Wyzwanie z jakim zgłosił się klient
Wdrożenie kampanii sprzedażowej promującej wrześniowe rabaty na karnisze i rolety.
Przygotowaliśmy
- Dwie kampanie FB Ads kierowane na zimny ruch oraz do osób z remarketingu.
- Opracowanie kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz monitorowanie wyników kampanii.
Narzędzia, których użyliśmy
- Meta (Facebook) Ads
Opis sytuacji
Kampania kierowana na cold traffic (zimny ruch) przestała uzyskiwać satysfakcjonujące wyniki. Zmieniliśmy jej optymalizację na dodania do koszyka, a następnie utworzyliśmy drugą kampanię remarketingową kierowaną do osób, które:
- spędziły najwięcej czasu na stronie w ciągu ostatnich 14 dni;
- weszły na stronę konkretnych artykułów blogowych;
- były więcej niż 2 razy na stronie w ciągu ostatniego miesiąca;
- dodały produkt do koszyka w ciągu ostatnich 5 dni, ale nie dokonały zakupu.
Opinia klienta
Z WBIZNES współpracujemy od kilku dobrych lat i co możemy powiedzieć? Z roku na rok rośniemy. W zasadzie na tym etapie współpracy ekipa świetnie zna nasz biznes i naszych klientów. Jakiekolwiek drobne poprawki do przesyłanych przez nich materiałów zdarzają się niesamowicie rzadko. Skąd wiemy, że mają dobre pomysły i wiedzą co robią? Widzimy to po wynikach! 🙂
Mateusz Wojnowski
Wynik współpracy
ROAS remarketing: 36,54
ROAS cold: 4,45
Z każdej złotówki w grupach remarketingowych uzyskaliśmy ponad 36 zł zwrotu.