Opis klienta
WAW System to wiodący producent garaży tynkowanych, budynków gospodarczych oraz wiat z elementów stalowych. Firma działa na rynku od 12 lat. W tym czasie zrealizowała ponad 2000 projektów w 11 krajach europejskich.
Sytuacja klienta
Celem WAW System było zwiększenie sprzedaży garaży tynkowanych, czyli flegowego produktu firmy. Wyzwaniem było przekonanie klientów do wyboru garażu tynkowanego (zamiast murowanego lub “blaszaka”) oraz wyboru dostawcy. Przed współpracą z nami sprzedawali 4-5 garaży miesięcznie.
Co przygotowaliśmy?
Poza opracowaniem odświeżonej oferty PDF przygotowaliśmy nową argumentację oraz narrację. Spoiwem kampanii był mikro lejek sprzedażowo-marketingowy, którego punktem wyjścia były kampanie w systemie META Ads oraz Google Ads.
W META Ads przygotowaliśmy:
- reklamę zasięgową,
- reklamę z celem KONTAKT (pobranie e-booka edukacyjnego),
- reklamę z celem KONTAKT (wypełnienie formularza).
Podczas budowy struktury konta reklamowego Google Ads, zauważyliśmy bardzo duży potencjał nie tylko w tradycyjnych kampaniach w sieci wyszukiwań Google, lecz w całej sieci reklamowej.
Określiliśmy cele i mikrocele konwersji, badając zachowania potencjalnych klientów dobraliśmy odpowiedni cel konwersji do każdej z prowadzonych kampanii.
Efekty współpracy
W wyniku naszych działań doprowadziliśmy do zwiększenia średniej liczby sprzedanych garaży w miesiącu do 11. To wzrost o 120% względem poprzedniego roku.
Dzięki META Ads (w okresie wrzesień-październik 2023) pozyskaliśmy aż 121 zainteresowanych klientów.
Dzięki kampaniom Google Ads (w okresie wrzesień-październik 2023) pozyskaliśmy łącznie 206 leadów.
Opinia klienta
Od wielu miesięcy szukaliśmy powtarzalnego schematu promocji i sprzedaży. Aż w końcu trafiliśmy na agencję WBIZNES, która nie tylko poukładała proces w prosty i działający schemat, ale także usprawniła dodatkowe obszary, o których wcześniej nie myśleliśmy. Czas podnieść poprzeczkę i w najbliższym roku ponownie pobić rekordy sprzedaży. Teraz przynajmniej już wiemy, jak to zrobić!