Klikają i nie kupują? Sprawdź teksty na stronie. Zamów audyt copy.

Zamów audyt wykonany przez specjalistę WBIZNES, który wskaże, czy teksty na Twojej stronie lub w ofercie wspierają sprzedaż, zamiast ją sabotować. Zyskaj pewność, że każde słowo jest marketingowym GPS-em, czyli prowadzi klienta do zakupu.

Ludzie wchodzą na stronę i... nic?

Niby czytają teksty, ale zapytań biznesowych wciąż brakuje…

Zastanawiasz się, o co chodzi? Przecież teksty są profesjonalne, pokazują, że jesteśmy lepsi od konkurencji, a jednak klienci jakby ich nie widzieli.

Denerwuje Cię to, bo copywriter pisał je według Twoich wytycznych i wszystko wygląda dobrze, jednak zupełnie nie przekłada się na sprzedaż?

Czas sprawdzić, co tak naprawdę się dzieje!

Poznaj 4 szlachetne prawdy copywritingu

Klienta nie interesuje to, co firma mówi o sobie. W epicentrum jego zainteresowań jest ON i jego potrzeby.

Jeśli ludzie wchodzą na Twoją stronę i nie kupują, to znaczy, że nie znajdują ich zaspokojenia, zaś treści ich nudzą lub nawet denerwują.

W każdej stronie tkwi ogromny potencjał sprzedażowy ukryty pod płaszczem tekstów, które wyglądają, ale nie sprzedają.

Możemy go uwolnić, jeśli znajdziemy najsłabsze punkty oraz przełożymy Twoje atuty na perswazyjny język korzyści.

81% użytkowników internetu

przed zakupem szuka konkretnych informacji o produkcie/usłudze na stronach internetowych.

94% klientów w internecie

ogląda filmy produktowe i dokładnie czyta specyfikację produktu.

84% klientów

jest skłonna do zakupu, jeśli opis jest odpowiedzią na ich konkretne potrzeby, a nie zwyczajnym laniem wody.

5… sekund

tyle czasu przeciętny użytkownik internetu poświęca na analizę treści strony www o ile coś nie przykuje jego uwagi na dłużej.

Dlaczego copywriting na stronie to fundament skutecznej sprzedaży?

Audyt treści na stronie
jest dla Ciebie, jeśli:

klienci dopytują o szczegóły dotyczące usług i produktów w mailach, a Ty nie masz czasu na nie odpowiadać

masz poczucie, że teksty na stronie są tylko wypełniaczem

na Twojej stronie, w co drugim akapicie pojawiają się słowa: jakość, profesjonalizm, gwarancja satysfakcji

Twoja strona ma sporo treści, jednak masz wątpliwości, czy ta treść przemawia do klienta

Twoja strona od co najmniej roku funkcjonuje w sieci, a źródłem klientów i tak są wyłącznie reklamy w Google i social mediach, co naraża Cię na wciąż rosnące koszta marketingu

czytasz treści na stronie i do końca nie wiesz, czy tekst zachęca do zakupu, czy jest zwyczajnym laniem wody…

Copywriting ma być najpierw skuteczny,
a dopiero potem “ładny”. Ustalmy, do której kategorii zaliczają się Twoje obecne teksty.

Czy to także o Tobie?

Chyba nie lubisz, jak ktoś mówi cały czas o sobie, prawda?

W trakcie rozmowy po kilku, kilkunastu zdaniach niemal automatycznie się wyłączamy. Zupełnie podobnie jest z tekstami sprzedażowymi albo… sabotażowymi, jeśli odstraszają, zamiast przyciągać.

Jeśli masz podejrzenie, że na stronie www mówisz trochę za dużo o własnej marce, a nie przykładasz wystarczającej uwagi do potrzeb klienta, ten audyt jest dla Ciebie! Pokażę Ci, w jaki sposób z pomocą skutecznych tekstów zdobyć jego uwagę!

Czas przerwać impas!

Gdy skorzystasz z audytu, zyskasz pewność, że wyeliminujemy błędy, przez które wielu klientów przeszło Ci koło nosa.

Przecież niewykorzystane szanse sprzedażowe to także strata! Na sam koniec otrzymasz szczegółową analizę błędów, propozycje poprawy tekstu i opracowane argumenty sprzedażowe. Wszystko Ci wytłumaczymy, a o rekomendowanych zmianach poinformujemy… OTWARTYM TEKSTEM! 😉

Etapy audytu copywriterskiego

Wiem, że właściciel biznesu wie więcej o swojej firmie niż najbardziej doświadczony copywriter, dlatego stale będziemy w kontakcie.

1.

Zamawiasz audyt

i na maila otrzymujesz wszelkie informacje dotyczące kolejnych etapów prac.

2.

Wskazujesz stronę do audytu

której wnikliwie przyjrzymy się z każdej możliwej perspektywy. Głównie szukamy słabych punktów, które sabotują sprzedaż.

3.

Weryfikujemy teksty

zgodnie z metodologią WBIZNES. A to w skrócie oznacza, że oglądamy każdy przecinek z dwóch stron.

4.

Otrzymujesz audyt

napisany prostym językiem. Wskazujemy w nim głównie wyzwania oraz potencjalne usprawnienia, które możesz wdrażać natychmiast.

Nazywam się Adrian Rajczakowski i to ja zajmę się weryfikacją Twoich tekstów zgodnie z metodą WBIZNES.

Od kilku lat działa w agencji marketingu internetowego WBIZNES, odpowiadając za tworzenie perswazyjnych tekstów reklamowych, chwytliwych nagłówków do treści w social mediach, intrygujących scenariuszy wideo oraz konwertujących ofert sprzedażowych.

Z wykształcenia jest psychologiem, a z zamiłowania – marketerem. Okazuje się, że połączenie tych dwóch wymiarów stanowi copywriterski ładunek o niepodważalnej mocy. Bo nie dość, że empatycznie podchodzi do wyzwań i bolączek klientów, to jeszcze wie, jak o tym napisać, aby chcieli czytać do ostatniej kropki.

Wykonując audyt copy nie skupia się wyłącznie na użytych słowach czy łapiących serce sloganach, ale analizuje teksty pod kątem decyzyjności konsumenckiej. W końcu każdy przecinek ma zbliżać do zakupu, a każda kropka ma sprzedawać.

Co możesz zrobić teraz,
aby poprawić swoją sprzedaż?

Pakiet zawiera:

Cena
950 PLN netto

Gwarancja satysfakcji

Jesteśmy tak pewni swojej wiedzy, że jeśli stwierdzisz, że nie dowiedziałeś się niczego wartościowego oddamy Ci 100% kwoty.

Agencja marketingowa WBIZNES działa w całej Polsce

Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak obsługujemy klientów z całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:

Chorzów

Brzeszcze

Gdańsk

Kraków

Bielsko-Biała

Wolsztyn

Oborniki

Koszalin

Pruszków

Chyby

Tychy

Pogwizdów

Bibice

Kaczyce

Radom

Ostrów Wielkopolski

Warszawa

Krzyż Wielkopolski

Łódź

Rychtal

Wiśniowa

Poznań

Świdnik

Namysłów

Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.

Sami dla siebie. Wdrożone przez WBIZNES®