Opis klienta
Pani dr Bożena Chociełowska jest ginekologiem z pasji i powołania. Jeszcze przed współpracą z nami zwróciła uwagę na to, jak wiele kobiet nie bada się systematycznie z powodu nieprzyjemnych doświadczeń z innymi lekarzami. Z tego powodu założyła pierwszy empatyczny gabinet, w którym problemy się rozwiązuje, a na pytania odpowiada.
Sytuacja klienta
Gabinet pani Bożeny znajduje się na warszawskim śródmieściu, gdzie poza jej gabinetem znajduje się kilkadziesiąt innych placówek ginekologicznych. Celem Pani Bożeny było zwiększenie liczby pacjentek zapisujących się poprzez internet. Początkowo stan wynosił 51 wizyt miesięcznie.
Co przygotowaliśmy?
Na samym starcie wprowadziliśmy szereg zmian na stronie internetowej – od napisania perswazyjnych tekstów, po usprawnienia UX/UI, aby strona była bardziej intuicyjna.
Przygotowaliśmy skrypt wideo, w którym Pani Bożena opowiada o swojej misji oraz tym, co jest dla niej najważniejsze w kontakcie z pacjentką. Wideo spotkało się z ogromną aprobatą pacjentek, do tego stopnia, że o wizyty pytają kobiety z innych województw.
Po wprowadzeniu tych usprawnień uruchomiliśmy kampanie w systemie Google oraz Meta, które kierują na stronę www, gdzie pacjentki mogą poznać ceny, dostępne terminy i umówić wizytę.
Efekty współpracy
W wyniku naszych działań do gabinetu Pani Bożeny zgłaszają się aż 172 klientki miesięcznie. Przed współpracą liczba ta wynosiła 51, co prowadzi do wniosku, że skuteczne wdrożenie działań marketingowych zapewniło ponad 3-krotny wzrost liczby wizyt.
W systemie Meta każdego miesiąca osiągamy od 1500 do 2000 odwiedzin strony internetowej:
W dalszym ciągu są to głównie kobiety w średnim wieku, jednak biorąc pod uwagę wyniki sprzed 5 miesięcy, rośnie grono obserwatorek w wieku 25-34 lata.
Google Ads:
Kampanie Google Ads każdego miesiąca osiągają 2 000 – 2700 kliknięć co przynosi średnio 80-85 zapisów do gabinetu miesięcznie.
Dzięki reklamom w Google z zapisów online najczęściej korzystają pacjentki w wieku 18-24 i 25-34lata, jak możemy zauważyć, wiek odbiorców w zależności od medium pozyskiwania ruchu nieco się różni, co pokazuje nam, że warto prowadzić działania marketingowe w wielu źródłach i tym samym skutecznie docierać do pozostałych grup wiekowych.
Opinia klienta
Szukałam wielu sposobów na to, aby znaleźć nowe pacjentki. Internet wydał mi się najlepszym rozwiązaniem, pozwalającym dotrzeć do młodszych osób, szukających empatycznego gabinetu ginekologicznego. Zespół WBIZNES służył odpowiedzią na każdym etapie współpracy.
Niezwykle cenię to, że byli w stanie poukładać każdy element układanki i sprawić, aby umówienie się na wizytę przez stronę internetową było bardzo intuicyjne. Czas na kolejny kamień milowy – 200 zapisów miesięcznie.