Pomagamy w przygotowaniu konwertujących ścieżek mailingowych — od wyznaczenia strategii, przez stworzenie treści maili, po ustawienie spersonalizowanych automatyzacji, odpowiadających procesowi decyzyjnemu klientów.
Twoja marka może być następna.
Wysłanie pojedynczego maila do klienta przez handlowca zajmuje ok. 30 minut i ma miejsce wyłącznie w godzinach roboczych. Teraz pomyśl, że dzięki automatyzacjom, system mailingowy może wysłać kilka tysięcy wiadomości w zaledwie kilka sekund. Klient nie czeka na kontakt. A handlowiec nie musi być na bieżąco z pracą po godzinach. Dzięki temu biznes pracuje przez całą dobę, a obsługa klienta staje się szybka i zautomatyzowana.
Dzięki dedykowanym ścieżkom mailingowym jesteś w stanie na automacie komunikować się z klientami w całkowicie spersonalizowany sposób. E-mail marketing pozwala Ci odpowiadać szybko, celnie i przede wszystkim personalnie. Raz ustawiona ścieżka pracuje przez lata.
Nie chodzi o to, aby napisać i wysłać byle jaki mail. Powinien być perswazyjny i spełniać założony cel. Bez tego traci impet.
Firmy wymyślają tematy maili z czapy i piszą o tym, co wydaje im się słuszne. A przecież to perspektywa klienta jest najważniejsza.
Maile są długie i przegadane. Nie zawierają czytelnych CTA. Nie są dobrze sformatowane. Nie przykuwają uwagi.
Tematy maili są tendencyjne i brakuje w nich hooka w postaci luki informacyjnej. Przez to współczynnik otwarć jest diametralnie niski.
Firmy nie wiedzą, jak ustawić automatyzacje, aby działały 24/7 i były dopasowane do poziomu świadomości klienta.
Maile nie są spersonalizowane. Cała baza dostaje ten sam komunikat, mimo tego, że każdy klient jest na innym poziomie decyzyjnym.
Maile są wykorzystywane tylko jako newslettery. Nie ma automatyzacji przypominających o porzuconym koszyku czy budujących zaufanie.
Maile sprzedażowe nie są pisane językiem korzyści, przez co nie generują konwersji. A tutaj każde słowo musi sprzedawać.
Budowanie listy mailingowej jest synonimem bezpieczeństwa. W każdej chwili konto firmy w mediach społecznościowych może zostać zablokowane, a adresy e-mail do klientów zawsze będą w bazie.
77% marketerów i dyrektorów marketingu przyznaje, że e-mail marketing jest jednym z dwóch najbardziej efektywnych kanałów promocji marki.
Komunikacja mailowa jest najbardziej intymną formą komunikacji na linii firma-klient. W końcu nie każdemu podajesz swój adres e-mail. Dzięki temu zyskujesz ogromne zaufanie w oczach klienta.
Według badania OptinMonster średnie zaangażowanie na Facebooku, Twitterze i Instagramie wynosi 0,58%. Z kolei średni współczynnik otwarć maili ze wszystkich branż wynosi 22,86% i aż 3,71% odbiorców klika link w mailu.
To zdanie słyszeliśmy od klientów setki razy.
Kiedy przeanalizowaliśmy wysyłane przez nich wiadomości, okazało się, że tematy maili były tendencyjne i nie zachęcały do kliknięć, a same wiadomości pozbawione były języka korzyści i jasnego CTA. Po wprowadzeniu usprawnień, kanał mailowy stał się jednym z głównych kanałów komunikacji w ich biznesach.
Poznajemy Twoje wyzwania i przygotowujemy grupy docelowe, argumentację i strategię (chyba, że robiliśmy wspólnie pełen proces konsultacyjny).
Zakładamy konto w systemie mailingowym oraz dopasowujemy go pod Twój biznes. Chyba, że masz już system mailingowy – wtedy audytujemy konto.
Ustalamy, skąd będą pochodziły adresy mailowe klientów – dedykowana strona zapisu, sklep, lead magnet lub landing page z konsultacją.
Logiczne, z intencją i nastawione na zrealizowanie biznesowego celu. Każda ścieżka ma przybliżać biznes do upragnionych KPI’ów.
Opracowujemy treść maili oraz (jeśli to konieczne) tworzymy grafiki. Następnie projektujemy maile w szablonie, aby treść i forma szły ze sobą w parze.
Z kilku testowych adresów e-mail próbnie przechodzimy ścieżkę, sprawdzając jej dokładność co do minuty.
Raport pokazuje liczbę otwarć maili, współczynnik kliknięć oraz średnie zaangażowanie użytkowników.
Układamy maile z słów, które sprzedają.
Co czwarty klient będzie czytał maile. To wynik nie do powtórzenia w social mediach.
Tyle adresów łącznie liczą bazy naszych klientów.
Taką długość ma przeciętny mail, osiągający ponadprzeciętne wyniki sprzedaży.
Tyle trwa najdłuższa ścieżka, którą zaprojektowaliśmy.
Projektowaliśmy e-mail marketing od zera dla firm z Twojej branży.
uruchomienia skutecznej kampanii e-mail marketingowe, która będzie zarabiać 24/7
Chcemy, aby współpraca przynosiła obopólną korzyść, dlatego nie wiążemy klientów kwartalnymi, ani rocznymi umowami.
Jeśli poczujesz, że chcesz się z nami rozstać – rozstanie jest bezproblemowe, a współpraca zamyka się z końcem danego miesiąca.
Dlaczego tak? Bo utrzymujemy klientów jakością usług i dowożonymi wynikami, a nie dokumentami.
Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak kampanie mailingowe realizujemy dla klientów w całej Polsce. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:
Chorzów
Brzeszcze
Gdańsk
Kraków
Bielsko-Biała
Wolsztyn
Oborniki
Koszalin
Pruszków
Chyby
Tychy
Pogwizdów
Bibice
Kaczyce
Radom
Ostrów Wielkopolski
Warszawa
Krzyż Wielkopolski
Łódź
Rychtal
Wiśniowa
Poznań
Świdnik
Namysłów
Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.
Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…
Cena zależy od liczby projektowanych ścieżek oraz pisanych maili. Pierwszą wycenę otrzymasz po bezpłatnej konsultacji, na którą możesz się umówić, wysyłając formularz na tej stronie.
Aplikacja do e-mail marketingu jest płatna oddzielnie. Ceny zaczynają się od 44 zł / miesiąc.
Po ustawieniu ścieżek mailingowych lub automatyzacji możemy zająć się prowadzeniem stałej komunikacji mailowej w postaci newsletterów, a także przejąć odpowiedzialność za wszystkie działania digital marketingowe — od kampanii PPC, przez branding, po stworzenie stron internetowych.
Natychmiast po uruchomieniu automatyzacji i wysłaniu pierwszego maila będziemy śledzić raporty kampanii. Docelowe wyniki pojawiają się po 2-3 dniach.
W zakresie kampanii mailingowych obsługujemy:
Marki osobiste, które sprzedają własne produkty (kursy online, szkolenia, abonamenty, książki, e-booki).
Firmy B2C sprzedające drogie produkty (+500 zł).
Biznesy lokalne, które chcą zapełnić kalendarz zleceniami.
Firmy B2B świadczące usługi, chcące generować nawet kilkadziesiąt leadów w godzinę.
Tak. To ważny element komunikacji z potencjalnymi klientami. Bycie w stałym kontakcie poprzez wysyłkę wiadomości e-mail stanowi element budowania PR, informowania o nowościach Twojej firmy co automatycznie generuje nowe zapytania.
Jak najbardziej i nie robimy SPAMU na skrzynce bazy odbiorców. Wysyłamy to co ważne. Tworzymy treści reklamowe, promocyjne, które są precyzyjne jak laser. Trafiają w konkretne potrzeby odbiorców.
Mailing to coś więcej niż napisanie wiadomości i kliknięcie "wyślij". To również praca, która służy temu, by zwiększyć wskaźnik otwarć wiadomości, jak i konwersję.
Tak. Możemy się tym dla Ciebie zająć.
Wszystko zależy od Twojej branży. Sposoby pozyskiwania odbiorców muszą być dopasowane do Twoich celów sprzedażowych i marketingowych. Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się, co możemy dla Ciebie zrobić.
Jasna sprawa. Jakie formularze tworzymy? Możesz to zobaczyć w portfolio naszych klientów.