingowa i chce się jej trzymać,
  • potrafi z kilkudziesięciu stron notatek wyciągać wnioski i na ich podstawie tworzyć content,
  • wie, czym jest research i nie zaczyna bez niego pracy,
  • ma minimum 2-letnie doświadczenie w agencji marketingowej lub dziale marketingu,
  • dobrze rozumie i czuje social media oraz trendy w digitalu,
  • poza pracą ma pasję, dzięki której resetuje głowę.

Nie szukamy osoby, która:

  • ma tzw. lekkie pióro i obkleja przedmiot promocji przymiotnikami,
  • chwali się, że umie w social media, Google ADS, wideo marketing itp., bo szukamy kogoś skupionego na jednej dziedzinie,
  • jest kreatywna i chętna do stałego rozwijania swoich kompetencji, bo szukamy fachowca,
  • używa słów: bardzo, musisz, pieniążki.

Z naszego doświadczenia wynika, że powyższe to zazwyczaj puste frazesy. 🙁

Aby przybliżyć koncept myślenia, podsyłamy link do artykułu: https://wojciechbizub.pl/blog/jaki-problem-rozwiazuje-twoja-firma/

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie materiałów contentowych niezbędnych do obsługi klienta, w Google Docs,
  • przygotowywanie pomysłów i prezentacji dla klientów,
  • tworzenie koncepcji kampanii wizerunkowych i prosprzedażowych,
  • tworzenie pomysłów kreatywnych na działania dodatkowe (konkursy, wysyłki kreatywne, animacje i video),
  • wymyślanie haseł i treści wykorzystywanych na stronach www,
  • infografikach czy mailingach,
  • opracowywanie RTM-ów, o których będzie głośno w socialach,
  • prowadzenie bieżącej komunikacji klientów w social mediach,
  • planowanie i wdrażanie strategii content marketingu.

Co oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie i atrakcyjne (terminowo wypłacane) wynagrodzenie w modelu kontraktu B2B: 70 – 85 zł netto /h na fakturze,
  • pracę w doświadczonym, zaangażowanym zespole, który pracuje ze sobą od lat i potrafi to efektywnie robić w trybie zdalnym,
  • pracę nad ambitnymi projektami,
  • komunikację asynchroniczną (ClickUp, Telegram),
  • dwa wyjazdy integracyjne do roku (letni i bożonarodzeniowy),
  • start działań we wrześniu / październiku (do ustalenia).

Kolejne kroki:

  1. wyślij CV wraz ze swoim portfolio tekstów/projektów – uzasadnij, dlaczego tak zostały napisane (pamiętaj o formule o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych),
  2. kontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zapraszamy do wykonania zadania testowego,
  3. wybranych kandydatów zapraszamy do kolejnego etapu – rozmowy z właścicielami.

Aplikację prześlij klikając w przycisk Aplikuj.

Otrzymasz zadanie testowe. Jeśli zostanie pozytywnie rozpatrzone – widzimy się na rozmowie dopinającej współpracę.

B2B

Oferowana umowa

70 – 85 zł

netto /h na fakturze

100% Zdalny

tryb pracy

Potrzebne zaangażowanie

30h / miesięcznie

Data publikacji: 04/09/2024