jak zrobić landing page w 2024 roku

Jak zrobić Landing Page w 2024 roku? 32 narzędzia do budowania stron landing page

Długa strona z 12 sekcjami czy krótka z jedną sekcją? Wezwanie do działania powtarzane w każdej sekcji w formie przycisku czy może tylko przy formularzu? Biały kolor tła czy czarny? Jakiej wielkości czcionka w nagłówku – 48 px czy 36 px? Tworząc landing page trzeba zadbać o wiele elementów jednocześnie. A kiedy Twoim celem jest stworzenie wysoko konwertującego landinga page’a nie tylko musisz zadbać o te elementy, ale także każdy z nich podrasować do perfekcji. W internecie jest wiele poradników o tym, jak zrobić dobry landing page. Niektóre z nich skupiają się na warstwie narzędziowej, inne na warstwie strategicznej, a jeszcze inne – na designie. Z kolei w tym artykule znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o konwertującym landing page’u, który będzie zamieniał zainteresowane osoby w leady.

Spis treści

Kreacja landing page w 2024 roku, który sprzedaje

Określenie celów firmowych, opracowanie persony potencjalnego klienta, dotarcie do odbiorców, zaprojektowanie argumentów sprzedażowych produktu lub usługi, zaprojektowanie ładnej witryny. To tak z grubsza. 

Jak zrobić landing page?

Szczegóły projektowania landingów poznasz poniżej – rozłożone na czynniki pierwsze.

Gotowe instrukcje budowania landing page

Anatomia dobrego landing page –  znajdziesz tu skuteczne metody poparte badaniami

Poniżej materiały, które również Ci się przydadzą:

Jak zaprojektować sekcję HERO strony docelowej?

Jak projektować argumenty sprzedażowe na landing page?

Strategie cenowe – 6 sposobów na rywalizację z konkurencją, dzięki którym landingi zaczną sprzedawać

Jak nie opisywać produktów na landing pages – 12 zakazanych zwrotów

Jak tworzymy landing page w WBIZNES?

Zanim przejdziemy do marketingowego mięcha, kilka zdań wprowadzenia. Na przestrzeni ostatnich 8 lat, stworzyliśmy kilkaset stron lądowania dla różnych klientów:

  • landing page dla marek osobistych,
  • landing page dla e-commerce,
  • landing page dla biznesów lokalnych,
  • landing page dla firm B2B.

Wśród nich pojawiały się takie branże, jak: budowlana, fryzjerska, ubezpieczeniowa, gastronomiczna, zduńska, szkoleniowa, roślinna, motoryzacyjna, eventowa, cateringowa i wiele więcej…

Zauważyliśmy, że niezależnie od branży, istnieje stały schemat budowania stron lądowania, który można powielać z zachowaniem skuteczności. I nie mówimy tutaj o konwersji na poziomie 2%, 5%, czy 10%, ale nawet 40%.

Ten artykuł jest pokłosiem naszych obserwacji, badań oraz praktyk rynkowych, które mają odzwierciedlenie w badaniach neuromarketingowych. Dlatego z dużą dozą prawdopodobieństwa możesz założyć, że po ich dokładnym wdrożeniu, Twój landing page zacznie generować leady.

Landing page (strona lądowania) – co to jest?

Landing page to strona docelowa, na którą przechodzi klient po kliknięciu reklamy, linku w poście na mediach społecznościowych, czy guzika w mailu. 

Strona lądowania pełni funkcję Centrum Marketingu Online (nie bez powodu to skrótowiec CMO – jest takim szefem marketingu z poziomu narzędziowego). To na nią kierujesz ruch i spodziewasz się zwrotu z inwestycji. To ona pełni przede wszystkim rolę sita. Z jednej strony ma przepuszczać dalej zainteresowanych klientów, a z drugiej ma odsiewać tych, którzy nie są w Twojej grupie docelowej. Zauważ jednak, że każde sito ma mocne i słabe strony. Jedno może mieć duże oczka, które z łatwością pozwolą przedostać się dalej. A drugie może mieć te oczka bardzo wąskie, które skutecznie blokują przepustowość.

Projektując konwertujący landing page, zależy nam na tym, aby oczka były wystarczająco duże, aby nie tamowały klientów, dlatego każdy element strony powinien być skoncentrowany na konwersji.

Głównym zadaniem LP jest realizacja konkretnego celu (o tym napiszemy za moment). To nie jest kolejna wizytówka www, która ma opowiadać o wszystkim i o niczym. Jej naczelną funkcją jest sprzedaż w formie pośredniej lub bezpośredniej. 

Pamiętaj o tym, że strona lądowania nie uznaje kompromisów. Albo ktoś przez nią przechodzi dalej i dostaje coś w zamian, albo ją opuszcza z niczym. Rezultat za każdym razem jest zero-jedynkowy. Z tego powodu LP powinien być nastawiony na podjęcie konkretnej akcji. Bez rozpraszaczy. Bez zewnętrznych linków. Bez lania wody. Konkrety – bo to klienci lubią najbardziej.

Landing page w marketingu – cele

Po co jest landing page? Aby sprzedawać! Ale zanim do tego dojdzie, prosimy zainteresowane osoby o podanie danych. W ten sposób możemy organizować:

  • zapis na newsletter
  • zapis na webinar
  • zapis na szkolenie
  • zapis na wideokonferencję
  • pobranie checklisty
  • pobranie mini-kursu wideo
  • dołączenie do grupy early birds nowego produktu online
  • sprzedaż kursu

Cel nadrzędny każdego LP – konwersja, czyli inaczej zdobycie danych klienta. Aby to osiągnąć, podczas tworzenia strony docelowej, należy skupić się na kilku płaszczyznach, takich jak:

  • Założenia operacyjne (w skrócie – strategia działania, określenie grupy docelowej, tematu strony).
  • Język korzyści – to on ma sprawiać, że oferta na LP będzie nie do odrzucenia.
  • Design – niekoniecznie musi być rozbudowany. Grunt, aby był schludny i nie odciągał uwagi od zapisu.
  • Psychologia klienta – kilka sztuczek jest w stanie zwiększyć konwersję o kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt procent.
  • Analiza danych – w tym celu możemy wykorzystać m.in. mapę ciepła lub Google Analytics.

Przyjrzymy się każdej z płaszczyzn!

Jak stworzyć dobry landing page? Założenia operacyjne

Tworzenie jakiegokolwiek komunikatu marketingowego (posta na social media, maila, SMS-a, plakatu, cover photo na Facebooku czy roll-up’a) należy zacząć od persony, czyli klienta idealnego. Na starcie musisz ustalić, do kogo chcesz dotrzeć i z czym się zmaga. Podczas warsztatów biznesowych pracujemy na strategicznej tabeli wartości, która wskazuje bolączki i wyzwania klienta. 

Na jej podstawie łatwiej dobiera się argumentację, a nawet design. Bo jeśli w Twojej grupie głównie są mężczyźni-samotnicy, to nie skupisz się na bezpośredniej, prostolinijnej i sprawczej narracji oraz czytelnym designie. Kiedy Twoją personą są małżonkowie, planujący założyć rodzinę, to przekaz będzie bardziej wspólnotowy, a same grafiki będą odnosiły się do pobudek stadnych.

Zamień landing page w maszynkę do lead generation

Określenie założeń operacyjnych jest skomplikowane. To fakt. Ale przygotowaliśmy dla Ciebie krótką ściągę, składającą się z 10 pytań, dzięki którym szybko i rzetelnie określisz swój cel.

  1. Kim jest Twój klient? Wiek, płeć, miejsce zamieszkania, dochody, stan cywilny.
  2. Czego chce klient? Co jest jego celem? Przykład – chce schudnąć 10 kg przed wakacjami.
  3. Co jest największym wyzwaniem klienta? Z czym się zmaga? Co spędza mu sen z powiek? Przykład – uwielbia fast-foody i nie ma czasu na siłownię.
  4. Co go powstrzymuje przed samodzielnym osiągnięciem rezultatu? Przykład – niska motywacja, słaba „silna wola”.
  5. W jaki sposób klient chce rozwiązać ten problem? Przykład – szybko, najlepiej przyjemną dietą, bez trudnych ćwiczeń.
  6. Ile daje sobie czasu na osiągnięcie rezultatu? Przykład – 3 miesiące.
  7. Jakie ma obawy? Przykład – próbował różnych diet, ale to nie działało.
  8. Co budzi jego wątpliwości? Przykład – mało opinii na stronie.
  9. Jak się poczuje, gdy osiągnie ten efekt? Przykład – będzie dumny z siebie i swojego ciała. Poczuje, że wszystko jest możliwe.
  10. Na jakiej podstawie podejmuje decyzje? Przykład – ważne są dla niego opinie i liczby, konkrety.

Zobacz, że odpowiadając dokładnie, ale zwięźle na każde z pytań, samoistnie tworzysz ofertę, którą możesz przełożyć prawie bezpośrednio na stronę lądowania. A to dopiero początek!

Jak stworzyć skuteczny landing page? Język korzyści w sprzedaży

Wiesz już, co chcesz stworzyć i dla kogo. Czas przejść do działania. Najłatwiej zacząć od konstruowania oferty tekstowej. Potem możesz ją dowolnie modyfikować i koniec końców przenieść na stronę. Ale pamiętaj, że to treść oferty definiuje wygląd samej strony lądowania. Nie na odwrót. 

jak zrobić landing page - sekcja hero

Obrazki mogą być lepsze lub gorsze. Ale to teksty sprzedają. Nawet gdy nie widzisz ich bezpośrednio na stronie, tylko np. są wykorzystane w formie wideomarketingu (explainer video, wideo-zaproszenie). Zanim określimy, co napisać i podpowiemy Ci, jak zrobić to skutecznie, to musisz poznać poszczególne sekcje na LP. To one będą układać treści w jedną, spójną ofertę.

Przykład landing page, który konwertuje

  1. Strona tytułowa (hero) – tutaj jest miejsce na przykuwający uwagę nagłówek, odnoszący się bezpośrednio do potrzeby lub bolączki klienta, podtytuł wyjaśniający cel strony i zdjęcie lub wideo eksponujące wartość. Na stronie tytułowej powinno się znaleźć jeszcze CTA (wezwanie do działania) w postaci guzika lub formularza. Większość osób nie zjedzie niżej. Zatrzyma się tylko na tej stronie, dlatego podczas jej tworzenia warto dać z siebie 150%.
  2. Dowód społeczny – ta sekcja jest szczególnie ważna dla osób analizujących, którzy chcą mieć potwierdzenie na papierze. Dowodem społecznym są opinie klientów, zdjęcia przed/po metamorfozie, wideo referencje czy zdjęcia osób powszechnie znanych i lubianych, np. korzystających z produktu.
  3. Cechy produktu/usługi – to moment na opis, co konkretnie otrzymam jako klient. Jeśli LP jest tworzony pod zapis na webinar, to powinien odpowiadać, czego się dowiem na spotkaniu. A jeśli LP jest pod e-book, to jaką wiedzę poznam z e-booka. Ta sekcja ma wyciągnąć na światło dzienne wszystkie smaczki, które pociągną klienta za nos, które sprawią, że zdecyduje się na zapis lub zakup. To właśnie tutaj trzeba kawa na ławę wyłożyć, co klient otrzyma i dlaczego to jest takie super.
  4. Ograniczenie – w myśl reguły niedostępności, dobrą praktyką jest nałożenie limitów na ofertę. Czasem to może być ograniczona ilość produktu, a czasem limitowane miejsca na webinarze lub brak możliwości nagrywania konferencji. W każdym przypadku – nie kłam! Mów prawdę, bo klienci szybko wywęszą obłudę.
  5. Notka o autorze (BIO) – dla wielu ludzi nadal ważniejsze jest, KTO mówi, niż CO mówi, dlatego nie zapominaj o krótkim BIO autora kursu, prowadzącego webinaru, czy prelegenta eventu. Najlepiej od punktów. Dużo faktów. Dużo liczb. Dużo znanych nazwisk i nazw firm. Każdy z punktów powinien mocno podbijać autorytet.
  6. CTA – kończymy sekcją wzywającą do działania. Użytkownik musi wiedzieć, po przescrollowaniu całej strony, jaką akcję ma podjąć. Wykorzystaj konkretny czasownik, np. „zapisz się”, „zarezerwuj miejsce”, „kup bilet”.
jak zrobić landing page - opinie

Do tego możesz oczywiście dodać ozdobniki w postaci:

  • odliczania na górze strony, wskazującego ile zostało czasu do webinaru,
  • guzików zachęcających do zapisu lub zakupu,
  • grafik produktowych.

Jak pisać teksty, aby ludzie chcieli kupować, rezerwować miejsca i brać udział w wydarzeniach?

Na temat języka korzyści można napisać esej, i to wcale niekrótki. Ale jeśli chcesz niemal natychmiast poprawić copywriterskie umiejętności, pamiętaj o jednej naczelnej zasadzie – argumentowania korzyści na trzech poziomach.

Przykład 1: Nasz smartfon jest super szybki.

Przykład 2: Nasz smartfon skraca czas pracy o 25% i nie zacina się nawet przy 100 otwartych kartach w Google Chrome.

Które zdanie jest bardziej precyzyjne? No drugie. I nie chodzi tylko o jego długość, bo równie dobrze do pierwszego można dodać kilka przymiotników i przysłówków, a i tak nie będzie miało tego czegoś, czyli argumentacji konkretnej.

Jak pozyskiwać klientów za pomocą landingów?

Z obu przykładów dowiadujemy się, że smartfon jest super – spełnia oczekiwania użytkowników. Ale tylko w drugim przypadku możemy to sobie namacalnie wyobrazić. Jak zatem argumentować na trzech poziomach?

  1. Pokaż konkretną cechę produktu/usługi w prosty sposób – nie pisz, że coś jest szybkie, dobre, bezawaryjne, tylko opisz za pomocą czasowników i rzeczowników, jak te cechy przekładają się na rzeczywistość.
  2. Mów o korzyściach dla klienta – czyli co konkretnie posiadanie tego produktu lub odebranie e-booka zmieni w życiu klienta.
  3. Operuj na danych – mózg lubi liczby, dlatego nie bój się ich wykorzystywać, np. „1 mało znany sposób na schudnięcie 10 kg w 5 tygodni”, „Jak zaoszczędzić nawet 49 500 zł na zakupie nieruchomości, dzięki negocjacjom metodą FBI”, albo „Jak zasypiać w mniej niż 15 minut, nawet jeśli do tej pory wydaje się to niemożliwe”.

Język korzyści…i strat!

Konstruując ofertę na LP, najlepiej urozmaicać tekst dwubiegunowo:

  • pokazywać korzyści (język korzyści),
  • pokazywać straty (język straty).

Wielu psychologów wskazuje na to, że strata pobudza nas mocniej do działania. Dlaczego? Bo trudniej nam się z czymś rozstać, niż o to zabiegać. Dlatego tworząc tytuł, podnagłówek, czy akapit tekstu operuj na tych dwóch wymiarach. Z jednej strony pokazuj korzyści ulokowane w niedalekiej (to ważne) przyszłości. A z drugiej strony pokazuj straty, którą mogą mieć miejsce, jeśli klient nadal będzie bierny.

Design, czyli jak powinien wyglądać landing page?

Jedna z najważniejszy rad, jaką dzisiaj przeczytasz – szata graficzna strony powinna być spójna z komunikatami reklamowymi. Dlaczego? Bo kiedy po kliknięciu różowej grafiki, użytkownik przejdzie na czarną, gotycką stronę, to może zwariować. Zada sobie pytanie: Czy na pewno dobrze kliknąłem? A naszą rolą, jako twórców skutecznego stron lądowania, jest zmniejszenie jakiegokolwiek oporu u klienta oraz zredukowanie liczby pytań do zera. Akcja – reakcja! Do tego dążymy. Dlatego rygorystycznie zadbaj o szatę graficzną. 

Do tego kilka szczegółów…

  • kiedy robisz przyciski zaokrąglone, używaj wszędzie zaokrąglonych,
  • teksty pisz fontem bezszeryfowym (wyjątkiem może być logo oraz nagłówki H1, H2),
  • grafiki produktu powinny go pokazywać w użyciu, a nie na „półce sklepowej”, czyli jeśli sprzedajesz długopis (najprostszy przykład), to pokaż, jak ktoś nim napisał kilka zdań, a nie jak leży sobie luźno na biurku,
  • zdjęcie autora powinno być czytelne – dobrze wyeksponowana twarz i przede wszystkim oczy (jak głosi słynny cytat: „Oczy zwierciadłem duszy”).

Jak generować konwersje i ruch na landing page – sztuczki na zwiększenie sprzedaży

Rzadko dzielimy się swoim know-how, ale tym razem zrobimy wyjątek. Chyba się nie pogniewasz? Pora na kilka sztuczek, prosto z warsztatu WBIZNES, które zwiększają konwersję:

1. Tworząc landing page, analizujemy różne dane. Jedne z nich pokazały, że największe natężenie kliknięć mamy przy stronach do 1000 pikseli długości, choć dłuższe strony (na 3 czy nawet 5 tysięcy pikseli) również generują zadowalające wyniki. Oczywiście nie działa to w sposób zero-jedynkowy, odnosząc się do każdego rodzaju biznesu. Konwersja zależy bowiem od wielu składowych. A jedną z nich jest zawartość.

jak zrobić landing page - statystyki

2. Wyraźnie oddzielaj przyciski od tła – to one zawierają CTA, dlatego powinny najłatwiej rzucać się w oczy, tuż po wejściu na stronę.

3. Używaj wiarygodnych zdjęć – lepiej zrobić fotkę iPhonem, niż brać grafikę z baz internetowych. Nieautentyczne grafiki i zdjęcia nie sprzedają – pamiętaj! Może to najwyższy czas na zrobienie nowej sesji biznesowej? Zobacz poniżej przykład stockowego zdjęcia. Czy wygląda naturalnie? Nawet mimo naturalnej pozy modelki – NIE.

jak zrobić landing page

4. Zwróć uwagę na kontakt wzrokowy – autor na zdjęciu (tym, które ląduje w sekcji z BIO) powinien patrzeć się prosto w oczy użytkownika, a nie gdzieś w siną dal.

jak zrobić landing page

Analiza danych

Stworzenie LP to nie wszystko. Po zakodowaniu strony i ściągnięciu na nią ruchu należy analizować wyniki – czy odpowiednio konwertuje? W której sekcji użytkownicy spędzają najwięcej czasu? A która sekcja sprawia, że najczęściej wychodzą bez zostawienia danych?

Aby uzyskać te dane, korzystamy z wielu narzędzi, np. Google Analytics, Microsoft Clarity czy HotJar, które pozwalają na głęboką analizę zachowań użytkowników na Twojej stronie. Dzięki temu możemy na bieżąco optymalizować stronę, aby jeszcze lepiej odpowiadała na potrzeby Twoich klientów i zwiększała konwersję.

Ile trzeba zapłacić za landing page?

To częste pytanie, które słyszymy. Musimy Cię zmartwić – niestety nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Finalna cena jest uzależniona od kilku czynników, w tym:

  • strategii (czy masz już konkretny cel),
  • dobrania grupy docelowej (czy masz już określoną, czy trzeba tworzyć od podstaw),
  • złożoności projektu (czy to zapis na webinar, czy sprzedaż biletów na 3-dniową konferencję),
  • brandingu (czy masz już identyfikację wizualną, czy trzeba ją tworzyć od podstaw),
  • technologii (czy masz już stronę internetową, czy trzeba ją dopiero postawiać).

W naszym przypadku za każdym razem przyjmujemy uczciwy układ. Rozliczamy się według stawki za roboczogodzinę. Przed rozpoczęciem działań dokładnie estymujemy każdy etap, dlatego z góry wiesz, ile zapłacisz za landing page. Jeśli w trakcie projektu poczujesz, że chcesz wdrożyć dodatkowe usprawnienia, dajesz znać dedykowanemu opiekunowi klienta, który dokona zaktualizowanej wyceny.

32 narzędzia, dzięki którym zrobisz landing page w 2024 roku

Budowanie landing page z pomocą zautomatyzowanego narzędzia to droga, która wydaje się prosta, ponieważ narzędzia sugerują gotowe szablony. Jednak “gotowe” oznacza również ograniczenia (SEO, design) – jednym słowem nie dają Ci pełnej kontroli. 

W WBIZNES do każdego LP podchodzimy od zera. Chcesz mieć wbudowany kalkulator? Nie ma problemu. Chcesz wdrożyć animacje? Nie ma problemu. Chcesz skutecznie pozycjonować landing? Również nie ma problemu. W poniższej liście to pierwszy punkt jest najważniejszy, ponieważ przestawia, jak wiele rzeczy ma wpływ na efektywność strony, a z pomocą narzędzi nie każdą z nich możesz wdrożyć. 

My budujemy od zera na WordPressie (Twojej domenie, Twoim hostingu), z wykorzystaniem Elementora (co umożliwia Ci edycję każdego piksela, który będzie tworzył stronę).

  1. Stwórz landing w WordPress – darmowy, szybki, funkcjonalny, tutaj znajdziesz najobszerniejszy poradnik, który pozwoli Ci stworzyć landing page: Anatomia dobrego Landing Page
  2. Unbounce – Potężny kreator z bogatą biblioteką szablonów, integracjami i narzędziami do projektowania.
  3. Instapage – System z technologią AMP, idealny do szybkich i responsywnych stron.
  4. ClickFunnels – Narzędzie do tworzenia lejków sprzedażowych z różnymi opcjami płatnymi.
  5. Landingi – Polski kreator z intuicyjnym interfejsem i dużą elastycznością.
  6. WebWave – Prosty w obsłudze kreator z możliwością tworzenia landing page bez kodowania.
  7. Wix – Popularny kreator stron z bogatą ofertą szablonów i funkcji, również dla landing page.
  8. HubSpot – Marketingowy hub z funkcją tworzenia landing page i analizą danych.
  9. Mailchimp – Platforma do email marketingu z kreatorem landing page w darmowej wersji.
  10. ConvertKit – Narzędzie do email marketingu z funkcją tworzenia landing page i sprzedażą produktów.
  11. Shortstack – Program do tworzenia landing page z konkursami i promocjami.
  12. Elementor – Wtyczka do WordPressa z rozbudowanym edytorem wizualnym landing page.
  13. Beaver Builder – Kolejna popularna wtyczka do WordPressa do tworzenia landing page.
  14. Squarespace – Kreator stron z pięknymi szablonami, idealny dla landing page o charakterze wizerunkowym.
  15. Webflow – Narzędzie do tworzenia stron z zaawansowanymi funkcjami i responsywnym designem.
  16. Carrd – Prosty kreator do tworzenia minimalistycznych landing page.
  17. Ucraft – Intuicyjny kreator z możliwością tworzenia landing page bez kodowania.
  18. Semplice – Kreator z nowoczesnymi szablonami idealnymi dla startupów i agencji.
  19. Leadpages – Narzędzie do tworzenia landing page z integracjami z narzędziami marketingowymi..
  20. GetResponse – Platforma do email marketingu z funkcją tworzenia landing page i webinarów.
  21. ActiveCampaign – Platforma do automatyzacji marketingu z funkcją tworzenia landing page i zarządzania kontaktami.
  22. AWeber – Platforma do email marketingu z funkcją tworzenia landing page i formularzy rejestracyjnych.
  23. Sendinblue – Platforma do email marketingu i SMS marketingu z funkcją tworzenia landing page.
  24. Campaign Monitor – Platforma do email marketingu z funkcją tworzenia landing page i analizy danych.
  25. Constant Contact – Platforma do email marketingu z funkcją tworzenia landing page i zarządzania wydarzeniami.
  26. Ontraport – Platforma do automatyzacji marketingu z funkcją tworzenia landing page, zarządzania kontaktami i CRM.
  27. Infusionsoft – Platforma do automatyzacji marketingu z funkcją tworzenia landing page, zarządzania kontaktami i CRM.
  28. Kajabi – Platforma do tworzenia kursów online i landing page.
  29. Teachable – Platforma do tworzenia kursów online i landing page.
  30. Thinkific – Platforma do tworzenia kursów online i landing page.
  31. Udemy – Platforma do tworzenia i kupowania kursów online, z możliwością tworzenia landing page dla swoich kursów.
  32. Podia – Platforma do sprzedaży produktów cyfrowych, z funkcją tworzenia landing page.

Przy wyborze narzędzi kieruj się funkcjonalnością. Nie wszystkie buildery umożliwiają stworzenie takich funkcjonalności, jakie chcesz mieć na stronie. Unikatowy sposób wypełnienia formularza, przyciski CTA (call to action), dopasowanie na urządzenia mobilne. To tylko kropla w morzu.

Elementów składowych LP jest mnóstwo. Najlepiej jeśli wybierzesz opcję zbudowania landingu od zera np. na WordPress z wtyczką Elementor. Sprawdź nasze realizacje na landing page, strony główne i marketing, który oferujemy: agencja marketingowa WBIZNES

Jak stworzyć dobry landing page? Podsumowanie

Jak widzisz, stworzenie landing page, to bardzo długi i złożony proces. W tym artykule opisaliśmy jedynie wycinek prac nad stroną docelową z lotu ptaka. Bo do każdego z etapów dochodzi szereg czynności operacyjnych, które powinny zostać wykonane z ekspercką precyzją, jeśli zależy Ci na rezultatach, czyli wysokiej konwersji.

W agencji marketingu internetowego WBIZNES skupiamy się na tym, aby każdy z etapów był wykonany przez doświadczonego specjalistę, dlatego korzystając z naszego wsparcia, masz pewność, że zarówno warstwa tekstowa, graficzna, jak i programistyczna zostaną dopięte na ostatni guzik.

Jeśli chcesz, abyśmy ambitnie podeszli do projektu Twojego landing page’a, to wypełnij krótki brief na start (tylko 6 pytań): https://waznepytanie.typeform.com/to/Z1sUMS9H 

Niech Twoja strona zyska konwersję, na jaką zasługuje!

Może przejdziemy do praktyki?

Umów się na niezobowiązującą konsultację, w trakcie której porozmawiamy o Twoim marketingu.
Obserwuj nas na:

Szukasz więcej ambitnych treści?

U nas znajdziesz ich bez liku.

Jednym z częstych problemów właścicieli biznesów e-commerce jest brak odnotowanego wzrostu sprzedaży, mimo zwiększenia budżetu na działania marketingowe. Taką sytuację traktują jak paradoks, bo „jak to możliwe, że nie ma wyników, skoro w reklamę pompujemy 4 razy więcej?!”.
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się nad wykorzystaniem kolejnego kanału promocji? A może reklamujesz produkty tylko w Google ADS i nie zdajesz sobie sprawy, czemu to działanie w perspektywie czasu

Co powiesz na współpracę?

Chcesz, aby marketing Twojej firmy znalazł się w rękach skutecznych ekspertów? Zobacz, jak możemy Ci pomóc.