Masz już społeczność? Pora zamienić lajki na złotówki

Pomożemy Ci zmonetyzować know-how: od budowania widowni online, przez zwiększanie zaangażowania aż do sprzedaży. W skrócie – rozkręcimy Twoją markę osobistą, abyś zarabiał/a na swoim nazwisku.

Napędzamy wyniki wielu „nazwisk”

Twoja marka czeka w kolejce.

120 tys.
zł zarobionych w ciągu 7 dni (jedna kampania) z kursu online w branży fryzjerskiej.
100 tys.

zł zarobionych podczas kampanii webinarowej dla wąskiej grupy – maturzystów zdających chemię.

1 %

konwersja po zmodyfikowaniu prezentacji webinarowej w branży IT. Wzrost z wcześniejszych 5%.

100

zł netto zarobionych z webinaru przy zerowym budżecie reklamowym w trudnej branży dietetycznej.

Bronimy się liczbami,
bo stawiamy na konkrety

Jakość współpracy zawsze rozliczamy na podstawie wyników w Excelu.
Liczby muszą się zgadzać.

Jak rozumiemy Twoją sytuację?

Masz już markę osobistą

Nie wiesz, jak zmonetyzować swoje zasięgi

Chcesz wprowadzić pierwsze produkty

Nie wiesz, jak promować kursy, e-booki i konsultacje

Szukasz działań, które wpłyną bezpośrednio na wyniki

Chcesz ułożyć działający lejek sprzedażowy, który z łatwością można powielać

Zastanawiasz się jak tworzyć ciekawy content

Nie wiesz, jak technicznie podejść do tworzenia treści w sieci

Chcesz przygotować wideo-wizytówkę z historią osobistą

Zastanawiasz się, jak skutecznie przeprowadzić webinar sprzedażowy

Układamy marketing od podstaw

Jeśli szukasz kogoś, kto pomoże tylko przy pojedynczym zadaniu, np. ustawieniu reklam na Facebooku czy napisaniu maila sprzedażowego, niestety jesteś w złym miejscu…

Do marketingu podchodzimy systemowo. Najpierw analizujemy każdy element Twojej marki, a potem układamy je w całość na ścieżce rozwoju sprzedaży. Jesteśmy przekonani, że tylko systemowe podejście oparte na rzeczowych danych przynosi efekty.

Garażowe „lajfhaki” wyglądają dobrze, ale jedynie na wideo amerykańskich guru marketingu.

Co zrobimy, aby o Twojej marce było głośno?

Najpierw projektujemy strategię i wyznaczamy kierunek.
Potem nasi specjaliści przystępują do przemyślanego wdrożenia.

Pomożemy Ci zmonetyzować Twoje zasięgi

Zaprojektujemy proces transformacji odbiorców w klientów. Puste lajki zamienimy na złotówki. 

Ugruntujemy Twoją pozycję na rynku

Spowodujemy, że będzie o Tobie głośno. Pracujemy na to, aby Twoje nazwisko pojawiało się w myślach klientów w pierwszej kolejności.

Wspólnie przygotujemy kampanię webinarową

Pozyskamy kontakty, opracujemy prezentację sprzedażową i ułożymy działania w przewidywalny schemat. 

Zajmiemy się marketingiem treści

Stworzymy klikalny content, dzięki któremu odbiorcy zobaczą w Tobie branżowego eksperta.

Pomożemy w opracowaniu produktów

Przeanalizujemy potrzeby klientów i zasugerujemy, na czym możesz zarobić najwięcej.

Opracujemy scenariusz pod wideo-wizytówkę

Pozyskamy uwagę odbiorców i wspólnie przedstawimy misję Twojej marki.

Przygotujemy lead magnety

Nie tylko opracujemy e-booki, checklisty czy mini-kursy, ale także pomożemy w zbudowaniu zaangażowanej listy mailingowej.

Ogarniemy crossowanie społeczności

Podpowiemy, z kim warto współpracować, aby o Twoim nazwisku zrobiło się głośno w branży.

Przygotujemy plan działań marketingowych

Otrzymasz rozpiskę na 6 miesięcy. To najkrótsza droga do rozpoznawalności i zarobków.

Poznaj case studies

Te marki już zarabiają na swoim nazwisku. Dowiedz się, co zrobiliśmy, aby było to możliwe.

Piotr Adaszkiewicz

Sprzedaż kursów online 186 000 zł w 7 dni

Sebastian Kotów

5 – krotny wzrost wyników sprzedażowych z działań online

Grupa spotkanie

Wygenerowanie 1139 zapisów na webinar za 1,75 zł.

Patryk Wiśniewski

Sprzedaż z kampanii webinarowej i product launchowej kursu online na poziomie 114 456 zł.

Lechnar

87 zapytań o usługi w pierwszym miesiącu kampanii

Akademia Zduństwa

1830 zapisów na webinar w zaledwie 3 tygodnie

Gabinet ginekologiczny

172 wizyty w gabinecie miesięcznie. Ponad 3-krotny wzrost liczby wizyt.

Marka osobista to nie tylko Twoje nazwisko.

To wartość, którą dajesz ludziom, aby pomóc im rozwiązać problemy.

Zajmiemy się tym, aby o tej wartości usłyszeli klienci z Twojej branży.

Jak wygląda proces transformacji Twojej marki?

Nie zostawiamy przestrzeni na niedomówienia i niewypowiedziane oczekiwania. Wiesz, czego się możesz od nas spodziewać na każdym etapie.

1.

Rozmowa o współpracy

Poznajemy Twoje potrzeby i ustalamy ramowy plan realizacji dla Twojej marki osobistej (omawiamy go szczegółowo w kolejnych krokach).

2.

Umowa na start

Zaczynamy od umowy na przeprowadzenie audytów i przygotowanie planu marketingowego. Tak zaczyna się proces transformacji Twojej marki.

3.

Audyty i plan marketingowy

Wspólnie pracujemy na wynik Twojej marki. Analizujemy dotychczasowe działania i dajemy rekomendacje, skrojone pod Twoją branżę.

4.

Umowa na pełną współpracę

Możemy wdrożyć plan marketingowy w życie. Nasi specjaliści czekają, aby rozsławić Twój personal brand i odciążyć Cię od zadań operacyjnych, które teraz zajmują Ci masę czasu.

5.

Wdrożenie według planu

Pracujemy zgodnie z terminami na Twoje wyniki. Rozliczamy się z liczb, nie domysłów. Jeśli widzisz, że Twoja marka osobista rośnie i przynosi oczekiwany zysk – przedłużasz z nami współpracę o kolejny miesiąc. Nie wiążemy Cię długoterminowymi umowami.

WBIZNES

Jeden opiekun do komunikacji i nadzoru wszystkich kampanii.

Nie zaczynamy pracy bez planu marketingowego. Nie skalujemy chaosu.

Prowadzimy działania wyłącznie na Waszych kontach reklamowych. Wszystko, co zrobimy jest Wasze.

W każdej chwili można się rozstać. Miesięczne wypowiedzenie.

W jednym miejscu odpowiemy na wszystkie potrzeby. Podejście 360.

Pracujemy metodą SPRINTów. Wiemy, co i kiedy zostanie zrobione.

Raporty oparte na liczbach omawiane zrozumiałym językiem.

Wyłącznie marketerzy z min. 5-letnim doświadczeniem.

Inne agencje

Wianuszek specjalistów, których trzeba koordynować.

Odpalają reklamy jak najszybciej, aby jak najszybciej wystawić fakturę.

Pracują na swoich kontach przez, co nie masz wglądu w statystyki i dostępu do ciasteczek po zakończeniu współpracy.

Nawet 3-letnie umowy bez możliwości wypowiedzenia.

Obsługują np. tylko SEO i Google Ads. I trzeba brać inne agencje.

Wszystkiego na „już”, a potem poślizg. Brak organizacji pracy.

Raporty są pisane po „chińsku” i nic z nich nie wynika.

Wiele działań prowadzą stażyści i tzw. juniorzy.

Poznaj nasz ambitny zespół

Ten team będzie walczył o Twoje wyniki. W nawiasie – ile lat doświadczenia w marketingu. Choć zawsze stoją w cieniu, to o efektach ich pracy opowiadamy w case study.

Wojciech Bizub

CEO & Copywriter (10 lat +)

Jakub Szukiełowicz

Dyrektor Operacyjny (10 lat +)

Mateusz Jonkowski

Onboarding klienta (10 lat +)

Filip Globke

Opiekun kluczowych klientów (10 lat +)

Krzysztof Hrynyszyn

Opiekun kluczowych klientów (6 lat)

Paulina Bizub

Senior PPC (5 lat)

Daniel Błażejewski

Senior PPC (14 lat)

Grzegorz Cyganiuk

Ekspert CRO/UX | Programista (8 lat)

Łukasz Kozieł

Google Ads Senior (10 lat +)

Mateusz Winiarski

Ekspert Prospectingu (2 lata)

Adrian Rajczkowski

Copywriter | Researcher (6 lat)

Joanna Kozdrowska

Copywriterka (9 lat)

Damian Grądzki

Senior SEO (10 lat +)

Dariusz Rułka

Senior projektant (6 lat)

Ola Gil

Projektant graficzny (5 lat)

Jakub Wywioł

Senior programista (6 lat)

Gwarantujemy satysfakcję

Chcemy, aby współpraca przynosiła obopólną korzyść, dlatego nie wiążemy klientów kwartalnymi, ani rocznymi umowami.

Jeśli poczujesz, że chcesz się z nami rozstać – rozstanie jest bezproblemowe, a współpraca zamyka się z końcem danego miesiąca.

Dlaczego tak? Bo utrzymujemy klientów jakością usług i dowożonymi wynikami, a nie dokumentami.

Dlaczego to dobry moment na współpracę
z nami?

Jeśli jesteś kapitanem statku, czyli biznesu, to wiesz, że jedna mała dziura pod pokładem przynosi szkody, ale można ją na szybko zakleić. Problem zaczyna się w chwili, gdy dziur przybywa w różnych miejscach okrętu, a dolne poziomy zaczynają przeciekać. Wtedy jedynym wyjściem jest wskoczenie na ratunkową szalupę.

Jeśli nie chcesz ulotnić się z pokładu, a zamiast tego nabrać wiatru w żagle i płynąć do celu, to oddaj marketing w ręce ambitnej agencji, która rozpracuje marketingową układankę za Ciebie.

Chcesz otrzymać propozycję ambitnej współpracy?

Wystarczy, że wypełnisz krótki brief (6 pytań), a skontaktujemy się z Tobą w przeciągu 2 dni roboczych. Chyba, że wolisz kontakt bezpośredni – Mateusz czeka na Twoją wiadomość.

Agencja marketingowa WBIZNES działa w całej Polsce

Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak obsługujemy klientów z całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:

Chorzów

Brzeszcze

Gdańsk

Kraków

Bielsko-Biała

Wolsztyn

Oborniki

Koszalin

Pruszków

Chyby

Tychy

Pogwizdów

Bibice

Kaczyce

Radom

Ostrów Wielkopolski

Warszawa

Krzyż Wielkopolski

Łódź

Rychtal

Wiśniowa

Poznań

Świdnik

Namysłów

Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.

Opis klienta

WAW System to wiodący producent garaży tynkowanych, budynków gospodarczych oraz wiat z elementów stalowych. Firma działa na rynku od 12 lat. W tym czasie zrealizowała ponad 2000 projektów w 11 krajach europejskich.

1

Sytuacja klienta:

Celem WAW System było zwiększenie sprzedaży garaży tynkowanych, czyli flegowego produktu firmy. Wyzwaniem było przekonanie klientów do wyboru garażu tynkowanego (zamiast murowanego lub “blaszaka”) oraz wyboru dostawcy. Przed współpracą z nami sprzedawali 4-5 garaży miesięcznie.

2

Co przygotowaliśmy?

Poza opracowaniem odświeżonej oferty PDF przygotowaliśmy nową argumentację oraz narrację. Spoiwem kampanii był mikro lejek sprzedażowo-marketingowy, którego punktem wyjścia były kampanie w systemie META Ads oraz Google Ads.

W META Ads przygotowaliśmy:

  • reklamę zasięgową,
  • reklamę z celem KONTAKT (pobranie e-booka edukacyjnego),
  • reklamę z celem KONTAKT (wypełnienie formularza).

 

Podczas budowy struktury konta reklamowego Google Ads, zauważyliśmy bardzo duży potencjał nie tylko w tradycyjnych kampaniach w sieci wyszukiwań Google, lecz w całej sieci reklamowej.

Określiliśmy cele i mikrocele konwersji, badając zachowania potencjalnych klientów dobraliśmy odpowiedni cel konwersji do każdej z prowadzonych kampanii.

3

Efekty współpracy

W wyniku naszych działań doprowadziliśmy do zwiększenia średniej liczby sprzedanych garaży w miesiącu do 11. To wzrost o 120% względem poprzedniego roku.

Dzięki META Ads (w okresie wrzesień-październik 2023) pozyskaliśmy aż 121 zainteresowanych klientów.

Dzięki kampaniom Google Ads (w okresie wrzesień-październik 2023) pozyskaliśmy łącznie 206 leadów.

4

Opinia klienta:

Od wielu miesięcy szukaliśmy powtarzalnego schematu promocji i sprzedaży. Aż w końcu trafiliśmy na agencję WBIZNES, która nie tylko poukładała proces w prosty i działający schemat, ale także usprawniła dodatkowe obszary, o których wcześniej nie myśleliśmy. Czas podnieść poprzeczkę i w najbliższym roku ponownie pobić rekordy sprzedaży. Teraz przynajmniej już wiemy, jak to zrobić!

5

Zrealizowany wynik

11 sprzedanych garaży w miesiącu

Wzrost sprzedaży o 120%

Opis klienta

RENA jest firmą, zajmującą się sprzedażą rolet i karniszy wraz z dodatkami od 2005 roku za pośrednictwem sklepu internetowego. Ciągłe poszerzanie oferty i odpowiadanie na potrzeby klientów, pozwoliło firmie w krótkim czasie zostać niekwestionowanym liderem w sprzedaży karniszy oraz rolet w Polsce. Na ten moment zakupy w sklepie RENA zrobiło około 30 000 osób z Polski i Europy.

1

Sytuacja klienta:

Celem klienta było ograniczenie procentu udziału w sprzedaży na portalu Allegro oraz 5-krotne podniesienie sprzedaży przez sklep internetowy. Celem pośrednim było wzmocnienie wizerunku firmy na rynku oraz zbudowanie mocniejszej rozpoznawalności.

2

Co przygotowaliśmy?

Zaczęliśmy od analizy działań konkurencyjnych oraz zoptymalizowaniu procesu zakupowego, aby współczynnik konwersji był możliwie jak najwyższy. W następnej kolejności przeprowadziliśmy płatne kampanie reklamowe poprzez system Google Ads:

  • kampanie tekstowe w wyszukiwarce,
  • kampanie Performance Max,
  • kampanie remarketingowe.
3

Efekty współpracy

We wrześniu 2023 roku kampanie Google Ads pozwoliły osiągnąć ROAS na poziomie 932%, z kolei w październiku – przekroczyliśmy magiczną barierę, osiągając zawrotny zwrot z inwestycji na poziomie 1057%.

4

Opinia klienta:

Współpraca z WBIZNES trwa już kilka dobrych lat. W tym czasie niesamowicie urośliśmy, oddając marketing w ręce marketingowych komandosów. Ekipa WBIZNES świetnie zna nasz biznes i naszych klientów. A skąd wiemy, że to, co robią działa? Widzimy to gołym okiem po wynikach! :)

Mateusz Wojnowski

5

Zrealizowany wynik

ROAS na poziomie 1057%

Opis klienta

Meble North to producent łóżek sypialnianych z pojemnikiem własnej produkcji. Marka łączy solidne, ręczne wykonanie i praktyczny projekt z przyjemnym dla oka wykończeniem. Od lat marce przyświeca jeden cel – chcą, aby każdy produkt, który wychodzi z ich warsztatu, urzekał wyglądem i był maksymalnie praktyczny. Z tego powodu projektują łóżka tapicerowane które można dowolnie personalizować.

1

Sytuacja klienta

Celem klienta było zwiększenie sprzedaży o 100% względem ostatniego okresu rozliczeniowego. Właściciele chcieli uzyskać powtarzalny system sprzedaży, który pozwalałby na szybkie skalowanie przychodów. Przed uruchomieniem kampanii wyzwaniem były niższe ceny podobnych produktów u konkurencji.

2

Co przygotowaliśmy?
Do przygotowania kampanii wykorzystaliśmy system reklamowy Google Ads, w którym:

  • Wdrożyliśmy tekstowe kampanie w wyszukiwarce Google z naciskiem na trafność reklam.
  • Uruchomiliśmy kampanie produktowe Performance Max, opierające się na maszynowym uczeniu i dostosowywaniu treści reklam do potrzeb oraz preferencji użytkowników.

Reklamy miały na celu pozyskanie nowych, świadomych klientów, zwiększenie świadomość marki oraz uzyskanie większego ruchu na stronie, który bezpośrednio przekłada się na wysokość przychodów.

3
4

Efekty współpracy

We wrześniu 2023 roku kampanie Google Ads pozwoliły pozyskać 15 klientów, co przełożyło się na ROAS na poziomie 653%. Z kolei w październiku 2023, pozyskaliśmy 20 klientów, a zwrot z inwestycji wyniósł aż 701%.

Opinia klienta

W WBIZNES współpracujemy od kilku miesięcy. Zaczęliśmy od bardzo rozbudowanych konsultacji, w trakcie których ułożyliśmy kompleksowy plan marketingowy. Teraz go realizujemy. Jak widać, zespół WBIZNES nie tylko doskonale porządkuje elementy marketingowej układanki na papierze, ale także potrafi bezbłędnie egzekwować założenia. Czujemy, że po latach od startu, w końcu osiągamy wyniki, z których naprawdę jesteśmy usatysfakcjonowani. Bez wsparcia WBIZNES nie byłoby to możliwe!

5

ROAS na poziomie 701%

6

Opis klienta

Pani dr Bożena Chociełowska jest ginekologiem z pasji i powołania. Jeszcze przed współpracą z nami zwróciła uwagę na to, jak wiele kobiet nie bada się systematycznie z powodu nieprzyjemnych doświadczeń z innymi lekarzami. Z tego powodu założyła pierwszy empatyczny gabinet, w którym problemy się rozwiązuje, a na pytania odpowiada.

1

Sytuacja klienta

Gabinet pani Bożeny znajduje się na warszawskim śródmieściu, gdzie poza jej gabinetem znajduje się kilkadziesiąt innych placówek ginekologicznych. Celem Pani Bożeny było zwiększenie liczby pacjentek zapisujących się poprzez internet. Początkowo stan wynosił 51 wizyt miesięcznie.

2

Co przygotowaliśmy?

Na samym starcie wprowadziliśmy szereg zmian na stronie internetowej – od napisania perswazyjnych tekstów, po usprawnienia UX/UI, aby strona była bardziej intuicyjna.

Przygotowaliśmy skrypt wideo, w którym Pani Bożena opowiada o swojej misji oraz tym, co jest dla niej najważniejsze w kontakcie z pacjentką. Wideo spotkało się z ogromną aprobatą pacjentek, do tego stopnia, że o wizyty pytają kobiety z innych województw.
Zobacz wideo

Po wprowadzeniu tych usprawnień uruchomiliśmy kampanie w systemie Google oraz Meta, które kierują na stronę www, gdzie pacjentki mogą poznać ceny, dostępne terminy i umówić wizytę.

3
4

Opinia klienta o projekcie

Szukałam wielu sposobów na to, aby znaleźć nowe pacjentki. Internet wydał mi się najlepszym rozwiązaniem, pozwalającym dotrzeć do młodszych osób, szukających empatycznego gabinetu ginekologicznego. Zespół WBIZNES służył odpowiedzią na każdym etapie współpracy.
Niezwykle cenię to, że byli w stanie poukładać każdy element układanki i sprawić, aby umówienie się na wizytę przez stronę internetową było bardzo intuicyjne. Czas na kolejny kamień milowy – 200 zapisów miesięcznie.

Efekty współpracy

W wyniku naszych działań do gabinetu Pani Bożeny zgłaszają się aż 172 klientki miesięcznie. Przed współpracą liczba ta wynosiła 51, co prowadzi do wniosku, że skuteczne wdrożenie działań marketingowych zapewniło ponad 3-krotny wzrost liczby wizyt.

5

Ponad 3-krotny wzrost liczby wizyt

od 51 do 172 wizyt / miesiąc w 5 miesięcy

Opis klienta

Akademia Zduństwa to firma prowadzona przez Dawida Kozara i Piotra Baturę, którzy na co dzień szkolą z budowy pieców, kuchni kaflowych i ceglanych oraz kominków. Ich klientami są pasjonaci oraz amatorzy sztuki zduństwa, którzy pragną samodzielnie zbudować symbol “ogniska domowego”. Panowie pokazują jak połączyć tradycję i doświadczenie zawodu zdunów ze zmieniającym światem i wychodzeniem naprzeciw klientom, np. w internecie.

1

Sytuacja klienta

Celem klienta było przygotowanie kampanii webinarowej dotyczącej budowy kuchni z cegieł, w trakcie której sprzedawany był kurs o tej tematyce. Plan zakładał minimum 1000 zapisów na webinar. Wyzwaniem był fakt, że branża zduństwa od lat działa prawie wyłącznie w świecie offline, dlatego dotarcie do zainteresowanych klientów kanałami online mogło wydać się problematyczne.

2

Co przygotowaliśmy?

Zaczęliśmy od przygotowania strony zapisu na webinar, która była zoptymalizowana pod kątem konwersji. Następnie opracowaliśmy sekwencję automatycznych maili wysyłanych do zapisanych osób z przypomnieniem o webinarze, a także treści do reklam w systemie Meta oraz Google Ads. W samym systemie Meta pozyskaliśmy aż 1277 osób w cenie 4,75 zł za zapis.

3
4

Efekty współpracy

W wyniku naszych działań na webinar zapisało się 1830 osób w zaledwie 3 tygodnie. Zdecydowana większość z nich to osoby z zimnego ruchu, które nigdy wcześniej nie słyszały o Akademii Zduństwa. Wykonaliśmy 183% planu!

W systemie Meta pozyskaliśmy aż 1277 osób w cenie 4,75 zł za zapis. Najwięcej zapisów wygenerował materiał wideo nagrany przez Piotra i Dawida, w którym omawiają tematykę spotkania.

Pozyskane osoby nie były przypadkowe. Świadczy o tym m.in. średni open rate (otwieralność wiadomości) na poziomie 46,63% całej sekwencji e-mail.

Opinia klienta o projekcie

Do organizacji webinaru WBIZNES przekonywało nas od kilku dobrych miesięcy. Finalnie zebraliśmy się na odwagę i powiedzieliśmy: „Robimy to!” Pierwsza tego typu aktywność oczywiście wiązała się z dodatkowym nakładem pracy, niektóre działania były dla nas wyzwaniem — w końcu robiliśmy je po raz pierwszy. Sam wynik zapisów i obecność ponad 500 osób na żywo przez cały czas trwania szkolenia przerosły nasze oczekiwania! Po stronie WBIZNES jak zawsze mogliśmy liczyć na feedback oraz nadzór nad całym projektem — sami pewnie byśmy tego przedsięwzięcia nie dźwignęli. Wiemy, co jeszcze możemy poprawić i przygotowujemy się do kolejnych spotkań online, gdyż to pierwsze spotkało się z ogromną aprobatą.

5

1830 zapisów na webinar

w zaledwie 3 tygodnie

Opis klienta

Pokój.waw.pl to firma, która od wielu lat zajmuje się wynajmowaniem pokoi na terenie Warszawy. Dzięki ich usługom, wiele studentów i osób pracujących w stolicy, nie musi wynajmować całego mieszkania, którego koszty często wykraczają poza budżet. Firma posiada ponad 1000 pokoi, dlatego z łatwością potrafią znaleźć pokój w odpowiedniej lokalizacji w kwocie, która jest w zasięgu klienta.

1

Sytuacja klienta

Celem klienta było wypełnienie 100% najmowanych pokoi na terenie Warszawy. Wyzwaniem była duża konkurencja oraz mała rotacyjność klientów. Osoby wynajmujące pokoje często zostają u swoich dostawców. Celem pośrednim działań było więc dotarcie do nich i pokazanie korzyści, jakie daje najem od Pokój.waw.pl

2

Co przygotowaliśmy?

Przygotowaliśmy dwie kampanie Lead Ads w systemie META:

  • skierowana do przyszłych studentów i ich rodziców,
  • skierowana do osób, które przyjechały do pracy do Warszawy.

Poza przygotowaniem perswazyjnych tekstów reklamowych i przykuwających uwagę grafik, ustawiliśmy automatyzację, której celem było jak najszybsze poinformowanie handlowców firmy Pokój.waw.pl o tym, że pozyskaliśmy nowy kontakt. Do automatyzacji wykorzystaliśmy Zapier, arkusze Google oraz system do obsługi powiadomień SMS.

W trakcie emisji kampanii, kilkukrotnie pytaliśmy klienta o feedback, udoskonalając komunikat reklamowy w celu uzyskania jeszcze lepszych wyników.

3
4

Efekty współpracy

W trakcie 36 dni kampanii, pozyskaliśmy 443 leady po 10,47 zł. Z pomocą naszych działań, klient wypełnił 100% portfolio pokoi przeznaczonych na najem.

Opinia klienta o projekcie

Mimo, że gorący okres najmu pokoi rozpoczyna się we wrześniu, do całego procesu zaczęliśmy przygotowywać się wcześniej. Najpierw we własnym gronie wyznaczyliśmy konkretne liczby i działania do realizacji, a następnie po rozmowie z Jakubem z WBIZNES (naszym opiekunem) ustaliliśmy, jak mogą nam pomóc zrealizować ten wynik. Efekt: 100% pokoi zapełnionych. Najbardziej we współpracy z WBIZNES doceniam to, że są otwarci na nasz feedback, szybko go wdrażają oraz to, że sami dopytują o wyniki i podrzucają pomysły, co warto sprawdzić / zmienić w prowadzonych działaniach.

5

443 leady na najem pokoi w 36 dni.

Zrealizowanie celu przed planowanym zakończeniem kampanii.

Czym się zajmuje Meble-North?

Meble-north to firma produkująca głównie łóżka tapicerowane. W katalogu produktów znajdziesz także fotele, materace, panele tapicerowane i szafki nocne pasujące do każdego stylu i wnętrza. Meble są przede wszystkim funkcjonalne. Ramy łóżek wykonane są z litego drewna, mają solidne pojemniki i metalowe nogi.

1

Cel klienta

Właściciel Jakub, potrzebował wsparcia w sprzedaży swoich produktów. Firmie zależało na długotrwałych współpracach, dlatego buyer-personę stanowili architekci wnętrz. Wcześniej zespół sprzedażowy nie prowadził żadnego prospectingu w postaci cold-maili lub cold-calli.

2

Dlaczego nie było łatwo?

  • Architekci wnętrz, to mocno przesycona mailami i telefonami branża. Każda firma oferująca meble chce do nich trafiać. Z tego powodu kampanie stanowiły większe wyzwanie niż zazwyczaj.
  • Wiedzieliśmy, że tylko bardzo dobre zrozumienie problemu architektów w obszarze łóżek może przynieść wyniki.
  • Dodatkowo, przez ilość oferowanych współprac, architekci potrzebują dodatkowej wartości w postaci prowizji od każdej sprzedaży produktu do inwestora.
  • Co więcej, produkt sam w sobie nie był niszowy, przez co kolejnym wyzwaniem było przekonanie architektów do zmiany dotychczasowego dostawcy łóżek tapicerowanych na Meble-north.
3
4

Jak to zostało rozwiązane, czyli co zrobiliśmy?

Zaczęliśmy od spotkania z Jakubem, na którym ustaliliśmy wartości i korzyści dla architektów, płynące ze współpracy z Meble-North.
Dzięki doświadczeniu specjalisty – Mateusza w pracy z architektami i wiedzy Roberta wspólnie ułożyliśmy kampanie cold-mailowe tak, aby zainteresować i uderzyć w sedno problemu architektów w obszarze łóżek.

Zaplanowaliśmy kampanie w narzędziu Woodpecker, Matusz ręcznie, bardzo dokładnie ułożył bazy mailowe.

Wiedzieliśmy, że samo zainteresowanie od architekta to nie wszystko, aby doszło do współpracy. Mateusz z Jakubem wspólnie dopracowali proces sprzedaży, aby jak najbardziej zwiększyć konwersję z odpowiedzi.

Opinia klienta o projekcie

„Współpraca z WBIZNES układa się wzorowo. Mimo bardzo wymagającej Buyer-persony Mateusz poradził sobie z nią świetnie. Połączyliśmy moją znajomość produktu z doświadczeniem Mateusza w branży projektowania wnętrz.

5

W czterech kampaniach do 206 architektów z różnych miast w Polsce uzyskaliśmy imponujące 28 leadów! To rewelacyjny wynik, z uwagi na bardzo wysyconą buyer-personę i nieniszowy produkt.

Średnia otwieralność to aż 81,4% (kontra 55% średnio w tej branży).

Średni % odpowiedzi to 30,9% (kontra 16% średnio w tej branży)

Konwersja wyniosła 7.3% (kontra 3.3% średnio w tej branży)

Warto podkreślić, że z każdą kolejną kampanią wyniki rosły. To ze względu na działanie w cyklu PDCA, który zakłada poprawianie i wdrażanie poprawek do kampanii po zakończeniu każdej kampanii.

6

Opis klienta:

Catering Żarełko to firma, która w regionie śląska cieszyńskiego i Moraw jest jedną z najlepszych firm cateringowych. Oferują cateringi weselne, bankietowe, okolicznościowe (komunie), a także są nieocenieni, gdy chcesz zorganizować większą uroczystość w domu i potrzebujesz wsparcia w zakresie przygotowania pysznych potraw.

1

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient:

Przygotowanie płatnej kampanii pod sprzedaż usługi cateringu na uroczystości domowe.

2

Zakres działania:

  • Opracowanie planu działania: zbieranie leadów na usługę cateringu do domu.
  • Kampania reklamowa Meta Ads wraz z opracowaniem kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz regularnym monitorowaniem i optymalizowaniem wyników.
3
4

Narzędzia, których użyliśmy:

  • Meta Ads – formularze błyskawiczne
  • Facebook
  • Zapier

Opinia klienta:

Reklama cateringu targetowana do Czechów okazała się przysłowiowym strzałem w 10. Zamówienia online po uruchomieniu reklamy zaczęły spływać lawinowo.

Poważnie myślimy o rezygnacji z obsługi wesel w Polsce, na rzecz dostarczania cateringu oraz obsługi bankietów u naszych południowych sąsiadów.

5

Polska strona: 136 leadów po 14,77 zł na usługę za 1000 - 1500 zł

Czeska strona: 164 leady po 17,70 zł na usługę za 2000 - 3000 zł

Prawie 4-krotny wzrost ruchu na stronie i telefonów z pytaniem o usługę

6

Opis klienta:

Lechnar to firma wykonująca prefabrykowane konstrukcje dachowe. Z powodzeniem działa na rynku od trzech pokoleń i na swoim koncie ma ponad 3 000 wykonanych konstrukcji.

1

Sytuacja klienta:

Celem firmy Lechnar było pozyskanie 50 leadów na usługi za pośrednictwem reklamy internetowej w systemie Meta oraz Google.

2

Przygotowaliśmy:

System reklamowy Meta

  • Kampania kierująca bezpośrednio na landing page z umówieniem bezpłatnej konsultacji.
  • Kampania edukacyjna kierująca do artykułów blogowych, dzięki którym potencjalni klienci mogli dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę podczas wyboru wykonawcy, technologii, materiałów oraz delegowania prac.

System reklamowy Google

  • Kampanie brandowe kierowane na słowa kluczowe związane z nazwą firmy pozwoliły niskim kosztem uzyskać połączenia telefoniczne oraz przejścia na stronę.
  • Kampanie w wyszukiwarce Google na wybrane słowa kluczowe, skupiające się na konkretnej lokalizacji, dzięki którym dotarliśmy bezpośrednio do osób zainteresowanych usługami świadczonymi przez firmę Lechnar.
  • Kampanie remarketingowe w sieci wyszukiwań Google, które dzięki odpowiedniemu kierowaniu, przyniosły nam 4 podstawowe cele konwersji.

Dodatkowo:

Warto podkreślić, że taki efekt był możliwy do osiągnięcia nie tylko dzięki dobrze przygotowanym kampaniom reklamowym, ale całej infrastrukturze. Współpracę z firmą Lechnar rozpoczęliśmy od przygotowania identyfikacji wizualnej marki, intuicyjnej i przyjemnej dla użytkowników strony internetowej oraz strategii content marketingowej, która pomogła nam w dotarciu do osób zainteresowanych konstrukcjami dachowymi.

3

Podsumowanie współpracy:

Łącznie miesięczne działania reklamowe kosztowały 3748,04 zł i przyniosły aż 87 zapytań o usługi. Średni koszt za 1 zapytanie wyniósł zaledwie 43,08 zł. Biorąc pod uwagę fakt, że firma Lechnar świadczy wysoko budżetowe usługi związane z konstrukcjami dachowymi, już pierwszy klient zwrócił z nawiązką koszty reklamy całej kampanii.

4

Opinia klienta:

Pod względem liczby leadów jest bardzo dobrze, a nawet wybitnie. 87 zapytań w jednym miesiącu to absolutny rekord w historii naszej firmy. Szczerze mówiąc, nie ogarniam już takiej liczby zapytań i nie wiem, co z tym zrobić. Ale dobrze jest mieć tylko takie zmartwienia. Dzięki współpracy z WBIZNES możemy podejmować się zleceń, które nas interesują, a z tyłu głowy mamy poczucie stabilności i bezpieczeństwa.

Marcin Czerwiński

87 zapytań o usługi

Już pierwszy klient zwrócił z nawiązką koszty całej kampanii

5

Opis klienta

Patryk Wiśniewski jest lekarzem, a zawodowo zajmuje się przygotowywaniem maturzystów do zdania egzaminu z chemii. Przekłada skomplikowane teorie na ludzki język i praktyczne przykłady.

1

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient:

Przygotowanie kampanii webinarowej wraz ze stworzeniem strony sprzedażowej kursu „Chemia Maturalna”.

2

Zakres działania:

  1. Plan działania
  2. Strona sprzedażowa
  3. Sekwencja maili
  4. Strona webinarowa
  5. Prezentacja edukacyjno-sprzedażowa
  6. Kampania reklamowa Meta Ads wraz z opracowaniem kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz regularnym monitorowaniem wyników.
3

Narzędzia, których użyliśmy:

4

Opinia klienta:

Dzięki zespołowi WBIZNES sprzedaż nabrała rumieńców. Mój produkt nie należy do najtańszych, dlatego bałem się przyjęcia ceny przez klientów. Postawiłem na WBIZNES i właśnie z nimi chciałem zrobić wystrzałowe otwarcie sprzedaży. Po kilku rozmowach wspólnie ustaliliśmy plan działania. Rozwiali moje wątpliwości. Odpowiadali na pytania.

Trzeba przyznać, że pracują na wysokich obrotach i dowieźli wynik, który na maxa mnie satysfakcjonuje. A to dopiero początek! Spodziewam się, że kolejne kampanie także zwalą mnie z nóg.

Patryk Wiśniewski

5

Zrealizowany wynik

Na webinar w styczniu pozyskaliśmy 855 osób, a w lutym - 1005.

Łączny wynik sprzedażowy kampanii wyniósł 114 456 zł.

6

Opis klienta

Salony optyczne ORLIŃSCY z powodzeniem działają na rynku od ponad 30 lat dbając o zdrowe i komfortowe widzenie klientów z całej Polski.

1

Sytuacja klienta:

W sierpniu 2021 roku rozpoczęliśmy prace polegające na zwiększeniu ruchu w witrynie klienta za pomocą kampanii Google.

2

Przygotowaliśmy:

  1. Strukturę konta reklamowego po to, aby możliwie najbardziej precyzyjnie targetować całe grupy reklam do grupy docelowej.
  2. Tradycyjne kampanie w wyszukiwarce wychodząc naprzeciw grupie docelowej.
  3. Reklamy brand awareness oraz nastawione na intencje użytkownika tworząc obraz marki w sieci reklamowej Google.
3

Uwagi:

Taki efekt jest możliwy do osiągnięcia dzięki skoordynowanym działaniom naszych specjalistów. W ten sposób stworzyliśmy w pełni wspomagające się rozwiązania, które regularnie pozwalają podnosić kaloryczny ruch w witrynie.

4

Opinia klienta:

Współpraca z WBIZNES zapewnia nam spokój i bezpieczeństwo. Mamy pewność, że każda złotówka wydana na reklamę przyniesie nam zwrot. Skąd to wiemy? W końcu WBIZNES opiera się na liczbach. Dokładne raporty i analizy są u nich na porządku dziennym. Twarde i konkretne dane sprawiają, że współpraca jest dla nas maksymalnie efektywna. Bardzo optymistycznie patrzymy w przyszłość i nie możemy się doczekać dalszych wyników współpracy, które już wyłaniają się na horyzoncie.

5
Wynik współpracy

Ruch w witrynie wzrósł o 113%

(sierpień 2021 – sierpień 2022) ogólny ruch w witrynie wzrósł o 113% biorąc pod uwagę wszystkie źródła pozyskania użytkowników.

Pozyskanie aż o 168% więcej nowych użytkowników z ruchu organicznego.

6

Opis klienta

Zdrowe Biurka to firma zajmująca się tworzeniem elektrycznie regulowanych biurek, które pozwalają zachować zdrową postawę podczas pracy biurowej.

1

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient:

Stworzenie podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Głównym założeniem było uzyskanie efektu marki premium, która jest schludna i elegancka. Do przygotowania było logo wraz z księgą znaku, wizytówka oraz szablony grafik do mediów społecznościowych.

2
Narzędzia, których użyliśmy
3

Przygotowaliśmy

  • Logo marki zostało wykonane w minimalistycznym i modernistycznym stylu w różnych wariantach kolorystycznych. Jako sygnet został użyty symbol drzewa, który świadczy o ekologicznym podejściu firmy do produkcji biurek.
  • Księga znaku, w której została przedstawiona geneza powstawania logo, podstawowe i alternatywne wersje znaku, konstrukcja, pole podstawowe i ochronne znaku, kolorystyka, typografia, skalowanie, minimalne rozmiary znaku, stosowanie znaku na różnych tłach, a także jego niedozwolone modyfikacje.
  • Wizytówki i przykładowe grafiki zaprojektowaliśmy w kolorystyce zgodnej z różnymi wariantami logo. Klientowi zostały dostarczone także wizualizacje projektów, które są pomocne w zobrazowaniu jak poszczególne elementy wyglądają w praktycznym użyciu.
4

Podsumowanie współpracy

Cały projekt został zrealizowany według wytycznych klienta. Przygotowaliśmy kilka wariantów projektu i wybrany dopracowaliśmy do finalnego akceptu. Profesjonalnie zaprojektowane elementy identyfikacji wizualnej sprawiają, że marka już na pierwszy rzut oka wygląda na rzetelną i ekologiczną. Dzięki temu znacznie łatwiej zdobędzie zaufanie klientów i nawiąże z nimi współpracę.

5

Opinia klienta:

Dostałem właśnie księgę znaków i uważam, że to jest mistrzostwo świata. Zrobiliście super robotę. Dokładnie tak jak sobie to wyobrażałem. Bardzo fajne połączenie kolorów. Czuć, że to marka premium. Fantastyczne wizualizacje tego, jak mogą wyglądać posty, czy katalog reklamowy. Genialna wizytówka. Gratuluję projektu.

Mateusz Winiarski

6

Wyzwanie z jakim zgłosił się klientka

Organizacja i budowa kampanii webinarowej. Dotarcie do nowych osób, które do tej pory nie znały marki.

1

Narzędzia, których użyliśmy

2

Przygotowaliśmy:

  1. Stronę zapisu.
  2. Sekwencję e-mail dla osób zapisanych na webinar, aby zwiększyć liczbę uczestników na żywo. 
  3. Kampanię FB Ads z opracowaniem kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz monitorowaniem wyników. 
3

Opinia klienta:

Z WBIZNES współpracuję nieprzerwanie od kilku lat – raz w mniejszym – raz w większym zakresie, jednak za każdym razem, gdy organizujemy z pozostałymi trenerkami webinary, to promocja jest w ich rękach. Patrząc wstecz, ich działania zawsze przekraczają cel zapisów i co najważniejsze – na nasze szkolenia trafiają osoby związane z HR, zarządzaniem ludźmi i managementem. 

Katarzyna Balcerkiewicz

4

Zrealizowany wynik

1139 zapisów

Wydana kwota: 1996,10 zł.

5

Uwagi

Taki wynik to nie tylko zasługa odpowiednio przygotowanej kampanii, ale także systematycznej, kilkuletniej pracy ekipy z Grupy Spotkanie oraz odpowiednie zbadania potrzeb rynku, do którego chcą docierać.

Wyzwanie z jakim zgłosił się klient

Wdrożenie kampanii sprzedażowej promującej wrześniowe rabaty na karnisze i rolety.

1

Przygotowaliśmy:

  1. Dwie kampanie FB Ads kierowane na zimny ruch oraz do osób z remarketingu.
  2. Opracowanie kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz monitorowanie wyników kampanii.
2

Narzędzia, których użyliśmy

3

Opis sytuacji

Kampania kierowana na cold traffic (zimny ruch) przestała uzyskiwać satysfakcjonujące wyniki. Zmieniliśmy jej optymalizację na dodania do koszyka, a następnie utworzyliśmy drugą kampanię remarketingową kierowaną do osób, które:

  • spędziły najwięcej czasu na stronie w ciągu ostatnich 14 dni;
  • weszły na stronę konkretnych artykułów blogowych;
  • były więcej niż 2 razy na stronie w ciągu ostatniego miesiąca;
  • dodały produkt do koszyka w ciągu ostatnich 5 dni, ale nie dokonały zakupu.
4

Opinia klienta:

Z WBIZNES współpracujemy od kilku dobrych lat i co możemy powiedzieć? Z roku na rok rośniemy. W zasadzie na tym etapie współpracy ekipa świetnie zna nasz biznes i naszych klientów. Jakiekolwiek drobne poprawki do przesyłanych przez nich materiałów zdarzają się niesamowicie rzadko. Skąd wiemy, że mają dobre pomysły i wiedzą co robią? Widzimy to po wynikach! :)

Mateusz Wojnowski

5

Zrealizowany wynik

ROAS remarketing: 36,54

ROAS cold: 4, 45

Z każdej złotówki w grupach remarketingowych uzyskaliśmy ponad 36 zł zwrotu.

Z każdej złotówki w kampaniach kierowanych na zimny ruch uzyskaliśmy ponad 4 zł zwrotu.

Kim jest klient?

Marcin i Paweł zgłosili się do WBIZNES w 2016 roku. Chcieli rozpocząć działania marketingowe, dzięki którym będą mogli systematycznie pozyskiwać klientów – inwestorów na budowę myjni bezdotykowych, a dzięki temu rozwinąć swoją firmę. Początkowo marketing nie istniał, nie wspominając o identyfikacji wizualnej, kampaniach płatnych, czy zbudowanych lejkach sprzedażowych

1

Zdefiniowane wartości klienta:

  • budowa biznesu pasywnego – myjni bezdotykowej od kostki aż po event otwarcia
  • Od 15 do 25% roczna stopa zwrotu
  • 4 5 średni czas zwrotu z inwestycji
  • 0 problemów z L4 pracowników

Co było problemem:

Brak zapytań lub zgłoszenia od osób, które nie miały wystarczającego budżetu, nie rozumiały biznesu – brak prekwalifikacji leadów. Firma
RedConst działała wyłącznie na poleceniach oraz kontaktach ze spotkań networkingowych. Wizerunek firmy w internecie nie budował zaufania.

2

Cel do realizacji:

Systematyczne pozyskiwanie zapytań z internetu pod budowę myjni bezdotykowych. Zapytania dalej miały być umawiane telefonicznie.

3
Narzędzia, których użyliśmy
4

Opinia klienta:

Jesteśmy bardzo zadowoleni z działań marketingowych WBIZNES. Widzimy coroczny wzrost, mimo, że wiele osób mówi o kryzysie.

Działamy wspólnie od 2016 roku, a to najlepszy
dowód, że ich działania są skuteczne. Wiemy, że możemy skupić się na swoich działaniach, tym co potrafimy najlepiej, a promocję naszego doświadczenia zostawiamy osobom, które są specjalistami w swoich fachu.

Marcin Orlik, Paweł Karcz

5

Zrealizowany wynik

Około 30 - 50 zapytań na budowę myjni bezdotykowej każdego miesiąca.

Około 35 zapytań na dzierżawę działki każdego miesiąca.

Platforma wspierająca sprzedaż kursów online

Web To Learn

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient:

Z początkiem 2022 roku rozpoczęliśmy współpracę w zakresie prowadzenia kampanii FB Ads z Web To Learn – największą polską platformą wspierającą sprzedaż kursów online, która pomogła wygenerować twórcom sprzedaż na poziomie 60 000 000 zł (dane na 30.06.2022).

Wcześniej za tę część była odpowiedzialna inna, mniej doświadczona agencja, która m.in. nieoptymalnie zarządzała budżetem reklamowym.

1

Cel do realizacji:

Po niezadowalającej współpracy z poprzednią agencją marketingową jeden ze współwłaścicieli narzędzia postanowił wziąć się za reklamy na Facebooku samodzielnie (i trzeba przyznać, że robił to z bardzo dobrymi efektami). Po pewnym czasie zgłosił się jednak do nas, aby odciążyć go z tego zadania i popracować nad obniżeniem kosztów pozyskania leada.

2
Zakres działania
  1. Pisanie tekstów reklamowych (copywriting)
  2. Projektowanie grafik
  3. Optymalizacja i nadzór nad reklamami
  4. Raportowanie i przygotowanie rekomendacji na kolejny miesiąc współpracy
3
Narzędzia, których użyliśmy
4

Opinia klienta

Jestem bardzo zadowolony ze skutecznych działań marketingowych agencji WBIZNES. Po pierwsze, liczby mówią same za siebie, mój biznes rośnie! Po drugie, udowodnili mi swój profesjonalizm, dlatego mam pełne zaufanie do podejmowanych aktywności. Mogę się skupić na swojej pracy, a marketing mojej firmy zostawić ludziom, którzy się na nim znają najlepiej! Cieszę się na dalszą współpracę!

Michał Lidzbarski (Web To Learn)

5

Zrealizowany wynik

Obniżenie kosztu pozyskania leada o 50% już w pierwszym miesiącu.
Wynik ten utrzymujemy na podobnym poziomie przez kolejne miesiące współpracy.

SKUP ZŁOMU

GREEN RECYCLING

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient
Andrzej zgłosił się do WBIZNES w 2016. Chciał rozpocząć działania marketingowe dotyczące jego skupu złomu – Green Recycling. Początkowo marketing nie istniał, nie wspominając nawet o identyfikacji wizualnej oraz reklamach efektywnościowych.

1

Cel do realizacji

Pozyskanie nowych klientów B2B, prowadzenie social media, zwiększenie rozpoznawalności skupu Green Recycling poprzez oprawę wizualną i zwiększenie zysków firmy.

2
Zakres działania
  1. Opracowanie brandbooka i logo
  2. Przygotowanie nowej strony www
  3. Prowadzenie Google Ads
  4. Reklama na Facebooku
  5. Prowadzenie fanpage
  6. Pisanie ofert sprzedażowych
  7. Branding samochodów ciężarowych
3
Narzędzia, których użyliśmy
4

Opinia klienta

Jestem bardzo zadowolony ze skutecznych działań marketingowych agencji WBIZNES. Po pierwsze, liczby mówią same za siebie, mój biznes rośnie! Po drugie, udowodnili mi swój profesjonalizm, dlatego mam pełne zaufanie do podejmowanych aktywności. Mogę się skupić na swojej pracy, a marketing mojej firmy zostawić ludziom, którzy się na nim znają najlepiej! Cieszę się na dalszą współpracę!

Andrzej Barcik

5

Zrealizowany wynik

Wzrost z 1 000 000 zł do 12 000 000 zł obrotów rocznie

BRANŻA SZKOLENIOWA

SEBASTIAN KOTÓW

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient

Przeniesienie wszystkich działań z offline 

 ( wystąpienia konferencje, wykłady ) do online.

1

Cel do realizacji

Pierwotny cel zakładał obrót
ze sprzedaży na poziomie 100 000 zł
w ciągu całej i wszystkich aktywności.

2

Zakres działania

  1. Plan działania
  2. Treści i kreacje reklamowe
  3. Optymalizacja kampani FB
  4. Sekwencja maili i SMS
  5. Strony sprzedażowe
  6. Cotygodniowe live
  7. Konferencja online z B.Tracy
3
Narzędzia, których użyliśmy
4

Opinia klienta

Ja miałem pomysły, zespół WBIZNES weryfikował, wdrażaliśmy. Na początku się wtrącałem i nie szło zgodnie z planem. Jak przestałem się wtrącać, to osiągnęliśmy wyniki, które przekroczyły moje najśmielsze oczekiwania.

 

1500 uszestników na płatnej konferencji w czerwc, 500 uczestników cyklicznych szkoleń z Brianem Tracy, zwiększenie bazy mailingowej o kilkanaście tysięcy rekordów, oglądalność moich wydarzeń na Facebook i YouTube – kilkaset tysięcy odsłon w ciągu miesiąca, wzrost społeczności o kilkaset procent.

 

Wyniki sprzedażowe x5 w porównaniu do poprzedniego roku. 100% zaufania i 100% satysfakcji.

5

Zrealizowany wynik

500 000 zł

BRANŻA FRYZJERSKA

PIOTR ADASZKIEWICZ

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient

Budowa kampanii sprzedażowej
kursu online skierowanej do aktywnej społeczności, która do tej pory otrzymywała jedynie darmowe materiały

1

Cel do realizacji

Pierwotny cel zakładał obrót
ze sprzedaży na poziomie 100 000 zł
w ciągu całej kampanii, tj. 7 dni.

2

Zakres działania

  1. Plan działania
  2. Strona sprzedażowa
  3. Sekwencja maili oraz SMS
  4. Platforma VOD
  5. Strona webinarowa oraz prezentacja edukacyjno-sprzedażowa
  6. Kampania reklamowa FB Ads wraz z opracowaniem kreacji graficznych,
    perswazyjnych tekstów oraz monitorowaniem wyników
3
Narzędzia, których użyliśmy
4

Dzięki wskazówkom Wojtka nie tylko nauczyłem się wielu niezbędnych marketingowo kwestii, ale także zarobiłem 2 x więcej, niż pierwotnie zakładałem! A to dopiero początek i pierwsze otwarcie. Teraz czekają nas kolejne kampanie, które jak się spodziewam będą jeszcze większe. 

Co doceniam najbardziej? – fakt, że na każdym kroku WBIZNES służyło odpowiedzią, nawet na moje najtrudniejsze pytania. ;)

5

Zrealizowany wynik

186 000 zł w ciągu 7 dni