Wyzwanie z jakim zgłosiła się klientka
Organizacja i budowa kampanii webinarowej. Dotarcie do nowych osób, które do tej pory nie znały marki.
Przygotowaliśmy
- Stronę zapisu.
- Sekwencję e-mail dla osób zapisanych na webinar, aby zwiększyć liczbę uczestników na żywo.
- Kampanię FB Ads z opracowaniem kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz monitorowaniem wyników.
Narzędzia, których użyliśmy
- Meta (Facebook) Ads
- MailerLite
- WordPress
Opinia klienta
Z WBIZNES współpracuję nieprzerwanie od kilku lat – raz w mniejszym – raz w większym zakresie, jednak za każdym razem, gdy organizujemy z pozostałymi trenerkami webinary, to promocja jest w ich rękach. Patrząc wstecz, ich działania zawsze przekraczają cel zapisów i co najważniejsze – na nasze szkolenia trafiają osoby związane z HR, zarządzaniem ludźmi i managementem.
Katarzyna Balcerkiewicz
Uwagi
Taki wynik to nie tylko zasługa odpowiednio przygotowanej kampanii, ale także systematycznej, kilkuletniej pracy ekipy z Grupy Spotkanie oraz odpowiednie zbadania potrzeb rynku, do którego chcą docierać.
Wynik współpracy
1139 zapisów
Wydana kwota: 1996,10 zł.