Rena

Spis treści

Wyzwanie z jakim zgłosił się klient

Wdrożenie kampanii sprzedażowej promującej wrześniowe rabaty na karnisze i rolety.

Przygotowaliśmy

  1. Dwie kampanie FB Ads kierowane na zimny ruch oraz do osób z remarketingu.
  2. Opracowanie kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz monitorowanie wyników kampanii.

Narzędzia, których użyliśmy

  • Meta (Facebook) Ads

Opis sytuacji

Kampania kierowana na cold traffic (zimny ruch) przestała uzyskiwać satysfakcjonujące wyniki. Zmieniliśmy jej optymalizację na dodania do koszyka, a następnie utworzyliśmy drugą kampanię remarketingową kierowaną do osób, które:

  • spędziły najwięcej czasu na stronie w ciągu ostatnich 14 dni;
  • weszły na stronę konkretnych artykułów blogowych;
  • były więcej niż 2 razy na stronie w ciągu ostatniego miesiąca;
  • dodały produkt do koszyka w ciągu ostatnich 5 dni, ale nie dokonały zakupu.

Opinia klienta

Z WBIZNES współpracujemy od kilku dobrych lat i co możemy powiedzieć? Z roku na rok rośniemy. W zasadzie na tym etapie współpracy ekipa świetnie zna nasz biznes i naszych klientów. Jakiekolwiek drobne poprawki do przesyłanych przez nich materiałów zdarzają się niesamowicie rzadko. Skąd wiemy, że mają dobre pomysły i wiedzą co robią? Widzimy to po wynikach! 🙂

Mateusz Wojnowski

Wynik współpracy

ROAS remarketing: 36,54

ROAS cold: 4,45

Z każdej złotówki w grupach remarketingowych uzyskaliśmy ponad 36 zł zwrotu.

Z każdej złotówki w kampaniach kierowanych na zimny ruch uzyskaliśmy ponad 4 zł zwrotu.

Opowiedzmy Twoją
historię sukcesu

Umów się na niezobowiązującą konsultację, w trakcie której porozmawiamy o Twoim marketingu.

Obserwuj nas na:

Więcej case studies?

Odkryj wszystkie karty.

Wzrost sprzedaży garażów o 120% dzięki metodologii WBIZNES staje się faktem! 📈
Tak wyglądają skuteczne działania reklamowe, odnotowaliśmy ROAS na poziomie 1057%!

Co powiesz na współpracę?

Chcesz, aby marketing Twojej firmy znalazł się w rękach skutecznych ekspertów? Zobacz, jak możemy Ci pomóc.