Koszt reklam rośnie, a sprzedaż stoi w miejscu?

Pomagamy w przygotowaniu kampanii w systemie META Ads, która zrealizuje zamierzone cele — od wyznaczenia strategii, przez stworzenie perswazyjnego copy i przykuwających uwagę kreacji, po ustawienie targetu i optymalizację.

Tworzyliśmy reklamy na Facebooku i Instagramie dla:

Twoja marka może być następna.

Czy to nie brzmi znajomo?

Kiedyś wystarczyło odpalić reklamkę w Menedżerze Reklam i ruch spływał momentalnie. Dzisiaj rozbudowany algorytm reklamowy, większa świadomość konsumentów oraz mnogość działań konkurencji sprawiają, że ciężko się przebić z komunikatem do klientów. Każdy z tych czynników sprawia, że współczynnik CTR słabnie. Wrzucasz pieniądze w reklamę, a zwrot jest mizerny (o ile w ogóle jest).

Czy META Ads sprawdzi się w Twoim biznesie?

Tworząc kampanię, nie tylko musisz się skupić na odpowiedniej grupie docelowej, kreacji, czy chwytliwym nagłówku, ale przede wszystkim – na strategii i dopasowaniu jej do poziomu świadomości klienta. 

Łatwo ustawić reklamę w META. Ale trudno stworzyć kampanię, która zapewnia 3-, 5-, a nawet 10-krotny zwrot z inwestycji. Dzięki autorskiej metodologii WBIZNES jest to możliwe zarówno w sprzedaży produktów cyfrowych i fizycznych, jak i wysokobudżetowych usług kierowanych do wąskiego targetu.

Dlaczego reklamy META ustawione bez doświadczenia nie konwertują?

Klienci, którzy się do nas zgłaszają, najczęściej deklarują te same problemy.

Brak dobranej strategii sprawia, że kampania jest chaotyczna i sami klienci nie wiedzą, jaką akcję mają podjąć.

Teksty reklamowe nie dotyczą rozwiązania problemów klientów, tylko zmyślonej rzeczywistości. Nie widzą w tym wartości.

Grafiki są tendencyjne. Najczęściej stworzone w darmowym kreatorze grafik, dlatego nie wyróżniają się na tle konkurencji (która robi podobnie).

Ruch z reklam jest kierowany na stronę, która zawiera kardynalne błędy, sabotujące konwersję. To gwóźdź do trumny kampanii.

Reklamy nigdy nie robią się same, nawet te, które są ustawione przez programy typu AdEspresso, Scalify czy FastTony.

Wrzucenie 100 zł w pierwszą lepszą reklamę poprzez funkcję „Promuj post” da praktycznie takie same szanse na sukces jak skreślenie lotka.

Bez zakulisowej wiedzy i stałego kontaktu z supportem Facebooka, nie wiesz, które opcje najlepiej zadziałają w biznesie.

Nie chodzi o to, aby władować 10 tysięcy w reklamę i czekać na wyniki. Budżet to jedno, strategia to drugie. Ona powinna determinować budżet.

Poznaj kilka prawd o kampaniach reklamowych na Facebooku, o których nie mówi się wprost:

Facebook może sprzedawać pod warunkiem, że Twoje działania są oparte na strategii, a nie chaotycznych decyzjach.

Aktywny profil w META ma 3,05 miliarda osób na całym świecie. Trudno znaleźć kanał reklamowy o tak ogromnym potencjale.

Pierwsze wyniki z kampanii pojawiają się zazwyczaj w przeciągu 48 godzin od startu kampanii.

Ponad 71% użytkowników uważa, że reklamy na Facebooku są dobrze dopasowane do ich preferencji. To oznacza, że użytkownicy cenią algorytm podsuwający im rozwiązania, którego szukają w danym momencie.

"Facebook Ads już nie konwertuje tak jak kiedyś"

To zdanie słyszeliśmy od klientów setki razy.

Jest ono prawdziwe, ale tylko po części. Algorytm reklamowy się zmienia. Konkurencji jest coraz więcej. W związku z tym stawki rosną. Ale jeśli chodzi o konwersję, to ma się lepiej niż kiedykolwiek, ponieważ twórcom METY zależy na tym, aby reklamy były dopasowane do odbiorców. Dzięki temu utrzymają ich uwagę oraz dadzą pretekst do zostania na platformie.

Co oferujemy w ramach usługi?

Nie zostawiamy przestrzeni na niedomówienia i niewypowiedziane oczekiwania. Wiesz, czego się możesz od nas spodziewać na każdym etapie.

1.

Konsultacja 60 minut

Poznajemy Twoje wyzwania i przygotowujemy grupy docelowe, argumentację i strategię (chyba, że robiliśmy wspólnie pełen proces konsultacyjny).

2.

Weryfikujemy konto reklamowe

Zapewniasz nam dostępy wg prostych instrukcji wideo. Następnie analizujemy dotychczasowe kampanie oraz dzielimy się pierwszymi wnioskami.

3.

Wyznaczmy cele reklamowe

Wyznaczamy KPI, grupy docelowe, rodzaj komunikacji i docelowe miejsce gromadzenia klientów. To fundamenty strategiczne konwertującej kampanii.

4.

Tworzymy perswazyjne teksty

Bazujemy na odproblemowym języku korzyści. Gramy przewagami konkurencyjnymi oraz unikalną propozycją wartości.

5.

Tworzymy kreacje do social media

Czasem są to tylko grafiki, a czasem dokładamy animacje oraz filmy. Formaty wyznaczamy na etapie tworzenia strategii. 

6.

Uruchamiamy kampanię

Zgodnie z metodologią WBIZNES oraz pierwotnymi założeniami. Codziennie śledzimy wyniki i optymalizujemy, aby maksymalnie obniżyć koszty reklamy.

7.

Raportujemy wyniki

Raport pokazuje liczbę interakcji, współczynnik konwersji oraz zderza je z pierwotnymi ustaleniami.

Kilka liczb na temat kampanii w META Ads

Konwertujące kampanie nie są dziełem przypadku.

1 %

Tańsze leady

O tyle obniżyliśmy koszt pozyskania klienta w branży edukacyjnej.

1

Koszt leada

Tyle kosztowało pozyskanie leada na kampanię webinarową w branży szkoleniowej.

10

Współczynnik ROAS

Z każdej złotówki w grupach remarketingowych uzyskaliśmy ponad 36 zł zwrotu w e-commerce.

+ 1 lata

Współpracy

Od takiego czasu nieprzerwanie współpracujemy z kilkoma klientami. Nie zmieniają agencji, bo widzą wyniki. 

5 branż

We współpracy

Tworzyliśmy kampanie w META Ads dla firm z Twojej branży.

Tylko  1

Krok dzieli Cię od

uruchomienia konwertującej kampanii reklamowej.

Gwarantujemy satysfakcję

Chcemy, aby współpraca przynosiła obopólną korzyść, dlatego nie wiążemy klientów kwartalnymi, ani rocznymi umowami.

Jeśli poczujesz, że chcesz się z nami rozstać – rozstanie jest bezproblemowe, a współpraca zamyka się z końcem danego miesiąca.

Dlaczego tak? Bo utrzymujemy klientów jakością usług i dowożonymi wynikami, a nie dokumentami.

Chcesz przygotować ambitną kampanię META?

Wystarczy, że zostawisz swój numer, w ciągu 24 godzin oddzwonimy i podczas 15-minutowej rozmowy wspólnie ustalimy, czy możemy Ci pomóc.

Usługi META Ads oferujemy w całej Polsce

Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak usługę META Ads świadczymy dla klientów z całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:

Chorzów

Brzeszcze

Gdańsk

Kraków

Bielsko-Biała

Wolsztyn

Oborniki

Koszalin

Pruszków

Chyby

Tychy

Pogwizdów

Bibice

Kaczyce

Radom

Ostrów Wielkopolski

Warszawa

Krzyż Wielkopolski

Łódź

Rychtal

Wiśniowa

Poznań

Świdnik

Namysłów

Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.

Często zadawane pytania

Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…

Ile to kosztuje reklamowanie w META?

Cena zależy od rodzaju kampanii oraz dobranej strategii. Pierwszą wycenę otrzymasz po bezpłatnej konsultacji, na którą możesz się umówić, wysyłając formularz na tej stronie.

Czy potrzebuję czegoś jeszcze, by zrealizować żądania?

Potrzebujemy Twojego zaangażowania. Zbudowanie skutecznej kampanii jest możliwe tylko z Twoim wsparciem, bo znasz swój biznes najlepiej na świecie.

Czy na kampanii w META kończymy współpracę?

Możemy zająć się prowadzeniem pełnego marketingu online - od kampanii PPC, przez branding, po stworzenie stron internetowych.

Czy warto korzystać? Kiedy zobaczę efekty?

Natychmiast po uruchomieniu kampanii będziemy śledzić raporty. Docelowe wyniki pojawiają się po 2-3 dniach od momentu wyświetlania pierwszych reklam.

Czy to jest dla mnie?

Z naszego wsparcia korzystają:
Marki osobiste, które sprzedają własne produkty (kursy online, szkolenia, abonamenty, książki, e-booki).
Firmy B2C sprzedające drogie produkty (+500 zł).
Biznesy lokalne, które chcą zapełnić kalendarz zleceniami.
Firmy B2B świadczące usługi, chcące generować nawet kilkadziesiąt leadów w godzinę.

Jakie doświadczenie ma nasz META Ads manager?

Daniel nasz specjalista META Ads ma 14-letnie doświadczenie w działaniach PPC. Więcej o nim dowiesz się w zakładce "O nas".

Jak targetujemy reklamy?

Na to składa się kilka czynników. Branża, cele marketingowe, grupy odbiorców, analiza z Google Analytics, Google Ads itp. Oczywiście to tylko wstęp, ponieważ by docierać do właściwych ludzi i osiągać niespotykane dotąd wyniki kampanii dokładnie analizujemy Twoje konto, potrzeby i dopasowujemy do tego rozwiązania szyte na miarę. 

Sami dla siebie. Wdrożone przez WBIZNES®