Chcesz zyskać pewność, że teksty na Twojej stronie wspierają sprzedaż, zamiast ją sabotować?

Pora na audyt strony
i copywritingu

Ludzie wchodzą na stronę i... nic?

Niby czytają teksty, ale zapytań biznesowych wciąż brakuje… 

Zastanawiasz się, o co chodzi? Przecież teksty są profesjonalne, pokazują, że jesteśmy lepsi od konkurencji, a jednak klienci jakby ich nie widzieli.

 Denerwuje Cię to, bo zatrudniłeś copywritera, który napisał tekst, według Twoich wytycznych i wszystko wygląda dobrze, jednak zupełnie nie przełożyło się to na sprzedaż?

Czas sprawdzić, co tak naprawdę się dzieje!

Poznaj 4 szlachetne prawdy copywritingu​

1. Klienta nie interesuje to, co firma mówi o sobie. W epicentrum jego zainteresowań jest ON i jego potrzeby.

2. Jeśli ludzie wchodzą na Twoją stronę i nie kupują, to znaczy, że nie znajdują ich zaspokojenia, zaś treści ich nudzą lub nawet denerwują.

3. W każdej stronie tkwi ogromny potencjał sprzedażowy ukryty pod  płaszczem tekstów, które wyglądają, ale nie sprzedają.

4. Możemy go uwolnić, jeśli znajdziemy najsłabsze punkty oraz przełożymy Twoje atuty na perswazyjny język korzyści.

Dlaczego copywriting na stronie to fundament skutecznej sprzedaży?

81% użytkowników internetu

przed zakupem szuka konkretnych informacji o produkcie/usłudze na stronach internetowych

94% klientów w internecie

ogląda filmy produktowe i dokładnie czyta specyfikację produktu

84% klientów

jest skłonna do zakupu, jeśli opis jest odpowiedzią na ich konkretne potrzeby, a nie zwyczajnym laniem wody

5… sekund

tyle czasu przeciętny użytkownik internetu poświęca na analizę treści strony www o ile coś nie przykuje jego uwagi na dłużej

Audyt treści na stronie jest dla Ciebie jeśli:

Treść, to jeszcze nie jest copywriting...

Oczywiście możesz liczyć na słowo honoru, że Twoje teksty są ok, że to przecież tylko wypełniacz na stronie, którego nikt nie czyta…

Możesz też samemu dłubać w tekście i liczyć na powodzenie lub poprosić znajomego polonistę o sprawdzenie treści i liczyć na kokosy…

Ale czy to coś da? Pamiętaj: copywriting ma być najpierw skuteczny, a dopiero potem „ładny”. Treści mają skłaniać klienta do zakupu, a nie opiewać w przepiękne przymiotniki. Strona ma sprzedawać, a nie być wizytówką firmy.

Czy to także o Tobie?

Chyba nie lubisz, jak ktoś mówi cały czas o sobie, prawda? W trakcie rozmowy po kilku, kilkunastu zdaniach niemal automatycznie się wyłączamy. Zupełnie podobnie jest z tekstami sprzedażowymi albo… sabotażowymi, jeśli odstraszają, zamiast przyciągać.

Jeśli masz podejrzenie, że na stronie www mówisz trochę za dużo o własnej marce, a nie przykładasz wystarczającej uwagi do potrzeb klienta, ten audyt jest dla Ciebie! Pokażę Ci, w jaki sposób z pomocą skutecznych tekstów zdobyć jego uwagę!

Czas przerwać impas!

Gdy skorzystasz z audytu, zyskasz pewność, że wyeliminujemy błędy, przez które wielu klientów przeszło Ci koło nosa.

Przecież niewykorzystane szanse sprzedażowe to także strata! Na sam koniec otrzymasz szczegółową analizę błędów, propozycje poprawy tekstu i opracowane argumenty sprzedażowe. Wszystko Ci wytłumaczymy, a o rekomendowanych zmianach poinformujemy… OTWARTYM TEKSTEM! 😉

Etapy audytu

Powiedz „sprawdzam”, aby każdy przecinek sprzedawał! Zobacz, w jaki sposób będzie wyglądała nasza współpraca

1

Poznamy się lepiej - brief

Otrzymujesz od nas krótki brief z pytaniami, dzięki któremu poznamy cel Twoich działań marketingowych oraz efekty, jakich oczekujesz.

2

Umówimy się na spotkanie

Umówimy się na konsultację osobistą lub online w dogodnym dla Ciebie terminie.

3

Przeanalizujemy Twoją stronę od deski do deski

Po akapicie, wierszu, zdaniu, a nawet literce...

Przeskanujemy Twoje treści, oceniając ich potencjał sprzedażowy. 

4

Wskażemy dziury, przez które tracisz pieniądze

Odkryjemy "DLACZEGO" treści na Twojej stronie nie przyciągają uwagi klienta i nie prowadzą go "za nos" do przycisku "KUP TERAZ"

5

Zaproponujemy "scenariusz wyjścia z impasu"

Wskazanie błędów to jedno, plan naprawczy to drugie. Dlatego na konsultacji z pełnym zaangażowaniem krok po kroku zasugerujemy co zmienić, by skuteczność treści wzrosła.

6

Wyjaśnimy wszystko i odpowiemy na pytania

W czasie spotkania pozostajemy do pełnej dyspozycji, odpowiadając konkretnie na Twoje bieżące pytania.

Analiza zostanie przygotowana zgodnie z metodologią WBIZNES przez dedykowanego specjalistę — Wojciecha Wiśniewskiego

Od kilku lat działa w agencji marketingowej WBIZNES, gdzie początkowo był odpowiedzialny za social media, a potem tworzenie ofert sprzedażowych, tekstów reklamowych i newsletterów. Mówiąc krótko: sprzedawał słowem. Dzięki temu doświadczeniu i umiejętnościom potrafi lepiej zrozumieć klientów naszych klientów, a także wie, które argumenty laserowo trafiają w ich obiekcje.

Obecnie przygotowuje oferty, pomaga firmom w budowaniu argumentacji sprzedażowej i tworzeniu wizerunku marek w formie opowieści, które adekwatnie ukazują ich wartości.

Co powinieneś teraz zrobić, aby poprawić swoją sprzedaż?

Zamów audyt swoich tekstów

950 PLN netto

Jesteśmy tak pewni swojej wiedzy, że jeśli stwierdzisz, że nie dowiedziałeś się niczego wartościowego oddamy Ci 100% kwoty.

Masz dodatkowe pytania?

Koniecznie napisz na: wojtek@strategiawbiznes.pl

Copyright WBIZNES © 2016 – 2022 Regulamin sklepu | Polityka prywatności | Polityka cookies
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Zobacz szczegóły