Pomagamy w przygotowaniu kampanii webinarowej z hucznym finałem — od analizy potrzeb klientów, przez zbudowanie produktu, przygotowanie infrastruktury pod webinar, po wysoko konwertującą prezentację.
Twoja marka może być następna.
Sprzedajesz poprzez spotkania lub rozmowy telefoniczne? W takim razie możesz lepiej wykorzystać ten czas. Zazwyczaj handlowcy tracą dziesiątki godzin w miesiącu na przedstawienie tej samej oferty pojedynczym klientom. A co gdyby zaprosić 20-500 osób na prezentację sprzedażową online? Ile czasu możesz oszczędzić, gdy przedstawisz ofertę w modelu 1 do wielu?
Zorganizuj webinar dla potencjalnych klientów. Takie spotkanie zazwyczaj trwa 45-90 minut. Może w nim uczestniczyć 5, 10, 100 lub więcej uczestników. Po webinarze handlowcy dzwonią do klientów, aby potwierdzić zainteresowanie i gotowość do zakupu. Oszczędzają dziesiątki godzin i osiągają większą sprzedaż niż wcześniej. Pozostały czas mogą poświęcić na dotarcie do nowych klientów, zamiast marnować go na rozmowach z niezdecydowanymi.
Webinar to nie jest zwykła pogadanka z odbiorcami. Jeśli prezentacja ma sprzedawać, musi być przygotowana według perswazyjnego schematu.
Organizatorzy webinaru wymyślają temat z czapy, nie biorąc pod uwagę potrzeb klientów. Nie są w stanie przekroczyć nawet 100 zapisanych.
Prezentacja jest długa i monotonna. Liczba widzów z minuty na minutę topnieje w oczach, bo brakuje skutecznych energizerów.
Strony zapisu są zrobione z darmowych szablonów, które nie konwertują. Odbiorcom przejadły się już utarte schematy.
Organizatorzy nie wiedzą, ile w prezentacji powinna zająć część edukacyjna, a ile sprzedażowa. Dzielą więc czas nieudolnie na oko.
Brakuje spersonalizowanych komunikatów mailingowych po zapisie. Baza nie jest ogrzewana, tylko zostawiana sama sobie.
Organizatorzy odpuszczają promocję webinaru, widząc setki zapisanych osób. Bez przypomnień mailowych i SMS frekwencja jest marna.
Po webinarze brakuje maili sprzedażowych, które dawałyby wartość. Są suche, generyczne i nudne.
Webinar przynosi oczekiwane wyniki sprzedażowe tylko wtedy, kiedy zrozumiesz potrzeby grupy docelowej, udowodnisz swój autorytet oraz przedstawisz unikalną propozycję wartości, której nie ma nikt inny.
Na przeciętny webinar przychodzi około 25% zapisanych osób. Tę statystykę można znacznie zwiększyć, stosując model automatycznych powiadomień.
Webinar organizowany na żywo zapewnia nieporównywalną immersję oraz wyższą skuteczność sprzedażową od webinaru nagranego, odwtarzanego na życzenie.
Pole z numerem telefonu w formularzu nie obniża istotnie statystycznie konwersji na stronie zapisu. A dzięki niemu można zdobyć nawet 200 kontaktów podczas jednej kampanii.
To zdanie usłyszeliśmy od klientów setki razy.
Fakty są takie, że webinary sprawdzają się nie tylko przy tanich (500 zł i mniej) produktach B2C, ale także przy usługach za kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Poznajemy Twoje wyzwania i przygotowujemy grupy docelowe, argumentację i strategię (chyba, że robiliśmy wspólnie pełen proces konsultacyjny).
Zakładamy konto w systemie mailingowym oraz dopasowujemy go pod Twój biznes.
Piszemy teksty, robimy layout oraz kodujemy stronę zapisu na webinar.
Tworzymy kreacje reklamowe (grafika i teksty) oraz uruchamiamy kampanię i optymalizujemy.
Przygotowujemy 3 posty na social media z zaproszeniem na webinar oraz 3 posty sprzedażowych.
Tworzymy 3 maile do obecnej bazy z zaproszeniem (jeśli ją posiadasz), przygotowujemy sekwencję 5 maili po zapisie oraz 3 maile transakcyjne.
Kampania trafia do osób, które były na webinarze i nakłania do zakupu.
Proponujemy sprzęt i niezbędne wyposażenia do przeprowadzenia webinaru.
Tworzymy skrypt oraz szkolimy osobę prowadzącą z zakresu skutecznego wystąpienia.
Układamy prezentację w logiczną całość, aby utrzymała uwagę odbiorców i sprzedawała.
Dedykowany opiekun jest obecny w trakcie webinaru — na bieżąco analizuje przebieg i jest w stanie podpowiedzieć pewne rozwiązania.
Wymierne wyniki – to one świadczą o skuteczności webinarów, nad którymi trzymamy pieczę.
Dzięki wskazówkom Wojtka nie tylko nauczyłem się wielu niezbędnych marketingowo kwestii, ale także zarobiłem 2 x więcej, niż pierwotnie zakładałem! A to dopiero początek i pierwsze otwarcie. Teraz czekają nas kolejne kampanie, które jak się spodziewam, będą jeszcze większe. Co doceniam najbardziej? – fakt, że na każdym kroku WBIZNES służyło odpowiedzią, nawet na moje najtrudniejsze pytania.
Piotr Adaszkiewicz
Dzięki zespołowi WBIZNES sprzedaż nabrała rumieńców. Mój produkt nie należy do najtańszych, dlatego bałem się przyjęcia ceny przez klientów. Postawiłem na WBIZNES i właśnie z nimi chciałem zrobić wystrzałowe otwarcie sprzedaży. Po kilku rozmowach wspólnie ustaliliśmy plan działania. Rozwiali moje wątpliwości. Odpowiadali na pytania. Trzeba przyznać, że pracują na wysokich obrotach i dowieźli wynik, który na maxa mnie satysfakcjonuje. A to dopiero początek! Spodziewam się, że kolejne kampanie także zwalą mnie z nóg.
Patryk Wiśniewski
Jestem bardzo zadowolony ze skutecznych działań marketingowych agencji WBIZNES. Po pierwsze, liczby mówią same za siebie, mój biznes rośnie! Po drugie, udowodnili mi swój profesjonalizm, dlatego mam pełne zaufanie do podejmowanych aktywności. Mogę się skupić na swojej pracy, a marketing mojej firmy zostawić ludziom, którzy się na nim znają najlepiej! Cieszę się na dalszą współpracę!
Michał Lidzbarski
Światła – kamera – akcja. Wystarczy laptop, mikrofon i kamera, a reszta jest po naszej stronie. Dzięki takiej organizacji pracy, skomplikowana kampania webinarowa staje się łatwa do ogarnięcia.
Nieco ponad co dziesiąty widz, może zostać Waszym klientem.
Tyle zainteresowanych webinarami osób pozyskujemy rocznie dla naszych klientów.
Tyle średnio trwa jeden webinar, dzięki któremu możesz pozyskać od 10 do 140 klientów.
Tyle zazwyczaj trwa promocja webinaru wraz z jego premierą.
Organizowaliśmy webinary dla marek osobistych, drogich usług B2B czy produktów premium.
uruchomienia skutecznej kampanii webinarowej, która pozyska nowych klientów.
Chcemy, aby współpraca przynosiła obopólną korzyść, dlatego nie wiążemy klientów kwartalnymi, ani rocznymi umowami.
Jeśli poczujesz, że chcesz się z nami rozstać – rozstanie jest bezproblemowe, a współpraca zamyka się z końcem danego miesiąca.
Dlaczego tak? Bo utrzymujemy klientów jakością usług i dowożonymi wynikami, a nie dokumentami.
Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak organizujemy webinary dla klientów w całej Polsce. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:
Chorzów
Brzeszcze
Gdańsk
Kraków
Bielsko-Biała
Wolsztyn
Oborniki
Koszalin
Pruszków
Chyby
Tychy
Pogwizdów
Bibice
Kaczyce
Radom
Ostrów Wielkopolski
Warszawa
Krzyż Wielkopolski
Łódź
Rychtal
Wiśniowa
Poznań
Świdnik
Namysłów
Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.
Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…
Jednorazowe przeprowadzenie procesu: 12 395 zł netto (-2000 zł dla firm po konsultacjach). Ponowne przygotowanie infrastruktury pod webinar o tej samej treści: 2 376 zł netto.
Aplikacja do e-mail marketingu, budżet reklamowy oraz SMS — płatne oddzielnie. Wiemy, jak stworzyć środowisko, w którym przyjmiesz gości, podpowiemy jak wejść w interakcję, która będzie sprzyjać sprzedaży, możemy obsługiwać czat w trakcie spotkania i pomożemy Ci nagrywać oraz udostępniać materiał, by przekonać nieprzekonanych.
Podczas kampanii webinarowej pozyskujemy dla Ciebie maile osób zainteresowanych Twoim produktem lub usługą. Raz pozyskany kontakt, przynosi wielokrotnie zysk. Dlatego w dalszej kolejności możemy zająć się wprowadzeniem stałej komunikacji mailowej w postaci newsletterów lub tematycznych automatyzacji, aby podwyższyć konwersję sprzedaży.
Pierwszy webinar powinien przynieść pierwszy efekt. Mamy na koncie kampanie, które wygenerowały ponad 180 000 zł za pierwszym podejściem.
W zakresie kampanii webinarowych zabezpieczamy:
Marki osobiste, które sprzedają własne produkty (kursy online, szkolenia, abonamenty, książki, e-booki).
Firmy B2C sprzedające drogie produkty (+500 zł).
Biznesy lokalne, które chcą zapełnić kalendarz zleceniami.
Firmy B2B świadczące usługi, chcące generować nawet kilkadziesiąt leadów w godzinę.