

Opis klienta
Lechnar to firma wykonująca prefabrykowane konstrukcje dachowe. Z powodzeniem działa na rynku od trzech pokoleń i na swoim koncie ma ponad 3 000 wykonanych konstrukcji.
Sytuacja klienta
Celem firmy Lechnar było pozyskanie 50 leadów na usługi za pośrednictwem reklamy internetowej w systemie Meta oraz Google.
Przygotowaliśmy
System reklamowy Meta
- Kampania kierująca bezpośrednio na landing page z umówieniem bezpłatnej konsultacji.
- Kampania edukacyjna kierująca do artykułów blogowych, dzięki którym potencjalni klienci mogli dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę podczas wyboru wykonawcy, technologii, materiałów oraz delegowania prac.
System reklamowy Google
- Kampanie brandowe kierowane na słowa kluczowe związane z nazwą firmy pozwoliły niskim kosztem uzyskać połączenia telefoniczne oraz przejścia na stronę.
- Kampanie w wyszukiwarce Google na wybrane słowa kluczowe, skupiające się na konkretnej lokalizacji, dzięki którym dotarliśmy bezpośrednio do osób zainteresowanych usługami świadczonymi przez firmę Lechnar.
- Kampanie remarketingowe w sieci wyszukiwań Google, które dzięki odpowiedniemu kierowaniu, przyniosły nam 4 podstawowe cele konwersji.
Podsumowanie współpracy
Łącznie miesięczne działania reklamowe kosztowały 3748,04 zł i przyniosły aż 87 zapytań o usługi. Średni koszt za 1 zapytanie wyniósł zaledwie 43,08 zł. Biorąc pod uwagę fakt, że firma Lechnar świadczy wysoko budżetowe usługi związane z konstrukcjami dachowymi, już pierwszy klient zwrócił z nawiązką koszty reklamy całej kampanii.
Narzędzia, których użyliśmy
- Meta Ads – formularze błyskawiczne
- Zapier
Opinia klienta

Pod względem liczby leadów jest bardzo dobrze, a nawet wybitnie. 87 zapytań w jednym miesiącu to absolutny rekord w historii naszej firmy. Szczerze mówiąc, nie ogarniam już takiej liczby zapytań i nie wiem, co z tym zrobić. Ale dobrze jest mieć tylko takie zmartwienia. Dzięki współpracy z WBIZNES możemy podejmować się zleceń, które nas interesują, a z tyłu głowy mamy poczucie stabilności i bezpieczeństwa.
Marcin Czerwiński
Dodatkowo
Warto podkreślić, że taki efekt był możliwy do osiągnięcia nie tylko dzięki dobrze przygotowanym kampaniom reklamowym, ale całej infrastrukturze. Współpracę z firmą Lechnar rozpoczęliśmy od przygotowania identyfikacji wizualnej marki, intuicyjnej i przyjemnej dla użytkowników strony internetowej oraz strategii content marketingowej, która pomogła nam w dotarciu do osób zainteresowanych konstrukcjami dachowymi.