Zleć zrobienie audytu SEO strony internetowej i wskocz na pozycję TOP1

Zleć audyt SEO i znajdź HAMULEC, który sprawił, że Twoja strona zatrzymała się na 10 i dalszych pozycjach w Google, gdzie trafia tylko 0,78% internautów.

Czym jest audyt SEO strony internetowej?

SEO to nie czarna magia i rytuały nad nagłówkami, tylko metodyczne działania oparte na tym, czego ludzie faktycznie szukają. Jedni mówią: “jak Cię widzą, tak Cię piszą”, a w Internecie jest zupełnie inaczej: Jak wpisują, tak Cię widzą… w Googlu! A nie widzą, jeśli nie pozycjonujesz się na to, czego szukają. Audyt SEO pomoże Ci znaleźć drogę do klienta!

Marketing to gra długoterminowa, którą możesz pokonać:

Co wybierasz?

Oczywiście możesz wybrać pierwszą opcję, ale pamiętaj, że reklama PPC jest jak lampka podłączona do kontaktu. Jak jest prąd (czyt. budżet), to wszystko działa! A gdy tylko wyciągasz wtyczkę z gniazdka – PUF! – Nie ma Cię!

Co gorsza, reklamowanie strony niezoptymalizowanej pod kątem SEO, jest jak lanie paliwa do auta z dziurawym bakiem. Nieustannie dolewasz, a okazuje się, że zatrzymujesz się na trasie i tylko patrzysz, jak konkurencja Cię wyprzedza.

Wypozycjonowana strona to możliwość “odpalenia” pełnego potencjału ruchu organicznego oraz reklam i oszczędzania. To wizja długoterminowa, ale warta swej ceny.

Czy Audyt SEO jest dla Ciebie?

Klienci, którzy się do nas zgłaszają, najczęściej deklarują te same problemy.

Twoja strona internetowa jest piękna, ale nikt jej nie odwiedza, bo ZAKOPAŁA się na drugiej lub trzeciej stronie wyników wyszukiwań?

Wpisujesz w przeglądarkę Google frazę ważną dla Twojego biznesu na przykład “salon fryzjerski” i odnajdujesz swoją stronę dopiero w czeluściach internetu?

Masz dość tego, że konkurencja pomimo gorszej oferty wyświetla się wyżej w Google, przez co zabiera Ci klientów sprzed nosa?

Próbujesz darmowych audytów w internecie, jednak wiesz, że są to okrojone wersje, z których i tak nic nie rozumiesz?

Twoja strona była wysoko i nagle spada? Wykupujesz konsultacje SEO u eksperta, ale zamiast gotowej listy TO-DO dostajesz listę: I DON’T KNOW WHAT TO DO?

Kojarzysz, czym jest SEO, ale zagadnienia techniczne, czyli metadane czy optymalizacja pozyskiwania linków, to dla Ciebie czarna magia?

Twoi specjaliści od marketingu nie wiedzą, co zrobić, by poprawić widoczność strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania?

Konkurencja wyprzedza Cię w wynikach wyszukiwania i wchodzi na pozycję pierwszą, drugą lub trzecią w miesiąc. A Ty walczysz o nią pół roku?

Poznaj kilka prawd o SEO, o których się nie mówi wprost:

Uświadamiasz sobie, że brakuje Ci dobrego SEO? Świetnie! Tak właśnie robisz MAŁY KROK DLA CZŁOWIEKA, ALE WIELKI SKOK DLA BIZNESU. Nie zatrzymuj się!

SEO to wyścig z konkurencją. Nic nie robisz? Konkurencja wychodzi na prowadzenie i z każdym dniem pozostawia Cię coraz bardziej w tyle.

Nie ma złotej reguły działań SEO. Częste zmiany algorytmów Google zmieniają reguły gry. Zadaniem Twojej strony jest na nie dynamicznie reagować.

Content Marketing + SEO to według raportów marketingowych na 2023 rok 1 z 3 najlepszych sposobów na marketing internetowy, ale pod warunkiem, że wiesz, jak tworzyć i optymalizować teksty.

Strona bez SEO

Strona z dobrym SEO

1 miesiąc

Strona opublikowana w internecie.

Strona opublikowana w internecie z uwzględnieniem wytycznych SEO.

2 miesiąc

Widoczność strony równa 0.

Widoczność strony już zaczyna rosnąć.

3 miesiąc

Próba podjęcia działań SEO – budżet: roboczogodziny pracy + koszty produkcji contentu.

Działania: Audyt SEO + Content Plan: Budżet: 1 x opłata za audyt + koszty produkcji contentu.

4 miesiąc

Efekt = dużo treści = widoczność 100/msc, ale ruch organiczny nadal równy 0.

Efekt = dużo treści = widoczność strony dobija 1000, a ruch rośnie do 200 wejść/msc.

5 miesiąc

Próba zrobienia audytu za darmo.

Produkujemy więcej contentu, bo wiemy jak to robić dobrze.

6 miesiąc

Prace wdrożeniowe na bazie niezrozumiałych wniosków.

Optymalizujemy dotychczasowe wyniki i zwiększamy widoczność do 3000/msc.

7 miesiąc

Coś ruszyło. Ruch równy 15 wejść na stronę/msc.

Ruch rośnie do 1000 wejść na miesiąc.

8 miesiąc

Produkujemy więcej contentu – kolejne roboczogodziny, kolejne tysiące…

Czekasz i analizujesz. Ruch i widoczność rosną…

9 miesiąc

Ruch organiczny równy 20/msc.

Ruch stale rośnie. Czekasz i analizujesz

10 miesiąc

Zaniechanie działań SEO, bo brak środków

Ruch rośnie do 2000 wejść na miesiąc

11 miesiąc

Ruch spada ponownie do 0, a konkurencja w tym czasie zgarnia 90% klientów

Widzisz, jak ruch przekłada się na konwersję

12 miesiąc

Może w przyszłym roku się uda…

Patrzysz na sprzedaż i wiesz, że było warto

Audyt jest dla ciebie, jeśli:

Widzisz, że Twoja strona nie pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Próbujesz różnych praktyk, ale nic nie przynosi oczekiwanego efektu.

Wydajesz pieniądze na Google Ads, a kampanie często są odrzucane.

Konkurencja zagarnęła sobie ten kanał marketingu, który generuje im nawet kilka tysięcy wejść miesięcznie.

Chcesz zapłacić raz i otrzymać wnioski, które pozwolą Ci reagować na spadki widoczności strony przez cały rok.

Co zyskasz, zlecając audyt SEO?

Dobre działania SEO to marketing, który jest w stanie każdego dnia generować na Twojej stronie kilkaset, a nawet kilka tysięcy wejść. Co to oznacza? Tych kilka tysięcy osób odwiedzających stronę ma styczność z Twoją ofertą, wiedzą i marką. W praktyce szanse kliknięcia w przycisk “kupuję to” – rosną wielokrotnie.

W Google Ads płacisz 1000 zł, generujesz 1000 wejść = budżet się kończy, a z tym ilość wejść na stronę również. W SEO płacisz 1000 zł i generujesz 1000 wejść za miesiąc, za 2 miesiące, 3 miesiące i cały najbliższy rok.

SEO to sposób na generowanie tego samego ruchu, jednak ZA DARMO. Płacisz raz, a materiał, który został opublikowany na Twojej stronie, będzie generował ten ruch przez lata.

Sam audyt SEO działa jak Sherlock Holmes. Znajdzie dziurę w całym i wskaże winowajcę.

Kilka liczb na temat SEO

Audyt wskaże Ci wszystkie wrażliwe miejsca strony internetowej, które możesz poprawić, by roboty Google mogły łatwiej indeksować witrynę, a co za tym idzie – uznać ją za wiarygodną, rzetelną, merytoryczną i w ten sposób wypozycjonować na pozycję od 1 do 10, gdzie każdego dnia ludzie wchodzą, klikają i strony odwiedzają.

40 %

Więcej odwiedzin

generują strony znajdujące się na pierwszej stronie wyników wyszukiwań.

1 x

Więcej konwersji

generują strony z wysokim ruchem organicznym.

0 %

Więcej ruchu

generują działania SEO niż organiczne posty w social mediach.

40 %

Słów kluczowych

uzyskuje mniej niż 10 wyszukiwań miesięcznie – zatem pomogę Ci je dobrać z puli 8% najskuteczniejszych.

30 %

Użytkowników Google

ignoruje płatne kampanie reklamowe, klikając tylko w wyniki organiczne wyszukiwarki.

Tylko  1

Krok dzieli Cię od

rozpoczęcia skutecznych działań SEO, które wniosą Twoją stronę na pozycje, w które użytkownicy Google klikają .

Nazywam się Damian Grądzki i to ja zajmę się przygotowaniem audytu SEO zgodnie z metodologią WBIZNES

Pewnie wiesz, że Google to monopol, gdzie aż 92,96% globalnego ruchu w sieci pochodzi z wyszukiwarki. Ale czy wiesz, że aż 53,3% całego ruchu na stronach – pochodzi w wyszukiwań organicznych.

Dołącz do firm, które robią dobre SEO i publikują zoptymalizowane treści i generuj nawet 55% więcej ruchu na stronie, pamiętając, że nawet 28% wyszukiwań lokalnych, czyli np. na frazę fryzjer Lublin skutkuje konwersją w ciągu 24 godzin.

Co zrobisz,
aby poprawić widoczność strony?

Pakiet zawiera:

Cena
950 PLN netto

Gwarancja satysfakcji

Jesteśmy tak pewni swojej wiedzy, że jeśli stwierdzisz, że nie dowiedziałeś się niczego wartościowego oddamy Ci 100% kwoty.

Często zadawane pytania

Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…

Czym jest profesjonalny audyt SEO?

Audyt strony internetowej pod kątem SEO to inaczej sprawdzenie, czy na Twojej stronie nie ma hamulców, które uniemożliwiają Google przeskanowanie całej strony. Jeśli nie mogą tego zrobić tzn. że nie dotrą do wszystkich kategorii, produktów, usług, wpisów blogowych, a co za tym idzie, strony te nie będą widoczne w wynikach wyszukiwań. Analiza strony znajdzie te hamulce i zamieni je w trampolinę, dzięki której witryna internetowa wystrzeli w wynikach wyszukiwania Google.

Czy warto zrobić audyt SEO strony internetowej?

Jeśli Twoja stronie została opublikowana kilka miesięcy temu, przygotowanie treści, grafik kosztowało sporo, a nadal jej nie widać w wynikach wyszukiwania tzn. że warto. Inaczej każdego dnia tracisz potencjalnych klientów.

Dlaczego nie oferujecie darmowego audytu SEO?

Bo to wymaga czasu, wiedzy i sporo pracy, by przekazać Ci wskazówki, które działają. Jeśli nie wierzysz w to, co mówię, wpisz w przeglądarkę Google darmowy audyt SEO i wykonaj go. Nieważne ile razy wykonasz darmowe audyty, to zawsze otrzymasz ograniczoną liczbę wyników i enigmatyczne wskazówki, których i tak nie zrozumiesz.

Ile czasu trwa przygotowanie audytu strony internetowej?

To zależy od objętości strony, jednak zajmuje nam to kilka dni od momentu pozyskania wszystkich niezbędnych dostępów (Google Search Console, dane dostępowe do strony itp.).

Kto przeprowadzi audyt SEO?

Mam na imię Damian i w branży SEO działam od 7 lat. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, chętnie opowiem Ci na spotkaniu, zanim zaczniemy audytu.

Ile kosztuje audyt SEO i czemu tak drogo?

Na koszt audytu składa się kilkanaście godzin pracy z narzędziami (Google Search Console, Google Analytics, Screaming Frog, Ahrefs, NeuronWriter itd.). Koszt audytu to nie tylko przygotowanie raportu. To gotowa instrukcja, dzięki której sprawdzisz, co na stronie nie działa i jak to naprawić, czego darmowe audyty SEO nie oferują.

Czy robicie audyt SEO sklepu internetowego?

Tak, nie ma problemu. Zadbamy o SEO Twojej strony usługowej, sklepu internetowego, wizytówki, czy bloga.

Na czym polega audyt SEO?

Na prześwietleniu Twojej strony od deski do deski. Roboty Google są leniwe. Wchodzą na stronę i sprawdzą tylko tyle, na ile starczy im chęci i sił. Im prościej poruszają się po stronie, tym większa szansa, że sprawdzą ją w całości. A jeśli sprawdzą tzn. że każda ze stron gdzie coś sprzedajesz, będzie widoczna wysoko w Google.

Czy audyt poprawi widoczność strony w Google?

Po wprowadzeniu poprawek, które zarekomendujemy w audycie TAK. Możesz to zrobić sam według naszych instrukcji lub zlecić to nam.

Jakie elementy strony zbada analiza SEO?

W ramach audytu sprawdzimy każdy zakamarek Twojej strony internetowej, analizując to według autorskiego modelu 168 parametrów.

Czy przeprowadzicie audyt SEO treści?

Oczywiście. Wykorzystamy do tego narzędzie, które analizuje teksty konkurencji, która jest wysoko w Google i określa ich jakość na podstawie "content score". To taki licznik, który mówi, jak dobry jest tekst w skali 100 pkt. Konkurencja osiąga wynik 75, A Twoja 45? Pokażemy Ci, dlaczego i jak to poprawić lub poprawimy to za Ciebie.

Co składa się na audyt techniczny strony www?

Analiza widoczności i ruchu na stronie, wykaz błędów technicznych z Google Search Console, badanie Core Web Vitals, sprawdzenie przekierowań i linkowania (wewnętrznego i zewnętrznego) w obrębie strony, analiza zabezpieczeń, profilu adresów URL, treści i grafik, rozwiązań UX zastosowanych na stronie i wielu innych parametrów, które możemy Ci pokazać przed rozpoczęciem audytu.

Co jeszcze sprawdzicie na stronie pod kątem SEO?

Sprawdzimy również elementy, które są często pomijane przez darmowe audyty czy takie pisane na kolanie, takie jak: OpenGraphs, dane strukturalne, breadcrumbs, adresy kanoniczne, działanie strony na różnych przeglądarkach, anchory i atrybuty linków przychodzących.

Czy przeprowadzacie audyt SEO online?

Tak. Zlecasz, spotykamy się online, by omówić całość, wykonujemy audyt, spotykamy się ponownie by go omówić. Nie musisz nigdzie jeździć. Wszystko załatwimy zdalnie.

SEO audyt i co dalej? Czy poprowadzicie pozycjonowanie strony internetowej?

Nie ma problemu. Chcesz o tym porozmawiać? Zadzwoń.

Sami dla siebie. Wdrożone przez WBIZNES®