Sebastian Kotów

Spis treści

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient

Przeniesienie wszystkich działań z offline 

 ( wystąpienia konferencje, wykłady ) do online.

Cel do realizacji

Pierwotny cel zakładał obrót ze sprzedaży na poziomie 100 000 zł w ciągu całej i wszystkich aktywności.

Zakres działania

  1. Plan działania
  2. Treści i kreacje reklamowe
  3. Optymalizacja kampani FB
  4. Sekwencja maili i SMS
  5. Strony sprzedażowe
  6. Cotygodniowe live
  7. Konferencja online z B.Tracy

Narzędzia, których użyliśmy

  • Facebook
  • Mailing
  • Platforma VOD
  • SMS
  • Typeform
  • Fb Ads

Opinia klienta

Ja miałem pomysły, zespół WBIZNES weryfikował, wdrażaliśmy. Na początku się wtrącałem i nie szło zgodnie z planem. Jak przestałem się wtrącać, to osiągnęliśmy wyniki, które przekroczyły moje najśmielsze oczekiwania.

1500 uszestników na płatnej konferencji w czerwc, 500 uczestników cyklicznych szkoleń z Brianem Tracy, zwiększenie bazy mailingowej o kilkanaście tysięcy rekordów, oglądalność moich wydarzeń na Facebook i YouTube – kilkaset tysięcy odsłon w ciągu miesiąca, wzrost społeczności o kilkaset procent.

Wyniki sprzedażowe x5 w porównaniu do poprzedniego roku. 100% zaufania i 100% satysfakcji.

Zrealizowany wynik

500 000 zł

Opowiedzmy Twoją
historię sukcesu

Umów się na niezobowiązującą konsultację, w trakcie której porozmawiamy o Twoim marketingu.

Obserwuj nas na:

Więcej case studies?

Odkryj wszystkie karty.

Wzrost sprzedaży garażów o 120% dzięki metodologii WBIZNES staje się faktem! 📈
Tak wyglądają skuteczne działania reklamowe, odnotowaliśmy ROAS na poziomie 1057%!

Co powiesz na współpracę?

Chcesz, aby marketing Twojej firmy znalazł się w rękach skutecznych ekspertów? Zobacz, jak możemy Ci pomóc.