Pomagamy w przygotowaniu kampanii w systemie Google Ads, która zrealizuje zamierzone cele — od wyznaczenia strategii, przez dobranie fraz kluczowych, opracowanie przykuwających uwagę kreacji graficznych, po ustawienie targetu i optymalizację.
Twoja marka może być następna.
Konkurencji na rynku przybywa, to i stawki reklam rosną. Kampanie ustawiane na własną rękę w Google, które opłacały się jeszcze 6 lat temu, dzisiaj przynoszą straty. Bo nie chodzi o to, aby wyklikać reklamkę na 10 najlepszych fraz. Gra się toczy o dobranie targetu, codzienną optymalizację i wybranie właściwego rodzaju kampanii. Bez tego możesz pakować pieniądze w kampanie, a efektów nie uświadczysz.
Tworząc kampanię, nie tylko musisz się skupić na odpowiedniej grupie docelowej, kreacji, czy chwytliwym nagłówku, ale przede wszystkim – na strategii i dopasowaniu jej do poziomu świadomości klienta.
Łatwo ustawić reklamę w Google. Na YouTube znajdziesz tysiące poradników w tym temacie. Ale trudno stworzyć kampanię, która zapewnia 3-, 5-, a nawet 10-krotny zwrot z inwestycji. Dzięki autorskiej metodologii WBIZNES jest to możliwe zarówno w sprzedaży produktów cyfrowych i fizycznych, jak i wysokobudżetowych usług kierowanych do wąskiego targetu.
Brak dobranej strategii sprawia, że kampania jest chaotyczna i sami klienci nie wiedzą, jaką akcję mają podjąć.
Źle dobrane frazy kluczowe nie przynoszą ruchu na stronę i „klików”. A budżet rozmywa się w niewyjaśnionych okolicznościach.
Grafiki są tendencyjne. Najczęściej stworzone w darmowym kreatorze grafik, dlatego nie wyróżniają się na tle konkurencji (która robi podobnie).
Ruch z reklam jest kierowany na stronę, która zawiera kardynalne błędy, sabotujące konwersję. To gwóźdź do trumny kampanii.
Budżety są za małe… albo za duże! Tak, to też jest problemem. Tutaj nie ma zależności, że im więcej włożysz, tym więcej wyciągniesz.
Wrzucenie 100 zł na ślepo w Google Ads da praktycznie takie same szanse na sukces jak skreślenie lotka w czwartkowe popołudnie.
Bez zakulisowej wiedzy i stałego kontaktu z supportem Google, nie wiesz, które opcje najlepiej zadziałają w biznesie.
Nie chodzi o to, aby władować 10 tysięcy w reklamę i czekać na wyniki. Budżet to jedno, strategia to drugie. Ona powinna determinować budżet.
Google Ads mogą być dźwignią handlu pod warunkiem, że Twoje działania są oparte na strategii, a nie chaotycznych decyzjach.
W Polsce z wyszukiwarki Google korzysta 95% użytkowników. Część z nich szuka produktów oraz usług, które sprzedajesz.
Pierwsze wyniki z kampanii pojawiają się zazwyczaj w przeciągu 48 godzin od startu kampanii.
Zgodnie z raportem HubSpot aż 63% użytkowników deklaruje, że klika reklamy w Google Ads.
To zdanie słyszeliśmy od klientów setki razy.
Dobór medium reklamowego zależy m.in. od: rodzaju produktu, grupy docelowej, budżetu, strategii komunikacji, rodzaju kreacji. Przy wielu kampaniach e-commerce oraz B2B to Google Ads gwarantuje nieporównywalnie lepsze wyniki od META Ads. Nie bawimy się w zgadywanki, dlatego przed ustawieniem jakiejkolwiek kampanii – dobieramy strategię wraz z wyznaczeniem prognoz.
Poznajemy Twoje wyzwania i przygotowujemy grupy docelowe, argumentację i strategię (chyba, że robiliśmy wspólnie pełen proces konsultacyjny).
Zapewniasz nam dostępy wg prostych instrukcji wideo. Następnie analizujemy dotychczasowe kampanie oraz dzielimy się pierwszymi wnioskami.
Wyznaczamy KPI, grupy docelowe, rodzaj komunikacji i docelowe miejsce gromadzenia klientów. To fundamenty strategiczne konwertującej kampanii.
Bazujemy na odproblemowym języku korzyści. Gramy przewagami konkurencyjnymi oraz unikalną propozycją wartości.
Czasem są to tylko grafiki, a czasem dokładamy filmy. Formaty wyznaczamy na etapie tworzenia strategii.
Zgodnie z metodologią WBIZNES oraz pierwotnymi założeniami. Codziennie śledzimy wyniki i optymalizujemy, aby maksymalnie obniżyć koszty reklamy.
Raport pokazuje liczbę interakcji, współczynnik konwersji oraz zderza je z pierwotnymi ustaleniami.
Konwertujące kampanie nie są dziełem przypadku.
Taki zwrot z inwestycji wykręciły nasze reklamy w branży e-commerce.
W branży meblowej na przestrzeni jednego miesiąca działań reklamowych.
Płatne kampanie generują aż 65% wszystkich kliknięć w Google.
Od takiego czasu nieprzerwanie współpracujemy z kilkoma klientami. Nie zmieniają agencji, bo widzą wyniki.
Tworzyliśmy kampanie w Google Ads dla firm z Twojej branży.
uruchomienia konwertującej kampanii reklamowej.
Chcemy, aby współpraca przynosiła obopólną korzyść, dlatego nie wiążemy klientów kwartalnymi, ani rocznymi umowami.
Jeśli poczujesz, że chcesz się z nami rozstać – rozstanie jest bezproblemowe, a współpraca zamyka się z końcem danego miesiąca.
Dlaczego tak? Bo utrzymujemy klientów jakością usług i dowożonymi wynikami, a nie dokumentami.
Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak kampanie reklamowe Google Ads realizujemy u klientów w całej Polsce. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:
Chorzów
Brzeszcze
Gdańsk
Kraków
Bielsko-Biała
Wolsztyn
Oborniki
Koszalin
Pruszków
Chyby
Tychy
Pogwizdów
Bibice
Kaczyce
Radom
Ostrów Wielkopolski
Warszawa
Krzyż Wielkopolski
Łódź
Rychtal
Wiśniowa
Poznań
Świdnik
Namysłów
Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.
Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…
Cena zależy od rodzaju kampanii oraz dobranej strategii. Pierwszą wycenę otrzymasz po bezpłatnej konsultacji, na którą możesz się umówić, wysyłając formularz na tej stronie.
Potrzebujemy Twojego zaangażowania. Zbudowanie skutecznej kampanii jest możliwe tylko z Twoim wsparciem, bo znasz swój biznes najlepiej na świecie.
Możemy zająć się prowadzeniem pełnego marketingu online - od kampanii PPC, przez branding, po stworzenie stron internetowych.
Natychmiast po uruchomieniu kampanii będziemy śledzić raporty. Docelowe wyniki pojawiają się po 2-3 dniach.
Z naszego wsparcia korzystają:
Marki osobiste, które sprzedają własne produkty (kursy online, szkolenia, abonamenty, książki, e-booki).
Firmy B2C sprzedające drogie produkty (+500 zł).
Biznesy lokalne, które chcą zapełnić kalendarz zleceniami.
Firmy B2B świadczące usługi, chcące generować nawet kilkadziesiąt leadów w godzinę.
Tak. Tutaj znajdziesz potwierdzenie naszej skuteczności: https://www.google.com/partners/agency?id=7213343098
Obsługujemy wszystkie typy kampanii: Kampanie w sieci wyszukiwania, Performance Max, Generowanie popytu, Sieć reklamowa - Produktowa, Wideo, Promująca aplikację.
Współczynnikiem jakości działań w Google Ads może być zarwno CTR szczególnie w przypadku mikrocelu jak zwiększenia ruchu , ROAS z kampanii e-commerce, czy też Cost per Action w przypadku pozyskiwania leadów z formularzy, czy zapisów na webinar. W każdym z biznesów CPA czy ROAS-y będą się mocno różniły. ROAS 100 % to złotówka przychodu z wydanej złotówki na kampanie więc wszystko powyżej to już na plus dla kampanii natomiast prócz budżetu trzeba wziąć pod uwagę koszty prowadzenia kampanii przez specjalistę.
Jasna sprawa. Skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci osiągnąć doskonałe efekty w każdym obszarze marketingu internetowego.