Zleć audyt SEO i znajdź HAMULEC, który sprawił, że Twoja strona zatrzymała się na 10 i dalszych pozycjach w Google, gdzie trafia tylko 0,78% internautów.
SEO to nie czarna magia i rytuały nad nagłówkami, tylko metodyczne działania oparte na tym, czego ludzie faktycznie szukają. Jedni mówią: „jak Cię widzą, tak Cię piszą”, a w Internecie jest zupełnie inaczej: Jak wpisują, tak Cię widzą… w Googlu! A nie widzą, jeśli nie pozycjonujesz się na to, czego szukają. Audyt SEO pomoże Ci znaleźć drogę do klienta!
Oczywiście możesz wybrać pierwszą opcję, ale pamiętaj, że reklama PPC jest jak lampka podłączona do kontaktu. Jak jest prąd (czyt. budżet), to wszystko działa! A gdy tylko wyciągasz wtyczkę z gniazdka – PUF! – Nie ma Cię!
Co gorsza, reklamowanie strony niezoptymalizowanej pod kątem SEO, jest jak lanie paliwa do auta z dziurawym bakiem. Nieustannie dolewasz, a okazuje się, że zatrzymujesz się na trasie i tylko patrzysz, jak konkurencja Cię wyprzedza.
Wypozycjonowana strona to możliwość “odpalenia” pełnego potencjału ruchu organicznego oraz reklam i oszczędzania. To wizja długoterminowa, ale warta swej ceny.
Klienci, którzy się do nas zgłaszają, najczęściej deklarują te same problemy.
Twoja strona internetowa jest piękna, ale nikt jej nie odwiedza, bo ZAKOPAŁA się na drugiej lub trzeciej stronie wyników wyszukiwań?
Wpisujesz w przeglądarkę Google frazę ważną dla Twojego biznesu na przykład “salon fryzjerski” i odnajdujesz swoją stronę dopiero w czeluściach internetu?
Masz dość tego, że konkurencja pomimo gorszej oferty wyświetla się wyżej w Google, przez co zabiera Ci klientów sprzed nosa?
Próbujesz darmowych audytów w internecie, jednak wiesz, że są to okrojone wersje, z których i tak nic nie rozumiesz?
Twoja strona była wysoko i nagle spada? Wykupujesz konsultacje SEO u eksperta, ale zamiast gotowej listy TO-DO dostajesz listę: I DON’T KNOW WHAT TO DO?
Kojarzysz, czym jest SEO, ale zagadnienia techniczne, czyli metadane czy optymalizacja pozyskiwania linków, to dla Ciebie czarna magia?
Twoi specjaliści od marketingu nie wiedzą, co zrobić, by poprawić widoczność strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania?
Konkurencja wyprzedza Cię w wynikach wyszukiwania i wchodzi na pozycję pierwszą, drugą lub trzecią w miesiąc. A Ty walczysz o nią pół roku?
SEO to wyścig z konkurencją. Nic nie robisz? Konkurencja wychodzi na prowadzenie i z każdym dniem pozostawia Cię coraz bardziej w tyle.
Nie ma złotej reguły działań SEO. Częste zmiany algorytmów Google zmieniają reguły gry. Zadaniem Twojej strony jest na nie dynamicznie reagować.
Content Marketing + SEO to według raportów marketingowych na 2023 rok 1 z 3 najlepszych sposobów na marketing internetowy, ale pod warunkiem, że wiesz, jak tworzyć i optymalizować teksty.
1 miesiąc
Strona opublikowana w internecie.
Strona opublikowana w internecie z uwzględnieniem wytycznych SEO.
2 miesiąc
Widoczność strony już zaczyna rosnąć.
3 miesiąc
Próba podjęcia działań SEO – budżet: roboczogodziny pracy + koszty produkcji contentu.
Działania: Audyt SEO + Content Plan: Budżet: 1 x opłata za audyt + koszty produkcji contentu.
4 miesiąc
Efekt = dużo treści = widoczność 100/msc, ale ruch organiczny nadal równy 0.
Efekt = dużo treści = widoczność strony dobija 1000, a ruch rośnie do 200 wejść/msc.
5 miesiąc
Próba zrobienia audytu za darmo.
Produkujemy więcej contentu, bo wiemy jak to robić dobrze.
6 miesiąc
Optymalizujemy dotychczasowe wyniki i zwiększamy widoczność do 3000/msc.
7 miesiąc
Ruch rośnie do 1000 wejść na miesiąc.
8 miesiąc
Czekasz i analizujesz. Ruch i widoczność rosną…
9 miesiąc
Ruch stale rośnie. Czekasz i analizujesz
10 miesiąc
Ruch rośnie do 2000 wejść na miesiąc
11 miesiąc
Widzisz, jak ruch przekłada się na konwersję
12 miesiąc
Może w przyszłym roku się uda…
Patrzysz na sprzedaż i wiesz, że było warto
Dobre działania SEO to marketing, który jest w stanie każdego dnia generować na Twojej stronie kilkaset, a nawet kilka tysięcy wejść. Co to oznacza? Tych kilka tysięcy osób odwiedzających stronę ma styczność z Twoją ofertą, wiedzą i marką. W praktyce szanse kliknięcia w przycisk “kupuję to” – rosną wielokrotnie.
W Google Ads płacisz 1000 zł, generujesz 1000 wejść = budżet się kończy, a z tym ilość wejść na stronę również. W SEO płacisz 1000 zł i generujesz 1000 wejść za miesiąc, za 2 miesiące, 3 miesiące i cały najbliższy rok.
SEO to sposób na generowanie tego samego ruchu, jednak ZA DARMO. Płacisz raz, a materiał, który został opublikowany na Twojej stronie, będzie generował ten ruch przez lata.
Sam audyt SEO działa jak Sherlock Holmes. Znajdzie dziurę w całym i wskaże winowajcę.
Audyt wskaże Ci wszystkie wrażliwe miejsca strony internetowej, które możesz poprawić, by roboty Google mogły łatwiej indeksować witrynę, a co za tym idzie – uznać ją za wiarygodną, rzetelną, merytoryczną i w ten sposób wypozycjonować na pozycję od 1 do 10, gdzie każdego dnia ludzie wchodzą, klikają i strony odwiedzają.
generują strony znajdujące się na pierwszej stronie wyników wyszukiwań.
generują strony z wysokim ruchem organicznym.
generują działania SEO niż organiczne posty w social mediach.
uzyskuje mniej niż 10 wyszukiwań miesięcznie – zatem pomogę Ci je dobrać z puli 8% najskuteczniejszych.
ignoruje płatne kampanie reklamowe, klikając tylko w wyniki organiczne wyszukiwarki.
rozpoczęcia skutecznych działań SEO, które wniosą Twoją stronę na pozycje, w które użytkownicy Google klikają .
Pewnie wiesz, że Google to monopol, gdzie aż 92,96% globalnego ruchu w sieci pochodzi z wyszukiwarki. Ale czy wiesz, że aż 53,3% całego ruchu na stronach – pochodzi w wyszukiwań organicznych.
Dołącz do firm, które robią dobre SEO i publikują zoptymalizowane treści i generuj nawet 55% więcej ruchu na stronie, pamiętając, że nawet 28% wyszukiwań lokalnych, czyli np. na frazę fryzjer Lublin skutkuje konwersją w ciągu 24 godzin.
Jesteśmy tak pewni swojej wiedzy, że jeśli stwierdzisz, że nie dowiedziałeś się niczego wartościowego oddamy Ci 100% kwoty.
Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak obsługujemy klientów z całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:
Chorzów
Brzeszcze
Gdańsk
Kraków
Bielsko-Biała
Wolsztyn
Oborniki
Koszalin
Pruszków
Chyby
Tychy
Pogwizdów
Bibice
Kaczyce
Radom
Ostrów Wielkopolski
Warszawa
Krzyż Wielkopolski
Łódź
Rychtal
Wiśniowa
Poznań
Świdnik
Namysłów
Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.
Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…
Audyt strony internetowej pod kątem SEO to inaczej sprawdzenie, czy na Twojej stronie nie ma hamulców, które uniemożliwiają Google przeskanowanie całej strony. Jeśli nie mogą tego zrobić tzn. że nie dotrą do wszystkich kategorii, produktów, usług, wpisów blogowych, a co za tym idzie, strony te nie będą widoczne w wynikach wyszukiwań. Analiza strony znajdzie te hamulce i zamieni je w trampolinę, dzięki której witryna internetowa wystrzeli w wynikach wyszukiwania Google.
Jeśli Twoja stronie została opublikowana kilka miesięcy temu, przygotowanie treści, grafik kosztowało sporo, a nadal jej nie widać w wynikach wyszukiwania tzn. że warto. Inaczej każdego dnia tracisz potencjalnych klientów.
Bo to wymaga czasu, wiedzy i sporo pracy, by przekazać Ci wskazówki, które działają. Jeśli nie wierzysz w to, co mówię, wpisz w przeglądarkę Google darmowy audyt SEO i wykonaj go. Nieważne ile razy wykonasz darmowe audyty, to zawsze otrzymasz ograniczoną liczbę wyników i enigmatyczne wskazówki, których i tak nie zrozumiesz.
To zależy od objętości strony, jednak zajmuje nam to kilka dni od momentu pozyskania wszystkich niezbędnych dostępów (Google Search Console, dane dostępowe do strony itp.).
Mam na imię Damian i w branży SEO działam od 7 lat. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, chętnie opowiem Ci na spotkaniu, zanim zaczniemy audytu.
Na koszt audytu składa się kilkanaście godzin pracy z narzędziami (Google Search Console, Google Analytics, Screaming Frog, Ahrefs, NeuronWriter itd.). Koszt audytu to nie tylko przygotowanie raportu. To gotowa instrukcja, dzięki której sprawdzisz, co na stronie nie działa i jak to naprawić, czego darmowe audyty SEO nie oferują.
Czy robicie audyt SEO sklepu internetowego?
Tak, nie ma problemu. Zadbamy o SEO Twojej strony usługowej, sklepu internetowego, wizytówki, czy bloga.
Na prześwietleniu Twojej strony od deski do deski. Roboty Google są leniwe. Wchodzą na stronę i sprawdzą tylko tyle, na ile starczy im chęci i sił. Im prościej poruszają się po stronie, tym większa szansa, że sprawdzą ją w całości. A jeśli sprawdzą tzn. że każda ze stron gdzie coś sprzedajesz, będzie widoczna wysoko w Google.
Po wprowadzeniu poprawek, które zarekomendujemy w audycie TAK. Możesz to zrobić sam według naszych instrukcji lub zlecić to nam.
W ramach audytu sprawdzimy każdy zakamarek Twojej strony internetowej, analizując to według autorskiego modelu 168 parametrów.
Oczywiście. Wykorzystamy do tego narzędzie, które analizuje teksty konkurencji, która jest wysoko w Google i określa ich jakość na podstawie "content score". To taki licznik, który mówi, jak dobry jest tekst w skali 100 pkt. Konkurencja osiąga wynik 75, A Twoja 45? Pokażemy Ci, dlaczego i jak to poprawić lub poprawimy to za Ciebie.
Analiza widoczności i ruchu na stronie, wykaz błędów technicznych z Google Search Console, badanie Core Web Vitals, sprawdzenie przekierowań i linkowania (wewnętrznego i zewnętrznego) w obrębie strony, analiza zabezpieczeń, profilu adresów URL, treści i grafik, rozwiązań UX zastosowanych na stronie i wielu innych parametrów, które możemy Ci pokazać przed rozpoczęciem audytu.
Sprawdzimy również elementy, które są często pomijane przez darmowe audyty czy takie pisane na kolanie, takie jak: OpenGraphs, dane strukturalne, breadcrumbs, adresy kanoniczne, działanie strony na różnych przeglądarkach, anchory i atrybuty linków przychodzących.
Tak. Zlecasz, spotykamy się online, by omówić całość, wykonujemy audyt, spotykamy się ponownie by go omówić. Nie musisz nigdzie jeździć. Wszystko załatwimy zdalnie.
Nie ma problemu. Chcesz o tym porozmawiać? Zadzwoń.