Do spotkania pozostało:
dni
godz.
min.
sek.

Spadająca sprzedaż, mniejsza liczba leadów i nieudana gonitwa po KPI? Zaplanuj przemyślany marketing dla firmy przemysłowej na drugą połowę 2025 roku.

Do tej pory marketing w Waszej firmie był robiony z doskoku? Formuła pozyskiwania klientów i sprzedaży, która działała przez dekadę lub dłużej nagle się wypaliła? Odkryj 5 przewag, które zapewni Ci indywidualnie rozpisany plan marketingowy – od szybszego pozyskania świadomego leada, po zyskanie ambasadora marki.

Zarezerwuj miejsce na spotkaniu

Godz. 20:00
Środa, 11.06.2025

Wojciech Bizub
Prowadzący

Wojciech Bizub

Marketer & CEO agencji marketingu internetowego WBIZNES.

Wykładowca programów MBA oraz prelegent największych konferencji biznesowych w Polsce. Twórca jednego z najchętniej słuchanych podcastów o marketingu w kraju – Skuteczny Marketing.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES.

Magdalena Małek
Współprowadząca

Magdalena Małek

Konsultantka strategiczna i dyrektor operacyjna.

Od 2016 roku wspiera właścicieli firm w rozwiązywaniu problemów operacyjnych i zespołowych. Ma za sobą kilkadziesiąt projektów doradczych zrealizowanych dla ponad 40 organizacji – od agencji kreatywnych po firmy usługowe i technologiczne.

Specjalizuje się w porządkowaniu procesów, poprawie jakości obsługi klienta i budowaniu zespołów, które dowożą wyniki. Pracuje z liderami sprzedaży, opiekunami klientów i zarządami, pomagając im odzyskać kontrolę nad codziennym działaniem firmy i skupić się na jej rozwoju.

Czego się dowiesz podczas spotkania?

Jak przestać bazować wyłącznie na poleceniach?

Ile handlowiec załatwi, tyle firma zarobi. To błędne założenie, z którym spotykamy się na co dzień w firmach przemysłowych. W tym scenariuszu handlowiec staje się głównym bohaterem historii, od którego zależy „być albo nie być” całej organizacji. W nowoczesnym modelu wyniki powinny brać się z synergii kilku kanałów: e-mail marketingu, social mediów, kampanii performance, konwertującej strony www. Podczas spotkania dowiesz się, które kanały sprawdzą się w Twojej branży.

Dlaczego nie macie leadów z internetu?

Koszty reklam są coraz większe, a możliwości szczegółowego targetowania z każdym dniem coraz mniejsze. Dlatego marketing powinien pełnić rolę edukacyjną. Dzięki odpowiedniej komunikacji w lejku TOFU-MOFU-BOFU wyedukujesz klientów i uczynisz z nich bardziej świadomych klientów. W wyniku działań edukacyjnych zwiększasz skuteczność handlowców, bo rozmawiają z „ogrzanymi” leadami.

Co powinien zawierać plan marketingowy?

Cel, dostępne zasoby, wyróżniki, racjonalna argumentacja, kanały dotarcia, narracja – to fundamenty ambitnego planu marketingowego, który pozwala działać z nawet 6-miesięcznym wyprzedzeniem. W trakcie zamkniętego spotkania pokażę Ci najszybszą drogę do stworzenia planu, który będzie odporny na lwią część przeszkód, które dzisiaj stopują rozwój Waszego biznesu.

Dla kogo jest ten webinar?

Właściciele firm przemysłowych i budowlanych

Chcesz rozwijać firmę i zatrudniać więcej osób, ale jednocześnie czujesz, że obecni pracownicy nie dowożą KPI-ów? Dzięki marketingowi możesz podnieść słupki ich skuteczności i rozwijać firmę, nie podejmując ryzykownych strategii.

Dyrektorzy sprzedaży i marketingu firm przemysłowych i budowlanych

Liczba leadów spada, podobnie jak ich jakość? Handlowcy narzekają, że dostają nieświadome i niezaangażowane kontakty? Działania wynikające z planu marketingowego podniosą świadomość klientów, a dobór odpowiednich kanałów, zapewni ich stały przypływ w Excelu.

Product ownerzy firm przemysłowych i budowlanych

Twoim zadaniem jest wprowadzenie nowego produktu na rynek, w którym zarząd upatruje szans na wielki sukces i odkucie się od dna? To jak stąpanie po kruchym lodzie. Jeden zły krok i będziesz w tarapatach. Ale z planem marketingowym będziesz mieć gotową mapę do celu (ze wskazówkami).

dni
godz.
min.
sek.
Sami dla siebie. Wdrożone przez WBIZNES®