Audytu marketingowego
Warsztatu strategicznego
Planu działania dla firmy

Najtrudniej być sędzią we własnej sprawie. Dlatego warto mieć kogoś, kto spojrzy na działania marketingowo-sprzedażowe bez emocji, z zewnątrz i mądrze podpowie.

Szczególnie, że nie ma sensu wyważać otwartych drzwi ani wymyślać koła na nowo. Rozwiązania marketingowych problemów już istnieją. Dobra wiadomość – nie musisz przeszukiwać całego internetu, aby je znaleźć. Odpowiedź dostaniesz od razu, zadając pytanie odpowiedniej osobie. Co więcej – w WBIZNES przewidujemy rozwiązania problemów, zanim je zauważysz.

Wykonaliśmy audyt i układaliśmy strategię marketingową m.in. dla:

Kiedy przeprowadzić audyt i konsultacje?

Klienci, którzy się do nas zgłaszają najczęściej

Nasza odpowiedź? Warsztat biznesowy online wg WBIZNES

Co ważne… to wymagająca energetycznie i umysłowo usługa, dlatego prowadzimy maksymalnie 4 takie procesy miesięcznie, a to oznacza, że mamy ograniczone mocne przerobowe.

Dobierzemy strategię do sytuacji firmy

Wybieramy rodzaj działań dopasowany do Waszej branży, aby skutecznie znaleźć klientów.

Wspólnie ustalimy cele

Zaczynamy z wizją końca. Sprawdzamy czego Ci dziś potrzeba, abyś jutro odbierał zyski. Operujemy liczbami, bo pozwalają na proste porównania.

Omówimy obiekcje sprzedażowe

Ustalamy kluczowe blokady, które pojawiają się u Waszego klienta przed zakupem po to, aby je zneutralizować.

Dopasujemy argumentację sprzedaową

Poszukamy słów, które trafią do klienta. Tworzymy obszerną listę argumentów logicznych, emocjonalnych oraz kontrastujących.

Zaproponujemy kanały reklamowe

Rozmawiamy o kanałach, w których są Wasi klienci. Na nie kierujemy działania, nie zapominając o wnikliwej analizie wyników.

Połączymy marketing ze sprzedażą

Wytyczamy ścieżkę pozyskania klienta, po której będzie przechodził jak po sznurku.

Zaopiekujemy się marketingiem treści

Stworzymy „klikalne” tematy treści, wokół których obserwatorzy nie będą mogli przejść obojętnie.

Podzielimy się rekomendacjami

Dajemy snack-contentowe tipy, aby Wasza marka była na ustach klientów i wyróżniała się na tle konkurencji.

Robimy kompleksowy audyt słów kluczowych

Analizujemy, które frazy są szczególnie istotne dla Waszej firmy oraz podpowiadamy, jak praktycznie je wykorzystywać.

Dobieramy model działań do celów biznesowych

Niemal w każdej branży funkcjonuje sprawdzony model funkcjonowania. Powiemy Wam jak go spersonalizować, aby przynosił efekty u Was.

Przygotujemy listę To-Do pod kampanię Twojej firmy

Każdą sesję konsultacyjną kończy lista zadań, którymi się dzielimy. Część rzeczy będzie do opracowania przez nas, a inne przekażemy Wam lub Waszemu zespołowi.

Zaproponujemy budżet na 6 miesięcy

Ustalamy budżet niezbędny do przeprowadzenia konstruktywnych działań i nadania odpowiedniego kierunku Waszemu marketingowi.

5 obszarów audytowania

Nie zgadujemy. Opracowujemy rozwiązanie poprzez pogłębiony audyt Waszych dotychczasowych aktywności. To pozwoli nam wspólnie ustalić realną listę wąskich gardeł oraz plan ich naprawy. Docieramy do źródła problemu, zamiast proponować doraźne rozwiązania. To format, który dostosowuje się do Waszych potrzeb, a cykl spotkań rozkłada się na 5 tygodni. W tym czasie analizujemy otoczenie firmy, potencjalnych klientów, dystrybucję treści, słabe strony działań marketingowych. W ten sposób sprawdzamy, czy działania są spójne z wizją firmy i czytelne dla klientów. Sprawdzimy również, czy zlecone działania osiągnęły docelowe efekty, a jeśli nie to wskażemy, co było tego przyczyną.

Przygotujemy dla Was analizę sytuacji, w tym:

przegląd i analizę działań konkurencji,

audyt strony internetowej (konwersja, content marketing, optymalizacja i pozycjonowanie SEO),

audyt działań marketingowych w social mediach,

audyt konta reklamowego FB (raport z efektywności działań),

audyt konta Google Ads i analiza Google Analytics.

5 indywidualnych spotkań warsztatowych

Każde ze spotkań trwa 90 minut, w trakcie których omawiamy audyty, planujemy cele, a także sprawdzamy, jakie zasoby mamy do dyspozycji, aby je zrealizować.

Dzięki temu plan nie jest oderwany od realiów firmy. Po każdym spotkaniu przeprowadzamy podział zadań, dzięki czemu wchodzimy coraz głębiej w niuanse marketingowe. Z każdego spotkania zostają notatki, które finalnie tworzą “instrukcję obsługi” Waszego marketingu.

Łącznie to 5 tygodni ambitnej pracy audytowej, koncepcyjnej, strategicznej i operacyjnej, która nada kierunek Waszym marketingowym działaniom.

Finał? Kompletny plan marketingowy na poziomie listy TO-DO

Narracja firmy

Jak opowiadać o firmie, aby to było atrakcyjne dla finalnego odbiorcy? W skład tego wchodzą: główny wyróżnik, narracja, argumenty, rekomendowane treści na stronie firmy, sposób radzenia sobie z obiekcjami.

Nośniki

Jak i gdzie się reklamować? Jakie materiały (np. oferty) mamy (czy trzeba je udoskonalić), a które trzeba zbudować od zera. Na tym etapie może się okazać, że strona internetowa wymaga gruntowej przebudowy, aby pozyskać internetowego klienta.

System organizacji pracy

Jak zamienić KPI (współczynniki) na KPA (działania), czyli powołać i rozwijać opracowany plan, by współczynnik konwersji i przychód się zgadzał.

Kto przeprowadzi ambitny warsztat biznesowy?

Wojciech Bizub

Właściciel agencji WBIZNES, przedsiębiorca, full-brain marketer oraz doradca biznesowy. Tworzy strategie, kreuje marki i zapewnia firmom marketing, na jaki zasługują. Każdego dnia analizuje dane i trendy, aby podnieść sprzedaż u swoich klientów.

Mateusz Jonkowski

Od 15 lat aktywnie działa w e-commerce, sprzedaży i marketingu. Wdrażał marki własne na rynku FMCG i w sektorze B2B. W trakcie konsultacji Mateusz podpowie jak WBIZNES pomoże Waszej firmie w marketingu.

Działania operacyjne zabezpieczają specjaliści WBIZNES

Nie ograniczamy się jedynie do doradztwa. W drugim kroku (jeżeli wyrazisz zgodę) zajmiemy się całym wdrożeniem. Klienci nazywają nas swoim zewnętrznym działem marketingu.

Jakub Szukiełowicz

Dyrektor Operacyjny

Filip Globke

Opiekun kluczowych klientów

Krzysztof Hrynyszyn

Opiekun kluczowych klientów

Paulina Bizub

Specjalistka PPC

Grzegorz Cyganiuk

Ekspert CRO/UX | Programista

Łukasz Kozieł

Google Ads Specialist

Mateusz Winiarski

Ekspert Prospectingu

Wojciech Wiśniewski

Lider Copywriterów

Adrian Rajczkowski

Copywriter | Researcher

Damian Grądzki

Copywriter | SEO Specialist

Dariusz Rułka

Lider Grafików

Ola Gil

Projektant graficzny

Jakub Wywioł

Programista

Warunki współpracy

Warunek priorytetowy – pracujemy wyłącznie z ambitnymi firmami. Tylko wtedy marketing przynosi rezultaty wyższe niż oczekiwane.

+ 2 tys.
miesięczny budżet marketingowy
+ 1 osób

zatrudnionych w firmie

B2B 0

lub drogie produkty B2C (+500 zł)

+ 0 mln

w przychodach za poprzedni rok

Jak wygląda współpraca z WBIZNES z lotu ptaka?

Tekst

1.

Brief i rozmowa o przestrzeni o współpracy

Poznajemy potrzeby Waszej firmy i ustalamy ramowy plan realizacji (omawiamy go szczegółowo w kolejnych krokach).

2.

Umowa na start

Zaczynamy od umowy na przeprowadzenie audytów i przygotowanie planu marketingowego. Tak nadajemy kierunek Waszemu marketingowi.

3.

Audyty i plan marketingowy

Analizujemy Wasze dotychczasowe działania i dajemy praktyczne rekomendacje. Ustalamy mocne i słabe strony.

4.

Praca warsztatowa online

Wypracowujemy rozwiązania, aby zminimalizować ryzyko przepalenia budżetu. Niewiele agencji ma u siebie kompetencje planistyczne.

5.

Umowę na dalsze działania

Podpisujemy umowę na współpracę marketingową i/lub wdrożenie IT. Nasi specjaliści już czekają na to, aby dostarczyć Wam wymierne wyniki.

6.

Wdrażamy zaplanowane działania

Pracujemy zgodnie z planem marketingowym lub planem wdrożenia strony www. Dokładnie wiecie, czego możecie się spodziewać.

Zamów audyt marketingowy

Jesteśmy o krok od nadania właściwemu kierunku Twojemu marketingowi. Piłka jest po Twojej stronie. Działamy?

Sami dla siebie. Wdrożone przez WBIZNES®