Wyzwanie, z którym zgłosił się klient
Budowa kampanii sprzedażowej
kursu online skierowanej do aktywnej społeczności, która do tej pory otrzymywała jedynie darmowe materiały
Cel do realizacji
Pierwotny cel zakładał obrót ze sprzedaży na poziomie 100 000 zł w ciągu całej kampanii, tj. 7 dni.
Zakres działania
- Plan działania
- Strona sprzedażowa
- Sekwencja maili oraz SMS
- Platforma VOD
- Strona webinarowa oraz prezentacja edukacyjno-sprzedażowa
- Kampania reklamowa FB Ads wraz z opracowaniem kreacji graficznych,
perswazyjnych tekstów oraz monitorowaniem wyników
Narzędzia, których użyliśmy
- Mailing
- Platforma VOD
- SMS
- Typeform
- FB Ads
Opinia klienta
Dzięki wskazówkom Wojtka nie tylko nauczyłem się wielu niezbędnych marketingowo kwestii, ale także zarobiłem 2 x więcej, niż pierwotnie zakładałem! A to dopiero początek i pierwsze otwarcie. Teraz czekają nas kolejne kampanie, które jak się spodziewam będą jeszcze większe.
Co doceniam najbardziej? – fakt, że na każdym kroku WBIZNES służyło odpowiedzią, nawet na moje najtrudniejsze pytania. 😉
Piotr Adaszkiewicz