Zmaksymalizuj skuteczność marketingu

zbuduj z nami stronę, z której będziesz dumny. Zobacz portfolio stron i prześlij zapytanie.

Platforma dla fryzjerów

„Cześć, WBIZNES, potrzebuję czegoś w rodzaju Netflixa dla adeptów fryzjerstwa”. Nie ma sprawy, oto on! Aż chce się wziąć nożyce w dłoń.

Meble Fomly

Innowacyjne meble potrzebują strony, która dorówna temu ideałowi. Nie tylko meble są piankowe i miękkie, ale też lądowanie.

Agencja martegingowa KAMAN

Video marketing bez strony, która ukaże jego możliwości to nie to samo. Come on! Tzn. zapraszamy – come in! 😉

Adam Grzesik

Adam układa biznesy klientów, my ułożyliśmy stronę Adama. Zmiana korzystna i zyskowna!

Exwork

Michał to jedyny człowiek, który przeszedł całego Excela. Teraz uczy innych, w jaki sposób mieć wszystko pod kontrolą za pomocą tabel.

BluzUp

Oni produkują bluzy dla firm i uczelni z własnym logo, a my im zrobiliśmy witrynę, czyli ubraliśmy ich biznes, jak trzeba!

ICODE

Profesjonalne badania neuromarketingowe wymagają strony, która sprosta potrzebie prezyzyjnej prezentacji badań.

ePodpis

Tutaj to się popisaliśmy, tzn. podpisaliśmy…. Ech… mniejsza o to, dzięki tej stronie można zyskać e-podpis na każdą kieszeń.

Masterdom

Drewniane domy z bali. Zanim oni zaczynają budować, my postawiliśmy stronę. Fachowo, zupełnie jak Masterdom, na każdym etapie projektu.

Ekoprobud

Budowy i docieplenia, dzięki wygodnej stronie można mieć pewność, że żaden kontakt klienta nigdzie nie wyparuje!

IDURO

Ci to się potrafią urządzić! To znaczy potrafią urządzać, zwłaszcza biura i optymalne przestrzenie do efektywnej pracy.

VNARF

YouTuber o dużych zasięgach i strona o dużej prędkości ładowania. Połączenie wręcz idealne, prawda?

Dieta KetoGenialna

Z Grzegorzem schudniesz, ale strona jest zrobiona naprawdę na grubo! Jest wszystko co trzeba do efektywnej prezentacji i sprzedaży kursu!

FUTFIN

Prestiżowa konferencja musi posiadać witrynę, która sprosta zadaniu zebrania uczestników i rzetelnego poinformowania ich o agendzie.

Lider Branży Edukacyjnej

Skoro lider, to jego www nie może pozostawać z tyłu za konkurencją. Nigdy byśmy na to nie pozwolili!

STALSORT

Ciężki biznes, ale strona to nie ciężka sprawa. Dzięki niej klientom i kontrahentom jest o wiele lżej załatwiać potrzebne sprawy.

eSIGN

W świecie e-podpisu wszystko jest elektroniczne, nowoczesne, wszystko przyśpiesza! Ich strona też jest gibka i szybka! 😉

Grune

Przyjęliśmy wyzwanie  i poczuliśmy Zieloną Moc, która dzięki tej witrynie może być także z Tobą.

Odczaruj Marketing

Ta strona nie mogła rozczarowywać, mimo że nie stoi za nią żadna magia, a dokładnie przemyślany projekt oraz realizacja.

Loungetime

Meble i akcesoria na eventy, ale ich strona to nie żaden dodatek, a podstawowe i naprawdę efektywne biznesowe narzędzie!

Redconst

Budują myjnię i biznesy pasywne. My budujemy strony www, których koszty zwracają się wieloooooookrooootnie! Dobry układ.

SDA

Nie wiemy co ich roboty myślą o stronie, w każdym razie kontrahenci są pod wrażeniem nie tylko ich umiejętności, ale tego, jak się prezentują.

Chcesz wiedzieć jak powstają takie projekty?

Pomimo dziesiątek rekomendacji znanych osób, sprawdzonej metody pracy, czy regularnego dowożenia naszym klientom dobrych efektów, nie jesteśmy w stanie zagwarantować skuteczności każdej kampanii.

Otoczenie biznesowe klienta, aktualne trendy w jego branży, czy chociażby poziom organizacyjno-komunikacyjny to elementy, na które nie mamy wpływu. Podejmując współpracę, ponosisz normalne ryzyko biznesowe.

Chcesz otrzymać od nas
niezobowiązującą propozycję współpracy?

Dobra decyzja!

lub zadzwoń +48 735 967 298

Opis klienta

Akademia Zduństwa to firma prowadzona przez Dawida Kozara i Piotra Baturę, którzy na co dzień szkolą z budowy pieców, kuchni kaflowych i ceglanych oraz kominków. Ich klientami są pasjonaci oraz amatorzy sztuki zduństwa, którzy pragną samodzielnie zbudować symbol “ogniska domowego”. Panowie pokazują jak połączyć tradycję i doświadczenie zawodu zdunów ze zmieniającym światem i wychodzeniem naprzeciw klientom, np. w internecie.

1

Sytuacja klienta

Celem klienta było przygotowanie kampanii webinarowej dotyczącej budowy kuchni z cegieł, w trakcie której sprzedawany był kurs o tej tematyce. Plan zakładał minimum 1000 zapisów na webinar. Wyzwaniem był fakt, że branża zduństwa od lat działa prawie wyłącznie w świecie offline, dlatego dotarcie do zainteresowanych klientów kanałami online mogło wydać się problematyczne.

2

Co przygotowaliśmy?

Zaczęliśmy od przygotowania strony zapisu na webinar, która była zoptymalizowana pod kątem konwersji. Następnie opracowaliśmy sekwencję automatycznych maili wysyłanych do zapisanych osób z przypomnieniem o webinarze, a także treści do reklam w systemie Meta oraz Google Ads. W samym systemie Meta pozyskaliśmy aż 1277 osób w cenie 4,75 zł za zapis.

3
4

Efekty współpracy

W wyniku naszych działań na webinar zapisało się 1830 osób w zaledwie 3 tygodnie. Zdecydowana większość z nich to osoby z zimnego ruchu, które nigdy wcześniej nie słyszały o Akademii Zduństwa. Wykonaliśmy 183% planu!

W systemie Meta pozyskaliśmy aż 1277 osób w cenie 4,75 zł za zapis. Najwięcej zapisów wygenerował materiał wideo nagrany przez Piotra i Dawida, w którym omawiają tematykę spotkania.

Pozyskane osoby nie były przypadkowe. Świadczy o tym m.in. średni open rate (otwieralność wiadomości) na poziomie 46,63% całej sekwencji e-mail.

Opinia klienta o projekcie

Do organizacji webinaru WBIZNES przekonywało nas od kilku dobrych miesięcy. Finalnie zebraliśmy się na odwagę i powiedzieliśmy: „Robimy to!” Pierwsza tego typu aktywność oczywiście wiązała się z dodatkowym nakładem pracy, niektóre działania były dla nas wyzwaniem — w końcu robiliśmy je po raz pierwszy. Sam wynik zapisów i obecność ponad 500 osób na żywo przez cały czas trwania szkolenia przerosły nasze oczekiwania! Po stronie WBIZNES jak zawsze mogliśmy liczyć na feedback oraz nadzór nad całym projektem — sami pewnie byśmy tego przedsięwzięcia nie dźwignęli. Wiemy, co jeszcze możemy poprawić i przygotowujemy się do kolejnych spotkań online, gdyż to pierwsze spotkało się z ogromną aprobatą.

5

1830 zapisów na webinar

w zaledwie 3 tygodnie

Opis klienta

Pokój.waw.pl to firma, która od wielu lat zajmuje się wynajmowaniem pokoi na terenie Warszawy. Dzięki ich usługom, wiele studentów i osób pracujących w stolicy, nie musi wynajmować całego mieszkania, którego koszty często wykraczają poza budżet. Firma posiada ponad 1000 pokoi, dlatego z łatwością potrafią znaleźć pokój w odpowiedniej lokalizacji w kwocie, która jest w zasięgu klienta.

1

Sytuacja klienta

Celem klienta było wypełnienie 100% najmowanych pokoi na terenie Warszawy. Wyzwaniem była duża konkurencja oraz mała rotacyjność klientów. Osoby wynajmujące pokoje często zostają u swoich dostawców. Celem pośrednim działań było więc dotarcie do nich i pokazanie korzyści, jakie daje najem od Pokój.waw.pl

2

Co przygotowaliśmy?

Przygotowaliśmy dwie kampanie Lead Ads w systemie META:

  • skierowana do przyszłych studentów i ich rodziców,
  • skierowana do osób, które przyjechały do pracy do Warszawy.

Poza przygotowaniem perswazyjnych tekstów reklamowych i przykuwających uwagę grafik, ustawiliśmy automatyzację, której celem było jak najszybsze poinformowanie handlowców firmy Pokój.waw.pl o tym, że pozyskaliśmy nowy kontakt. Do automatyzacji wykorzystaliśmy Zapier, arkusze Google oraz system do obsługi powiadomień SMS.

W trakcie emisji kampanii, kilkukrotnie pytaliśmy klienta o feedback, udoskonalając komunikat reklamowy w celu uzyskania jeszcze lepszych wyników.

3
4

Efekty współpracy

W trakcie 36 dni kampanii, pozyskaliśmy 443 leady po 10,47 zł. Z pomocą naszych działań, klient wypełnił 100% portfolio pokoi przeznaczonych na najem.

Opinia klienta o projekcie

Mimo, że gorący okres najmu pokoi rozpoczyna się we wrześniu, do całego procesu zaczęliśmy przygotowywać się wcześniej. Najpierw we własnym gronie wyznaczyliśmy konkretne liczby i działania do realizacji, a następnie po rozmowie z Jakubem z WBIZNES (naszym opiekunem) ustaliliśmy, jak mogą nam pomóc zrealizować ten wynik. Efekt: 100% pokoi zapełnionych. Najbardziej we współpracy z WBIZNES doceniam to, że są otwarci na nasz feedback, szybko go wdrażają oraz to, że sami dopytują o wyniki i podrzucają pomysły, co warto sprawdzić / zmienić w prowadzonych działaniach.

5

443 leady na najem pokoi w 36 dni.

Zrealizowanie celu przed planowanym zakończeniem kampanii.