Płacisz coraz więcej, klientów nie przybywa, a pozycja strony leci w dół?

Pomagamy w przygotowaniu kampanii w systemie Google Ads, która zrealizuje zamierzone cele — od wyznaczenia strategii, przez dobranie fraz kluczowych, opracowanie przykuwających uwagę kreacji graficznych, po ustawienie targetu i optymalizację.

Tworzyliśmy kampanie reklamowe dla:

Twoja marka może być następna.

Czy to nie brzmi znajomo?

Konkurencji na rynku przybywa, to i stawki reklam rosną. Kampanie ustawiane na własną rękę w Google, które opłacały się jeszcze 6 lat temu, dzisiaj przynoszą straty. Bo nie chodzi o to, aby wyklikać reklamkę na 10 najlepszych fraz. Gra się toczy o dobranie targetu, codzienną optymalizację i wybranie właściwego rodzaju kampanii. Bez tego możesz pakować pieniądze w kampanie, a efektów nie uświadczysz.

Czy Google Ads sprawdzi się w Twoim biznesie?

Tworząc kampanię, nie tylko musisz się skupić na odpowiedniej grupie docelowej, kreacji, czy chwytliwym nagłówku, ale przede wszystkim – na strategii i dopasowaniu jej do poziomu świadomości klienta. 

Łatwo ustawić reklamę w Google. Na YouTube znajdziesz tysiące poradników w tym temacie. Ale trudno stworzyć kampanię, która zapewnia 3-, 5-, a nawet 10-krotny zwrot z inwestycji. Dzięki autorskiej metodologii WBIZNES jest to możliwe zarówno w sprzedaży produktów cyfrowych i fizycznych, jak i wysokobudżetowych usług kierowanych do wąskiego targetu.

Dlaczego reklamy ustawione bez doświadczenia nie konwertują?

Klienci, którzy się do nas zgłaszają, najczęściej deklarują te same problemy.

Brak dobranej strategii sprawia, że kampania jest chaotyczna i sami klienci nie wiedzą, jaką akcję mają podjąć.

Źle dobrane frazy kluczowe nie przynoszą ruchu na stronę i „klików”. A budżet rozmywa się w niewyjaśnionych okolicznościach.

Grafiki są tendencyjne. Najczęściej stworzone w darmowym kreatorze grafik, dlatego nie wyróżniają się na tle konkurencji (która robi podobnie).

Ruch z reklam jest kierowany na stronę, która zawiera kardynalne błędy, sabotujące konwersję. To gwóźdź do trumny kampanii.

Budżety są za małe… albo za duże! Tak, to też jest problemem. Tutaj nie ma zależności, że im więcej włożysz, tym więcej wyciągniesz.

Wrzucenie 100 zł na ślepo w Google Ads da praktycznie takie same szanse na sukces jak skreślenie lotka w czwartkowe popołudnie.

Bez zakulisowej wiedzy i stałego kontaktu z supportem Google, nie wiesz, które opcje najlepiej zadziałają w biznesie.

Nie chodzi o to, aby władować 10 tysięcy w reklamę i czekać na wyniki. Budżet to jedno, strategia to drugie. Ona powinna determinować budżet.

Poznaj kilka prawd o kampaniach w Google, o których nie mówi się wprost:

Google Ads mogą być dźwignią handlu pod warunkiem, że Twoje działania są oparte na strategii, a nie chaotycznych decyzjach.

W Polsce z wyszukiwarki Google korzysta 95% użytkowników. Część z nich szuka produktów oraz usług, które sprzedajesz.

Pierwsze wyniki z kampanii pojawiają się zazwyczaj w przeciągu 48 godzin od startu kampanii.

Zgodnie z raportem HubSpot aż 63% użytkowników deklaruje, że klika reklamy w Google Ads.

"Koszty Google Ads rosną, lepiej reklamować się na Facebooku"

To zdanie słyszeliśmy od klientów setki razy.

Dobór medium reklamowego zależy m.in. od: rodzaju produktu, grupy docelowej, budżetu, strategii komunikacji, rodzaju kreacji. Przy wielu kampaniach e-commerce oraz B2B to Google Ads gwarantuje nieporównywalnie lepsze wyniki od META Ads. Nie bawimy się w zgadywanki, dlatego przed ustawieniem jakiejkolwiek kampanii – dobieramy strategię wraz z wyznaczeniem prognoz.

Co wchodzi w skład usługi?

Nie zostawiamy przestrzeni na niedomówienia i niewypowiedziane oczekiwania. Wiesz, czego się możesz od nas spodziewać na każdym etapie.

1.

Konsultacja 60 minut

Poznajemy Twoje wyzwania i przygotowujemy grupy docelowe, argumentację i strategię (chyba, że robiliśmy wspólnie pełen proces konsultacyjny).

2.

Weryfikujemy konto reklamowe

Zapewniasz nam dostępy wg prostych instrukcji wideo. Następnie analizujemy dotychczasowe kampanie oraz dzielimy się pierwszymi wnioskami.

3.

Omawiamy strategię

Wyznaczamy KPI, grupy docelowe, rodzaj komunikacji i docelowe miejsce gromadzenia klientów. To fundamenty strategiczne konwertującej kampanii.

4.

Tworzymy perswazyjne teksty

Bazujemy na odproblemowym języku korzyści. Gramy przewagami konkurencyjnymi oraz unikalną propozycją wartości.

5.

Tworzymy kreacje

Czasem są to tylko grafiki, a czasem dokładamy filmy. Formaty wyznaczamy na etapie tworzenia strategii. 

6.

Uruchamiamy kampanię

Zgodnie z metodologią WBIZNES oraz pierwotnymi założeniami. Codziennie śledzimy wyniki i optymalizujemy, aby maksymalnie obniżyć koszty reklamy.

7.

Raportujemy wyniki

Raport pokazuje liczbę interakcji, współczynnik konwersji oraz zderza je z pierwotnymi ustaleniami.

Kilka liczb na temat kampanii w Google Ads

Konwertujące kampanie nie są dziełem przypadku.

1 %

ROAS w e-commerce

Taki zwrot z inwestycji wykręciły nasze reklamy w branży e-commerce.

1 x

Zwrot z reklam

W branży meblowej na przestrzeni jednego miesiąca działań reklamowych.

10 %

Kliknięć w reklamy

Płatne kampanie generują aż 65% wszystkich kliknięć w Google.

+ 1 lata

Współpracy

Od takiego czasu nieprzerwanie współpracujemy z kilkoma klientami. Nie zmieniają agencji, bo widzą wyniki. 

5 branż

We współpracy

Tworzyliśmy kampanie w Google Ads dla firm z Twojej branży.

Tylko  1

Krok dzieli Cię od

uruchomienia konwertującej kampanii reklamowej.

Gwarantujemy satysfakcję

Chcemy, aby współpraca przynosiła obopólną korzyść, dlatego nie wiążemy klientów kwartalnymi, ani rocznymi umowami.

Jeśli poczujesz, że chcesz się z nami rozstać – rozstanie jest bezproblemowe, a współpraca zamyka się z końcem danego miesiąca.

Dlaczego tak? Bo utrzymujemy klientów jakością usług i dowożonymi wynikami, a nie dokumentami.

Mateusz Winiarski WBIZNES

Chcesz przygotować ambitną kampanię Google?

Wystarczy, że zostawisz swój numer, w ciągu 24 godzin oddzwonimy i podczas 15-minutowej rozmowy wspólnie ustalimy, czy możemy Ci pomóc.

Agencja marketingowa WBIZNES działa w całej Polsce

Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak obsługujemy klientów z całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:

Chorzów

Brzeszcze

Gdańsk

Kraków

Bielsko-Biała

Wolsztyn

Oborniki

Koszalin

Pruszków

Chyby

Tychy

Pogwizdów

Bibice

Kaczyce

Radom

Ostrów Wielkopolski

Warszawa

Krzyż Wielkopolski

Łódź

Rychtal

Wiśniowa

Poznań

Świdnik

Namysłów

Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.

Często zadawane pytania

Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…

Ile to kosztuje?

Cena zależy od rodzaju kampanii oraz dobranej strategii. Pierwszą wycenę otrzymasz po bezpłatnej konsultacji, na którą możesz się umówić, wysyłając formularz na tej stronie.

Czy potrzebuję czegoś jeszcze?

Potrzebujemy Twojego zaangażowania. Zbudowanie skutecznej kampanii jest możliwe tylko z Twoim wsparciem, bo znasz swój biznes najlepiej na świecie.

Czy na kampanii w Google kończymy współpracę?

Możemy zająć się prowadzeniem pełnego marketingu online - od kampanii PPC, przez branding, po stworzenie stron internetowych.

Kiedy będą pierwsze efekty?

Natychmiast po uruchomieniu kampanii będziemy śledzić raporty. Docelowe wyniki pojawiają się po 2-3 dniach.

Czy to jest dla mnie?

Z naszego wsparcia korzystają:
Marki osobiste, które sprzedają własne produkty (kursy online, szkolenia, abonamenty, książki, e-booki).
Firmy B2C sprzedające drogie produkty (+500 zł).
Biznesy lokalne, które chcą zapełnić kalendarz zleceniami.
Firmy B2B świadczące usługi, chcące generować nawet kilkadziesiąt leadów w godzinę.

Sami dla siebie. Wdrożone przez WBIZNES®