Pomagamy w przygotowaniu kampanii w systemie META Ads, która zrealizuje zamierzone cele — od wyznaczenia strategii, przez stworzenie perswazyjnego copy i przykuwających uwagę kreacji, po ustawienie targetu i optymalizację.
Twoja marka może być następna.
Kiedyś wystarczyło odpalić reklamkę w Menedżerze Reklam i ruch spływał momentalnie. Dzisiaj rozbudowany algorytm reklamowy, większa świadomość konsumentów oraz mnogość działań konkurencji sprawiają, że ciężko się przebić z komunikatem do klientów. Każdy z tych czynników sprawia, że współczynnik CTR słabnie. Wrzucasz pieniądze w reklamę, a zwrot jest mizerny (o ile w ogóle jest).
Tworząc kampanię, nie tylko musisz się skupić na odpowiedniej grupie docelowej, kreacji, czy chwytliwym nagłówku, ale przede wszystkim – na strategii i dopasowaniu jej do poziomu świadomości klienta.
Łatwo ustawić reklamę w META. Ale trudno stworzyć kampanię, która zapewnia 3-, 5-, a nawet 10-krotny zwrot z inwestycji. Dzięki autorskiej metodologii WBIZNES jest to możliwe zarówno w sprzedaży produktów cyfrowych i fizycznych, jak i wysokobudżetowych usług kierowanych do wąskiego targetu.
Brak dobranej strategii sprawia, że kampania jest chaotyczna i sami klienci nie wiedzą, jaką akcję mają podjąć.
Teksty reklamowe nie dotyczą rozwiązania problemów klientów, tylko zmyślonej rzeczywistości. Nie widzą w tym wartości.
Grafiki są tendencyjne. Najczęściej stworzone w darmowym kreatorze grafik, dlatego nie wyróżniają się na tle konkurencji (która robi podobnie).
Ruch z reklam jest kierowany na stronę, która zawiera kardynalne błędy, sabotujące konwersję. To gwóźdź do trumny kampanii.
Reklamy nigdy nie robią się same, nawet te, które są ustawione przez programy typu AdEspresso, Scalify czy FastTony.
Wrzucenie 100 zł w pierwszą lepszą reklamę poprzez funkcję „Promuj post” da praktycznie takie same szanse na sukces jak skreślenie lotka.
Bez zakulisowej wiedzy i stałego kontaktu z supportem Facebooka, nie wiesz, które opcje najlepiej zadziałają w biznesie.
Nie chodzi o to, aby władować 10 tysięcy w reklamę i czekać na wyniki. Budżet to jedno, strategia to drugie. Ona powinna determinować budżet.
Facebook może sprzedawać pod warunkiem, że Twoje działania są oparte na strategii, a nie chaotycznych decyzjach.
Aktywny profil w META ma 3,05 miliarda osób na całym świecie. Trudno znaleźć kanał reklamowy o tak ogromnym potencjale.
Pierwsze wyniki z kampanii pojawiają się zazwyczaj w przeciągu 48 godzin od startu kampanii.
Ponad 71% użytkowników uważa, że reklamy na Facebooku są dobrze dopasowane do ich preferencji. To oznacza, że użytkownicy cenią algorytm podsuwający im rozwiązania, którego szukają w danym momencie.
To zdanie słyszeliśmy od klientów setki razy.
Jest ono prawdziwe, ale tylko po części. Algorytm reklamowy się zmienia. Konkurencji jest coraz więcej. W związku z tym stawki rosną. Ale jeśli chodzi o konwersję, to ma się lepiej niż kiedykolwiek, ponieważ twórcom METY zależy na tym, aby reklamy były dopasowane do odbiorców. Dzięki temu utrzymają ich uwagę oraz dadzą pretekst do zostania na platformie.
Poznajemy Twoje wyzwania i przygotowujemy grupy docelowe, argumentację i strategię (chyba, że robiliśmy wspólnie pełen proces konsultacyjny).
Zapewniasz nam dostępy wg prostych instrukcji wideo. Następnie analizujemy dotychczasowe kampanie oraz dzielimy się pierwszymi wnioskami.
Wyznaczamy KPI, grupy docelowe, rodzaj komunikacji i docelowe miejsce gromadzenia klientów. To fundamenty strategiczne konwertującej kampanii.
Bazujemy na odproblemowym języku korzyści. Gramy przewagami konkurencyjnymi oraz unikalną propozycją wartości.
Czasem są to tylko grafiki, a czasem dokładamy animacje oraz filmy. Formaty wyznaczamy na etapie tworzenia strategii.
Zgodnie z metodologią WBIZNES oraz pierwotnymi założeniami. Codziennie śledzimy wyniki i optymalizujemy, aby maksymalnie obniżyć koszty reklamy.
Raport pokazuje liczbę interakcji, współczynnik konwersji oraz zderza je z pierwotnymi ustaleniami.
Konwertujące kampanie nie są dziełem przypadku.
O tyle obniżyliśmy koszt pozyskania klienta w branży edukacyjnej.
Tyle kosztowało pozyskanie leada na kampanię webinarową w branży szkoleniowej.
Z każdej złotówki w grupach remarketingowych uzyskaliśmy ponad 36 zł zwrotu w e-commerce.
Od takiego czasu nieprzerwanie współpracujemy z kilkoma klientami. Nie zmieniają agencji, bo widzą wyniki.
Tworzyliśmy kampanie w META Ads dla firm z Twojej branży.
uruchomienia konwertującej kampanii reklamowej.
Chcemy, aby współpraca przynosiła obopólną korzyść, dlatego nie wiążemy klientów kwartalnymi, ani rocznymi umowami.
Jeśli poczujesz, że chcesz się z nami rozstać – rozstanie jest bezproblemowe, a współpraca zamyka się z końcem danego miesiąca.
Dlaczego tak? Bo utrzymujemy klientów jakością usług i dowożonymi wynikami, a nie dokumentami.
Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak usługę META Ads świadczymy dla klientów z całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:
Chorzów
Brzeszcze
Gdańsk
Kraków
Bielsko-Biała
Wolsztyn
Oborniki
Koszalin
Pruszków
Chyby
Tychy
Pogwizdów
Bibice
Kaczyce
Radom
Ostrów Wielkopolski
Warszawa
Krzyż Wielkopolski
Łódź
Rychtal
Wiśniowa
Poznań
Świdnik
Namysłów
Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.
Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…
Cena zależy od rodzaju kampanii oraz dobranej strategii. Pierwszą wycenę otrzymasz po bezpłatnej konsultacji, na którą możesz się umówić, wysyłając formularz na tej stronie.
Potrzebujemy Twojego zaangażowania. Zbudowanie skutecznej kampanii jest możliwe tylko z Twoim wsparciem, bo znasz swój biznes najlepiej na świecie.
Możemy zająć się prowadzeniem pełnego marketingu online - od kampanii PPC, przez branding, po stworzenie stron internetowych.
Natychmiast po uruchomieniu kampanii będziemy śledzić raporty. Docelowe wyniki pojawiają się po 2-3 dniach od momentu wyświetlania pierwszych reklam.
Z naszego wsparcia korzystają:
Marki osobiste, które sprzedają własne produkty (kursy online, szkolenia, abonamenty, książki, e-booki).
Firmy B2C sprzedające drogie produkty (+500 zł).
Biznesy lokalne, które chcą zapełnić kalendarz zleceniami.
Firmy B2B świadczące usługi, chcące generować nawet kilkadziesiąt leadów w godzinę.
Daniel nasz specjalista META Ads ma 14-letnie doświadczenie w działaniach PPC. Więcej o nim dowiesz się w zakładce "O nas".
Na to składa się kilka czynników. Branża, cele marketingowe, grupy odbiorców, analiza z Google Analytics, Google Ads itp. Oczywiście to tylko wstęp, ponieważ by docierać do właściwych ludzi i osiągać niespotykane dotąd wyniki kampanii dokładnie analizujemy Twoje konto, potrzeby i dopasowujemy do tego rozwiązania szyte na miarę.