Do tej pory marketing w Waszej firmie był robiony z doskoku? Formuła pozyskiwania klientów i sprzedaży, która działała przez dekadę lub dłużej nagle się wypaliła? Odkryj 5 przewag, które zapewni Ci indywidualnie rozpisany plan marketingowy – od szybszego pozyskania świadomego leada, po zyskanie ambasadora marki.
Marketer & CEO agencji marketingu internetowego WBIZNES.
Wykładowca programów MBA oraz prelegent największych konferencji biznesowych w Polsce. Twórca jednego z najchętniej słuchanych podcastów o marketingu w kraju – Skuteczny Marketing.
Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES.
Ile handlowiec załatwi, tyle firma zarobi. To błędne założenie, z którym spotykamy się na co dzień w firmach przemysłowych. W tym scenariuszu handlowiec staje się głównym bohaterem historii, od którego zależy „być albo nie być” całej organizacji. W nowoczesnym modelu wyniki powinny brać się z synergii kilku kanałów: e-mail marketingu, social mediów, kampanii performance, konwertującej strony www. Podczas spotkania dowiesz się, które kanały sprawdzą się w Twojej branży.
Koszty reklam są coraz większe, a możliwości szczegółowego targetowania z każdym dniem coraz mniejsze. Dlatego marketing powinien pełnić rolę edukacyjną. Dzięki odpowiedniej komunikacji w lejku TOFU-MOFU-BOFU wyedukujesz klientów i uczynisz z nich bardziej świadomych klientów. W wyniku działań edukacyjnych zwiększasz skuteczność handlowców, bo rozmawiają z „ogrzanymi” leadami.
Cel, dostępne zasoby, wyróżniki, racjonalna argumentacja, kanały dotarcia, narracja – to fundamenty ambitnego planu marketingowego, który pozwala działać z nawet 6-miesięcznym wyprzedzeniem. W trakcie zamkniętego spotkania pokażę Ci najszybszą drogę do stworzenia planu, który będzie odporny na lwią część przeszkód, które dzisiaj stopują rozwój Waszego biznesu.
Chcesz rozwijać firmę i zatrudniać więcej osób, ale jednocześnie czujesz, że obecni pracownicy nie dowożą KPI-ów? Dzięki marketingowi możesz podnieść słupki ich skuteczności i rozwijać firmę, nie podejmując ryzykownych strategii.
Liczba leadów spada, podobnie jak ich jakość? Handlowcy narzekają, że dostają nieświadome i niezaangażowane kontakty? Działania wynikające z planu marketingowego podniosą świadomość klientów, a dobór odpowiednich kanałów, zapewni ich stały przypływ w Excelu.
Twoim zadaniem jest wprowadzenie nowego produktu na rynek, w którym zarząd upatruje szans na wielki sukces i odkucie się od dna? To jak stąpanie po kruchym lodzie. Jeden zły krok i będziesz w tarapatach. Ale z planem marketingowym będziesz mieć gotową mapę do celu (ze wskazówkami).