Grupa spotkanie

Spis treści

Wyzwanie z jakim zgłosiła się klientka

Organizacja i budowa kampanii webinarowej. Dotarcie do nowych osób, które do tej pory nie znały marki.

Przygotowaliśmy

  1. Stronę zapisu.
  2. Sekwencję e-mail dla osób zapisanych na webinar, aby zwiększyć liczbę uczestników na żywo. 
  3. Kampanię FB Ads z opracowaniem kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz monitorowaniem wyników. 

Narzędzia, których użyliśmy

  • Meta (Facebook) Ads
  • MailerLite
  • WordPress

Opinia klienta

Z WBIZNES współpracuję nieprzerwanie od kilku lat – raz w mniejszym – raz w większym zakresie, jednak za każdym razem, gdy organizujemy z pozostałymi trenerkami webinary, to promocja jest w ich rękach. Patrząc wstecz, ich działania zawsze przekraczają cel zapisów i co najważniejsze – na nasze szkolenia trafiają osoby związane z HR, zarządzaniem ludźmi i managementem.

Katarzyna Balcerkiewicz

Uwagi

Taki wynik to nie tylko zasługa odpowiednio przygotowanej kampanii, ale także systematycznej, kilkuletniej pracy ekipy z Grupy Spotkanie oraz odpowiednie zbadania potrzeb rynku, do którego chcą docierać.

Wynik współpracy

1139 zapisów

Wydana kwota: 1996,10 zł.

Opowiedzmy Twoją
historię sukcesu

Umów się na niezobowiązującą konsultację, w trakcie której porozmawiamy o Twoim marketingu.

Obserwuj nas na:

Więcej case studies?

Odkryj wszystkie karty.

Wzrost sprzedaży garażów o 120% dzięki metodologii WBIZNES staje się faktem! 📈
Tak wyglądają skuteczne działania reklamowe, odnotowaliśmy ROAS na poziomie 1057%!

Co powiesz na współpracę?

Chcesz, aby marketing Twojej firmy znalazł się w rękach skutecznych ekspertów? Zobacz, jak możemy Ci pomóc.