Opis klienta
Pokój.waw.pl to firma, która od wielu lat zajmuje się wynajmowaniem pokoi na terenie Warszawy. Dzięki ich usługom, wiele studentów i osób pracujących w stolicy, nie musi wynajmować całego mieszkania, którego koszty często wykraczają poza budżet. Firma posiada ponad 1000 pokoi, dlatego z łatwością potrafią znaleźć pokój w odpowiedniej lokalizacji w kwocie, która jest w zasięgu klienta.
Sytuacja klienta
Celem klienta było wypełnienie 100% najmowanych pokoi na terenie Warszawy. Wyzwaniem była duża konkurencja oraz mała rotacyjność klientów. Osoby wynajmujące pokoje często zostają u swoich dostawców. Celem pośrednim działań było więc dotarcie do nich i pokazanie korzyści, jakie daje najem od Pokój.waw.pl
Co przygotowaliśmy?
Przygotowaliśmy dwie kampanie Lead Ads w systemie META:
- skierowana do przyszłych studentów i ich rodziców,
- skierowana do osób, które przyjechały do pracy do Warszawy.
Poza przygotowaniem perswazyjnych tekstów reklamowych i przykuwających uwagę grafik, ustawiliśmy automatyzację, której celem było jak najszybsze poinformowanie handlowców firmy Pokój.waw.pl o tym, że pozyskaliśmy nowy kontakt. Do automatyzacji wykorzystaliśmy Zapier, arkusze Google oraz system do obsługi powiadomień SMS.
W trakcie emisji kampanii, kilkukrotnie pytaliśmy klienta o feedback, udoskonalając komunikat reklamowy w celu uzyskania jeszcze lepszych wyników.
Efekty współpracy
W trakcie 36 dni kampanii, pozyskaliśmy 443 leady po 10,47 zł. Z pomocą naszych działań, klient wypełnił 100% portfolio pokoi przeznaczonych na najem.
Opinia klienta
Mimo, że gorący okres najmu pokoi rozpoczyna się we wrześniu, do całego procesu zaczęliśmy przygotowywać się wcześniej. Najpierw we własnym gronie wyznaczyliśmy konkretne liczby i działania do realizacji, a następnie po rozmowie z Jakubem z WBIZNES (naszym opiekunem) ustaliliśmy, jak mogą nam pomóc zrealizować ten wynik. Efekt: 100% pokoi zapełnionych. Najbardziej we współpracy z WBIZNES doceniam to, że są otwarci na nasz feedback, szybko go wdrażają oraz to, że sami dopytują o wyniki i podrzucają pomysły, co warto sprawdzić / zmienić w prowadzonych działaniach.