Kim jest klient?
Marcin i Paweł zgłosili się do WBIZNES w 2016 roku. Chcieli rozpocząć działania marketingowe, dzięki którym będą mogli systematycznie pozyskiwać klientów – inwestorów na budowę myjni bezdotykowych, a dzięki temu rozwinąć swoją firmę. Początkowo marketing nie istniał, nie wspominając o identyfikacji wizualnej, kampaniach płatnych, czy zbudowanych lejkach sprzedażowych
Zdefiniowane wartości klienta
- budowa biznesu pasywnego – myjni bezdotykowej od kostki aż po event otwarcia
- Od 15 do 25% roczna stopa zwrotu
- 4 5 średni czas zwrotu z inwestycji
- 0 problemów z L4 pracowników
Co było problemem
Brak zapytań lub zgłoszenia od osób, które nie miały wystarczającego budżetu, nie rozumiały biznesu – brak prekwalifikacji leadów. Firma
RedConst działała wyłącznie na poleceniach oraz kontaktach ze spotkań networkingowych. Wizerunek firmy w internecie nie budował zaufania.
Cel do realizacji
Systematyczne pozyskiwanie zapytań z internetu pod budowę myjni bezdotykowych. Zapytania dalej miały być umawiane telefonicznie.
Narzędzia, których użyliśmy
- Responsywna strona www spełniająca najważniejsze kryteria UX
- Płatne kampanie Facebook
- Płatne kampanie Google
- E-mail marketing
- SEO – pozycjonowanie na najważniejsze frazy.
- Wsparcie copywriterskie w opracowaniu ofert i prezentacji dla inwestorów
Opinia klienta
Jesteśmy bardzo zadowoleni z działań marketingowych WBIZNES. Widzimy coroczny wzrost, mimo, że wiele osób mówi o kryzysie.
Działamy wspólnie od 2016 roku, a to najlepszy dowód, że ich działania są skuteczne. Wiemy, że możemy skupić się na swoich działaniach, tym co potrafimy najlepiej, a promocję naszego doświadczenia zostawiamy osobom, które są specjalistami w swoich fachu.
Marcin Orlik, Paweł Karcz