Twoje kampanie 
Meta Ads przepalają budżet zamiast przynosić efekty?

Zamów audyt wykonany przez specjalistkę, która do kampanii płatnych podchodzi systemowo. Ne skupia się na pojedynczych działaniach, tylko na wszystkich elementach, które mogą mieć wpływ na efektywność Twoich reklam.

Czasy, gdy wystarczyło odpalić pojedynczą reklamę Facebook Ads, już dawno się skończyły.

Konkurencja rośnie, stawki rosną, to i kwoty, które trzeba przeznaczyć na promocję rosną. Do tego wszystkiego dochodzą dynamicznie pojawiające się zmiany w całym ekosystemie Meta.

Struktura konta reklamowego przypomina lejek sprzedażowy, dlatego zależnie od Twoich bieżących potrzeb, warto realizować działania, które będą im odpowiadać. Z pewnością zależy Ci na większej sprzedaży, a dzięki niej, na rozwoju biznesu.

Podstawą każdego biznesu jest sprzedaż!

Inwestując w tego typu działania, warto mieć pewność, że pieniądze nie są przepalane, ani że za ich równowartość lepiej byłoby pojechać w egzotyczną podróż lub wymienić samochód.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz już swoje kampanie, czy dopiero zaczynasz myśleć o takich działaniach, koniecznie sprawdź…

Facebook może sprzedawać

pod warunkiem, że Twoje działania są oparte na strategii, a nie chaotycznych decyzjach.

Reklamy nigdy nie
robią się same

nawet te odpalane przez programy typu AdEspresso, Scalify, czy FastTony.

Reklamy w META wymagają wiedzy

a działania typu “Promuj post” nikogo nie zaprowadzą zbyt daleko.

Wydajesz w nim swoje pieniądze

więc warto wiedzieć, czy podejmowane kroki to rozsądny i opłacalny wydatek.

Dlaczego warto przeprowadzić audyt konta reklamowego META?

Audyt Facebook Ads jest szczególnie przydatny, jeśli:

Samodzielnie prowadzisz kampanie reklamowe i:

nie masz pewności, czy robisz to dobrze, a nawet boisz się kliknąć w niektóre funkcje
wydajesz dziesiątki tysięcy na reklamy, ale sprzedaży jak nie było, tak nie ma (przepalasz pieniądze)
potrzebujesz wiedzy, w jaki sposób analizować wyniki oraz optymalizować i ustawiać kampanie (co to są te CTR-y, ROAS-y itp.)
nie korzystasz z wszystkich możliwych opcji, ponieważ nie wiesz, jak je wykorzystać, optymalizować
Korzystanie ze sztampowych rozwiązań marketingowych, które przejadły się klientom i nie przykuwają ich uwagi.

Współpracujesz z agencją marketingową lub freelancerem i:

nie masz pewności, czy Twój podwykonawca wykonuje swoją pracę rzetelnie
chcesz upewnić się, że kampanie są prawidłowo ustawione

nie masz dostępu do menedżera reklam lub Twoje kampanie są prowadzone na koncie agencji / freelancera

Pomogę Ci skonfigurować odpowiednio
konto i wszystkie parametry.
Otrzymasz także listę rekomendowanych​
działań na start wraz z budżetami.

Czy to także o Tobie?

 Często spotykam się nieufnością względem agencji social media. Dlaczego?

Brak dostępu właściciela biznesu do konta reklamowego i prowadzonych działań to dość popularna, nieczysta zagrywka w branży. Co gorsza, gdy chcesz zmienić podwykonawcę, musisz zaczynać od zera. A może, gdy otwierasz raport z ubiegłego miesiąca, od razu go zamykasz, bo nie rozumiesz wszystkich tych skrótów, takich jak CTR-y, ROAS-y i wiele innych.

Czas to przerwać. Wybierz sprawdzony audyt social media!

Korzystając z audytu, masz pewność, że wyeliminujemy błędy, które mogły kosztować Cię krocie. Dowiesz się, jak poprawiać kampanie i na które wskaźniki zwracać uwagę analizując reklamy. Na sam koniec otrzymasz rekomendacje do dalszych działań, ale… nie zakończymy naszej współpracy, dopóki nie będę mieć pewności, że doskonale rozumiesz kierunek działań i będziesz wiedział, jak go nadzorować.

Etapy audytu konta reklamowego Facebook Ads

Wiem, jak trudno się odnaleźć w panelu i wszystkich technicznych kwestiach, dlatego przez cały czas będziemy w kontakcie.

1.

Zamawiasz audyt

i na maila otrzymujesz wszelkie informacje dotyczące kolejnych etapów prac.

2.

Zapewniasz nam dostępy

według prostych instrukcji wideo, które nagraliśmy. Dasz radę, nawet jeśli pierwszy raz będziesz w panelu reklamowym.

3.

Weryfikujemy konto

zgodnie z metodologią WBIZNES. A to w skrócie oznacza, że badamy każdy element od podszewki.

4.

Otrzymujesz audyt

napisany prostym językiem. Wskazujemy w nim głównie wyzwania oraz potencjalne usprawnienia, które możesz wdrażać natychmiast.

Nazywam się Paulina Bizub i to ja zajmę się weryfikacją struktury konta zgodnie z metodologią WBIZNES.

Od kilku lat działa w agencji marketingowej WBIZNES, gdzie początkowo była odpowiedzialna za tworzenie ofert sprzedażowych, tekstów reklamowych, newsletterów oraz treści do social mediów. Mówiąc krótko: sprzedawała słowem. Dzięki temu doświadczeniu i umiejętnościom potrafi lepiej zrozumieć klientów naszych klientów, a także wie, które argumenty laserowo trafiają w ich obiekcje.

Obecnie pomaga małym i średnim firmom promować się w całym ekosystemie Facebooka.

Co możesz zrobić teraz,
aby poprawić swoją sprzedaż?

Pakiet zawiera:

Cena
950 PLN netto

Gwarancja satysfakcji

Jesteśmy tak pewni swojej wiedzy, że jeśli stwierdzisz, że nie dowiedziałeś się niczego wartościowego oddamy Ci 100% kwoty.

Agencja marketingowa WBIZNES działa w całej Polsce

Siedziba naszej agencji marketingowej znajduje się w Cieszynie, jednak obsługujemy klientów z całej Polski. Współpracowaliśmy z firmami z takich miast, jak:

Chorzów

Brzeszcze

Gdańsk

Kraków

Bielsko-Biała

Wolsztyn

Oborniki

Koszalin

Pruszków

Chyby

Tychy

Pogwizdów

Bibice

Kaczyce

Radom

Ostrów Wielkopolski

Warszawa

Krzyż Wielkopolski

Łódź

Rychtal

Wiśniowa

Poznań

Świdnik

Namysłów

Ale to tylko lista, kropla w morzu miejsc, w których zostawiliśmy nasz cyfrowy i marketingowy ślad WBIZNES. Działamy w 100% zdalnie, więc punkt na mapie Polski nie ma dla nas większego znaczenia. Internetowy marketing zasługuje na internetową obsługę.

Często zadawane pytania

Osoby, które są krok przed rozpoczęciem współpracy, najczęściej pytają o…

Czym jest audyt według metodologii WBIZNES?

Audyt profilu na Facebooku według metodologii WBIZNES to suma wiedzy i doświadczeń kilku specjalistów, którzy na co dzień tworzą skuteczne kampanie w mediach społecznościowych. Efektem audytu działań marketingowych jest wskazanie wąskich gardeł kampanii, które nie pozwalają generować satysfakcjonujących efektów na tle konkurencji.

Czy analiza bierze pod uwagę tylko profil, czy również Facebook Pixel, zestawy reklam?

Analizujemy przede wszystkim to, jakie kampanie są ustawione, jaki jest ich cel, jakie są ich techniczne parametry oraz kreacje. Oznacza to, że sprawdzamy zarówno, czy każdy etap lejka jest zagospodarowany. Wiadomo, że jeśli po stronie technicznej - wdrożenie piksela, API konwersji coś będzie się zliczało, to system dostarczy nam niewłaściwych danych, dlatego weryfikujemy także ustawienia w menedżerze zdarzeń i ustawień pod kątem piksela, ale ich nie naprawiamy. Bardziej wskazujemy, gdzie leżą błędy i jak je naprawić.

Jak określamy i ustawiamy odbiorcę docelowego?

Na podstawie briefu wypełnionego przez klienta dowiadujemy się, kim jest persona zakupowa. Na podstawie wskazania konkurencji i przejrzenia ich kampanii, komunikatów potwierdzamy / weryfikujemy, czy ten odbiorca jest taki sam, czy może konkurencja sprytnie wykorzystuje jakiś komunikat, który pozwala im precyzyjniej docierać do klienta docelowego. W ramach audytu sprawdzamy, czy rzeczywiście najlepsze opcje dotarcia do tej grupy zostały wykorzystane. Jeśli nie, to sugerujemy, jakie zainteresowania / zachowania i grupy warto jeszcze przetestować. Dodatkowo wchodzimy w zakładkę „Odbiorcy" i weryfikujemy, jakie grupy są utworzone i wykorzystywane w kampaniach.

Jak ustalamy cele kampanii pod konkretną grupę docelową?

Bazujemy na tym, że jedną kampanią świata nie da się zbawić i przyciągnąć klientów. Rekomendacje oparte są o lejek marketingowo-sprzedażowy od pozyskania uwagi, przez budowanie autorytetu i zaufania, po sprzedaż i powroty do kolejnych zakupów. W rekomendacjach klient ma opisaną całą ścieżkę pod jedną usługę / produkt. Zawsze dopasowujemy kampanie z uwzględnieniem podziału klient B2B i B2C, czego wiele firm nie stosuje.

Czy w ramach audytu przeprowadzicie również analizę konta reklamowego na Instagramie?

Jeśli kampanie emitowane na IG były uruchomione z poziomu Menedżera Reklam w systemie Meta tak. Nie logujemy się natomiast do konta na IG z poziomu aplikacji w telefonie, weryfikując - co tam dokładnie zostało wykonane.

Czy analizujecie format grafik, teksty reklam i wcześniejsze strategie marketingowe?

Tak. Kreacja graficzna to, coś co decyduje, czy ktoś zwróci na Twoje firmę uwagę, czy nie. Dlatego poza technicznymi aspektami, których można się szybko nauczyć, zwracamy przede wszystkim uwagę na to, jaką narrację ma Twoja marka, z jakim przekazem wychodzi do potencjalnego klienta, czy go porusza, czy wzbudza emocje, czy jest czytelna, czy jasno mówi, co należy zrobić - jakie jest call to action. Dodatkowo weryfikujemy strony, na które kierują reklamy - czy są spójne z reklamami, czy klient czuje, że trafił w dobre miejsce, czy będzie miał wrażenie, że zabłądził.

Czy po audycie konta reklamowe na Facebooku możecie poprowadzić kampanie Facebook Ads i inne działania marketingowe?

Nie ma problemu. Jesteśmy agencją All-In-On do specjalnych działań reklamowych, które przyciągną do Twojego biznesu potencjalnych klientów. Możemy poprawić Twoje standardowe reklamy, ustalić grupy niestandardowych odbiorców, ale ponadto m.in. zaprojektować stronę www, platformę e-commerce, dopieścić katalog produktów pod kątem dobrego copywritingu, poprowadzić działania Google Ads, czy poprawić ilość wyświetleń Twojej stronie w Google za pomocą optymalizacji SEO. Znamy się na marketingu, dostarczamy efekty sprzedażowe i biznesowe, nie wymówki.

Sami dla siebie. Wdrożone przez WBIZNES®