Automatyzacje mailowe, które pracują 24/7 na Twoje wyniki biznesowe

Pomagamy w przygotowaniu konwertujących ścieżek mailingowych — od wyznaczenia strategii, przez stworzenie treści maili, po ustawienie spersonalizowanych automatyzacji, odpowiadających procesowi decyzyjnemu klientów.

Wdrożyliśmy e-mail marketing dla:

Twoja marka może być następna.

Czy to nie brzmi znajomo?

Wysłanie pojedynczego maila do klienta przez handlowca zajmuje ok. 30 minut i ma miejsce wyłącznie w godzinach roboczych. Teraz pomyśl, że dzięki automatyzacjom, system mailingowy może wysłać kilka tysięcy wiadomości w zaledwie kilka sekund. Klient nie czeka na kontakt. A handlowiec nie musi być na bieżąco z pracą po godzinach. Dzięki temu biznes pracuje przez całą dobę, a obsługa klienta staje się szybka i zautomatyzowana.

Dlaczego kampanie mailingowe?

Dzięki dedykowanym ścieżkom mailingowym jesteś w stanie na automacie komunikować się z klientami w całkowicie spersonalizowany sposób. E-mail marketing pozwala Ci odpowiadać szybko, celnie i przede wszystkim personalnie. Raz ustawiona ścieżka pracuje przez lata.

Dlaczego e-mail marketing wysyłany bez doświadczenia nie działa?

Klienci, którzy się do nas zgłaszają, najczęściej deklarują te same problemy.

Nie chodzi o to, aby napisać i wysłać byle jaki mail. Powinien być perswazyjny i spełniać założony cel. Bez tego traci impet.

Firmy wymyślają tematy maili z czapy i piszą o tym, co wydaje im się słuszne. A przecież to perspektywa klienta jest najważniejsza. 

Maile są długie i przegadane. Nie zawierają czytelnych CTA. Nie są dobrze sformatowane. Nie przykuwają uwagi.

Tematy maili są tendencyjne i brakuje w nich hooka w postaci luki informacyjnej. Przez to współczynnik otwarć jest diametralnie niski.

Firmy nie wiedzą, jak ustawić automatyzacje, aby działały 24/7 i były dopasowane do poziomu świadomości klienta.

Maile nie są spersonalizowane. Cała baza dostaje ten sam komunikat, mimo tego, że każdy klient jest na innym poziomie decyzyjnym.

Maile są wykorzystywane tylko jako newslettery. Nie ma automatyzacji przypominających o porzuconym koszyku czy budujących zaufanie.

Maile sprzedażowe nie są pisane językiem korzyści, przez co nie generują konwersji. A tutaj każde słowo musi sprzedawać.

Poznaj kilka prawd o tworzeniu kampanii i wysyłce maili, o których nie mówi się wprost:

Budowanie listy mailingowej jest synonimem bezpieczeństwa. W każdej chwili konto firmy w mediach społecznościowych może zostać zablokowane, a adresy e-mail do klientów zawsze będą w bazie.

77% marketerów i dyrektorów marketingu przyznaje, że e-mail marketing jest jednym z dwóch najbardziej efektywnych kanałów promocji marki.

Komunikacja mailowa jest najbardziej intymną formą komunikacji na linii firma-klient. W końcu nie każdemu podajesz swój adres e-mail. Dzięki temu zyskujesz ogromne zaufanie w oczach klienta.

Według badania OptinMonster średnie zaangażowanie na Facebooku, Twitterze i Instagramie wynosi 0,58%. Z kolei średni współczynnik otwarć maili ze wszystkich branż wynosi 22,86% i aż 3,71% odbiorców klika link w mailu.

"Nasi klienci nie czytają mailingów..."

To zdanie słyszeliśmy od klientów setki razy.

Kiedy przeanalizowaliśmy wysyłane przez nich wiadomości, okazało się, że tematy maili były tendencyjne i nie zachęcały do kliknięć, a same wiadomości pozbawione były języka korzyści i jasnego CTA. Po wprowadzeniu usprawnień, kanał mailowy stał się jednym z głównych kanałów komunikacji w ich biznesach.

Sprawdź, co wchodzi w skład oferty

Nie zostawiamy przestrzeni na niedomówienia i niewypowiedziane oczekiwania. Wiesz, czego się możesz od nas spodziewać na każdym etapie.

1.

Konsultacja 2 x 60 minut

Poznajemy Twoje wyzwania i przygotowujemy grupy docelowe, argumentację i strategię (chyba, że robiliśmy wspólnie pełen proces konsultacyjny).

2.

Uruchomienie platformy do obsługi cold maili

Zakładamy konto w systemie mailingowym oraz dopasowujemy go pod Twój biznes. Chyba, że masz już system mailingowy – wtedy audytujemy konto.

3.

Omawiamy źródła ruchu, grupy odbiorców

Ustalamy, skąd będą pochodziły adresy mailowe klientów – dedykowana strona zapisu, sklep, lead magnet lub landing page z konsultacją.

4.

Projektujemy ścieżki

Logiczne, z intencją i nastawione na zrealizowanie biznesowego celu. Każda ścieżka ma przybliżać biznes do upragnionych KPI’ów.

5.

Piszemy treści wiadomości i publikujemy

Opracowujemy treść maili oraz (jeśli to konieczne) tworzymy grafiki. Następnie projektujemy maile w szablonie, aby treść i forma szły ze sobą w parze.

6.

Testujemy automatyzacje

Z kilku testowych adresów e-mail próbnie przechodzimy ścieżkę, sprawdzając jej dokładność co do minuty.

7.

Raportujemy wyniki

Raport pokazuje liczbę otwarć maili, współczynnik kliknięć oraz średnie zaangażowanie użytkowników.

Kilka liczb na temat e-mail marketingu

Układamy maile z słów, które sprzedają.

1 %

Średni współczynnik otwarć

Co czwarty klient będzie czytał maile. To wynik nie do powtórzenia w social mediach.

25000 +

Adresów e-mail

Tyle adresów łącznie liczą bazy naszych klientów.

20

Znaków

Taką długość ma przeciętny mail, osiągający ponadprzeciętne wyniki sprzedaży.

1 lata

Trwania kampanii

Tyle trwa najdłuższa ścieżka, którą zaprojektowaliśmy.

5 branż

We współpracy

Projektowaliśmy e-mail marketing od zera dla firm z Twojej branży.

Tylko  1

Krok dzieli Cię od

uruchomienia skutecznej kampanii e-mail marketingowe, która będzie zarabiać 24/7

Gwarantujemy satysfakcję

Chcemy, aby współpraca przynosiła obopólną korzyść, dlatego nie wiążemy klientów kwartalnymi, ani rocznymi umowami.

Jeśli poczujesz, że chcesz się z nami rozstać – rozstanie jest bezproblemowe, a współpraca zamyka się z końcem danego miesiąca.

Dlaczego tak? Bo utrzymujemy klientów jakością usług i dowożonymi wynikami, a nie dokumentami.

Chcesz przygotować ambitną automatyzację mailingową?

Wystarczy, że zostawisz swój numer, w ciągu 24 godzin oddzwonimy i podczas 15-minutowej rozmowy wspólnie ustalimy, czy możemy Ci pomóc.

Kampanie mailingowe realizujemy dla klientów w całej Polsce

Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak kampanie mailingowe realizujemy dla klientów w całej Polsce. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:

Chorzów

Brzeszcze

Gdańsk

Kraków

Bielsko-Biała

Wolsztyn

Oborniki

Koszalin

Pruszków

Chyby

Tychy

Pogwizdów

Bibice

Kaczyce

Radom

Ostrów Wielkopolski

Warszawa

Krzyż Wielkopolski

Łódź

Rychtal

Wiśniowa

Poznań

Świdnik

Namysłów

Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.

Często zadawane pytania

Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…

Ile to kosztuje? Cennik kampanii mailingowej w WBIZNES

Cena zależy od liczby projektowanych ścieżek oraz pisanych maili. Pierwszą wycenę otrzymasz po bezpłatnej konsultacji, na którą możesz się umówić, wysyłając formularz na tej stronie.

Czy potrzebuję czegoś jeszcze, by rozpocząć akcje sprzedażowe przez maile?

Aplikacja do e-mail marketingu jest płatna oddzielnie. Ceny zaczynają się od 44 zł / miesiąc.

Czy na e-mail marketingu kończymy współpracę?

Po ustawieniu ścieżek mailingowych lub automatyzacji możemy zająć się prowadzeniem stałej komunikacji mailowej w postaci newsletterów, a także przejąć odpowiedzialność za wszystkie działania digital marketingowe — od kampanii PPC, przez branding, po stworzenie stron internetowych.

Kiedy będą pierwsze efekty?

Natychmiast po uruchomieniu automatyzacji i wysłaniu pierwszego maila będziemy śledzić raporty kampanii. Docelowe wyniki pojawiają się po 2-3 dniach.

Czy to jest dla mnie?

W zakresie kampanii mailingowych obsługujemy:
Marki osobiste, które sprzedają własne produkty (kursy online, szkolenia, abonamenty, książki, e-booki).
Firmy B2C sprzedające drogie produkty (+500 zł).
Biznesy lokalne, które chcą zapełnić kalendarz zleceniami.
Firmy B2B świadczące usługi, chcące generować nawet kilkadziesiąt leadów w godzinę.

Czy tworzymy regularne newslettery?

Tak. To ważny element komunikacji z potencjalnymi klientami. Bycie w stałym kontakcie poprzez wysyłkę wiadomości e-mail stanowi element budowania PR, informowania o nowościach Twojej firmy co automatycznie generuje nowe zapytania.

Czy obsługujemy e-commerce?

Jak najbardziej i nie robimy SPAMU na skrzynce bazy odbiorców. Wysyłamy to co ważne. Tworzymy treści reklamowe, promocyjne, które są precyzyjne jak laser. Trafiają w konkretne potrzeby odbiorców.

Na czym polega optymalizacja reklamy mailingowej?

Mailing to coś więcej niż napisanie wiadomości i kliknięcie "wyślij". To również praca, która służy temu, by zwiększyć wskaźnik otwarć wiadomości, jak i konwersję.

Czy pozyskujemy bazy mailingowe?

Tak. Możemy się tym dla Ciebie zająć. 

Skąd pozyskujemy bazy odbiorców?

Wszystko zależy od Twojej branży. Sposoby pozyskiwania odbiorców muszą być dopasowane do Twoich celów sprzedażowych i marketingowych. Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się, co możemy dla Ciebie zrobić.

Czy tworzymy formularze, by pozyskać bazy mailingowe na stronie www?

Jasna sprawa. Jakie formularze tworzymy? Możesz to zobaczyć w portfolio naszych klientów.