Uporządkuj marketing i sprzedaż online

zatrudnij zorientowany na rezultaty
dział marketingu. To usługa z gwarancją satysfakcji.

Odtwórz wideo

NASZE USŁUGI

Co
oferujemy?

Usługa marketingowa
All-in-one (od A do Z)

Potrzebny sklep, który błyskawicznie się ładuje i dobrze sprzedaje? Znamy model e-commerce z najlepszą konwersją. Wdrożymy go u Ciebie.

Outsourcing działu marketingu

Zajmij się podstawową działalnością biznesu, a my zadbamy o skuteczny marketing Twojej firmy.

Lejki kampanii sprzedażowych

Uruchamiasz produkt, usługę lub event? Przygotujemy  kampanię, która sprawi, że wyniki poszybują w górę.

Wybitne strony internetowe

Każdy ma dzisiaj stronę www. Ty możesz mieć wybitną “wizytówkę”, która dostarcza konkretnych zapytań sprzedażowych.

Audyty i konsultacje
 

Jeżeli nie wiesz, w którą stronę powinien podążać Twój biznes, pomożemy Ci opracować kompletną strategię działania.

PRAWDZIWY PROGRES

wyniki
naszych klientów

Dlaczego my

Dlaczego
WBIZNES?

Zespół pełen pasji

Kręci nas marketing, a po godzinach pracy robimy równie ciekawe rzeczy. 

Zorientowani na wyniki

Generujemy mierzalne efekty – 80% raportów to liczby.

Inspiracja prostotą Apple

Uproszczamy procesy, zamiast je komplikować. Cała współpraca się układa.

Terminowość
 

Terminowość

Projekt, Scrum, Sprint. Dobrze organizujemy pracę, więc dowozimy na czas. 

Uczciwe stawki
 

Uczciwe stawki

Z góry wiesz, ile
zapłacisz. Nie naliczamy dodatkowych opłat bez akceptacji klienta.

Chcemy, aby dobre produkty zyskały narrację i marketing, na który zasługują. Realizujemy to poprzez sprawdzone schematy, stałe wsparcie oraz codzienny zastrzyk motywacji do rozwoju biznesu. Nasza metoda może wydać Ci się magią, dopóki nie odkryjesz jej naukowo potwierdzonych mechanizmów.

Prawdziwa siła wbiznes to ZESPÓŁ

poznaj
nas

Anna
Warchoł

Opiekun kluczowych klientów

Mimo wielkiej miłości do chemii wybrała marketing. Jednak coś z chemii jej zostało... Doskonale analizuje związki przyczynowo-skutkowe między działaniami marketingowymi a wynikami sprzedażowymi, dlatego w WBIZNES odpowiada za kluczowych klientów.

Mateusz
Jonkowski

Onboarding klienta

Gdy wysyłasz do nas brief, to Mateusz jest osobą, która pierwsza się do Ciebie odezwie. Ustali, jak WBIZNES pomoże Twojej firmie. To mega relacyjny gość, który wie, że przedsiębiorcy nie muszą się na wszystkim znać i dlatego dzwonią do nas po wsparcie.

Dariusz
Rułka

Lider Grafików

Artystyczna dusza. Wystarczy zapewnić mu dostateczną ilość kawy i mleka, a stworzy graficzne dzieła na miarę Van Gogha, w dodatku ma oboje uszu. Potrafi połączyć potrzeby klienta, artystyczne piękno i biznesową użyteczność.

Grzegorz
Cyganiuk

Ekspert CRO/UX
Programista

Dba o to, aby strony i sklepy klientów WBIZNES nie były tylko "kolejnymi pixelami" na ekranach użytkowników. W tym celu łączy ze sobą strategiczne podejście, skuteczną komunikację oraz nowoczesne technologie. Ma oko do szczegółów. Zawsze dąży do doskonałości w każdym projekcie, którego się podejmuje.

Mateusz
Winiarski

Ekspert Prospectingu

Zajmuje się wszystkim, co związane z zimnym dotarciem do potencjalnych klientów. Planuje i wdraża kampanie cold-mailowe i cold-callowe, buduje bazy kontaktów, tworzy raporty. Znajduje adresy mailowe nawet najbardziej zajętych ludzi i dociera do osób, z którymi klienci mają problem. Jeszcze nie usłyszał, żeby wysłać ofertę na maila.

Jakub
Szukiełowicz

Dyrektor Operacyjny

Najbardziej doświadczony członek WBIZNES. Dla części zespołu mógłby być ojcem, a dla drugiej części może nawet jest, biorąc pod uwagę, w jak dobrych relacjach pozostaje z ludźmi. Ekspert od komunikacji z klientem.

Paulina
Bizub

Specjalistka PPC

Niech Cię nie zwiedzie kolor włosów. Paulina potrafi wprowadzić porządek nawet w męskiej ekipie (czasami nawet siłą SIC!). Dba, aby każda reklama była odpowiednio stargetowana, klikała się jak szalona i... sprzedawała. Z pedagogiczną cierpliwością wyłapie każdy błąd i podrzuci nowy sposób patrzenia.

Ola
Gil

Projektant graficzny

Żeńska część zespołu graficznego. Dba o wizualną komunikację naszych klientów: od grafik do social mediów, przez projektowanie ebooków, na dobrze klikających się reklamach kończąc.

Wojciech
Wiśniewski

Lider Copywriterów

Copywriterskie nieślubne dziecko Woody'ego Allen'a i Jean-Paul Sartre’a. Łączy specyficzne poczucie humoru z prawdziwie literacką wrażliwością. Trudno opisać go w jednym zdaniu, dlatego napisaliśmy dwa.

Damian
Grądzki

Copywriter | SEO Specialist

Siedzi, pisze, optymalizuje. Język ojczysty - Frazy kluczowe. Jak trzeba coś naskrobać, Damian zawsze na posterunku. Wie, jak poprawić ruch na stronie, a i tekst do reklamy trzaśnie.

Filip
Globke

Opiekun kluczowych klientów

Filip zajmował się tym, co robimy "zanim to było modne". W 2010 roku założył bloga o marketingu i sprzedaży. Jego znak firmowy to wszechstronna wiedza marketingowa i doświadczenia, którymi mógłby obdzielić niejedną osobę — od prowadzenia firmy szkoleniowej po konferansjerkę! Wizerunek to jego mocna strona. W swojej karierze obsłużył 150+ firm w obszarze wizerunku w internecie.

Wojciech
Bizub

CEO & Copywriter

W WBIZNES to on jest “WBIZ”, pisze strategie marketingowe, którą realizuje zespół. W gabinecie Wojtka, zupełnie jak u dyktatora, zawsze pali się światło. Jego znajomi nigdy nie zaczynają konwersacji od “Hej, co robisz?”, bo wiedzą, że pracuje nad podniesieniem sprzedaży u swoich klientów.

Jakub
Wywioł

Programista

Na co dzień, za pomocą kodu w języku JavaScript czy PHP, zamienia projekty graficzne w dobrze naoliwione maszyny do zarabiania pieniędzy. Klienci jednak mówią, że oprócz rozumienia języka zero jedynkowego dobrze nadaje po ludzku.

Łukasz
Kozieł

Google Ads Specialist

Od 2014 roku buduje kampanie Google Ads, analizuje ruch na witrynach za pomocą Google Analytics i wdraża narzędzia wspomagające kontrolę pozyskiwania wartościowych użytkowników. Jedno jest pewne! U Łukasza liczby muszą się zgadzać i koszty kliknięć po prostu muszą się zgadzać! 😉

Adrian
Rajczakowski

Copywriter / Researcher

Od 2011 roku aktywnie działa w social mediach, tworząc content, który podbija serca Polaków. Śledzi trendy, analizuje i wie, co zrobić, aby content "się klikał". Poza tym sporo pisze - maile, reklamy, ebooki. Mówią, że ma lekkie pióro, choć w rzeczywistości pisze na klawiaturze.

Robert
Osmęda

Programista

Wszyscy myślą, że kodowanie to jego drugie imię - okazuje się jednak, że Szczepan. Przeszczepić natomiast potrafi projekty stron naszych grafików, z chirurgiczną precyzją. Z nim zaoszczędzicie na ubezpieczeniu, bo każda operacja wdrożenia strony internetowej przebiega pomyślnie, dzięki czemu puls Waszego biznesu wraca do życia 🙂

Z kim współpracujemy

warunki
współpracy

łączny budżet marketingowy od 6 000 zł /mies.

spółki
7+ osób.
Tylko na terenie Polski 🇵🇱

Firmy B2B
lub drogie produkty B2C (500 + zł)

Sprawdź jak pracujemy z klientami

Zanim zaczniemy współpracę warto zapoznać się z książką #OdczarujMarketing

Jak zaczynamy

procedura
współpracy

1. Wypełnienie briefu

Dobrze poznamy sytuację i ustalimy, jak możemy pomóc.

2. Rozmowa wstępna

Rebriefing pozwoli nam potwierdzić cele do realizacji.

3. Oferta współpracy

Otrzymasz zakres czasowy i kwotowy.

4. Podpisanie umowy

Jasne zasady to fundament dobrej współpracy. 

5. Konsultacje strategiczne

Wspólnie utworzymy czytelny plan działania i komunikacji.

6. Start współpracy

Zespół specjalistów WBIZNES pracuje na Twoje wyniki.

Gwarancja satysfakcji polega na tym, że współpracujemy tak długo, jak obu stronom przynosi to korzyść. WBIZNES utrzymuje klientów jakością, a nie rocznymi / kwartalnymi umowami. Ewentualne rozstania są bezproblemowe – zamykane z końcem danego miesiąca.

Pomimo dziesiątek rekomendacji znanych osób, sprawdzonej metody pracy, czy regularnego dowożenia naszym klientom dobrych efektów, nie jesteśmy w stanie obiecać skuteczności każdej kampanii.

Otoczenie biznesowe klienta, aktualne trendy w jego branży, czy chociażby poziom organizacyjno-komunikacyjny to elementy, na które nie mamy wpływu. Podejmując współpracę, ponosisz normalne ryzyko biznesowe.

Chcesz otrzymać od nas
propozycję współpracy?

lub zadzwoń +48 735 967 298

Opis klienta:

Catering Żarełko to firma, która w regionie śląska cieszyńskiego i Moraw jest jedną z najlepszych firm cateringowych. Oferują cateringi weselne, bankietowe, okolicznościowe (komunie), a także są nieocenieni, gdy chcesz zorganizować większą uroczystość w domu i potrzebujesz wsparcia w zakresie przygotowania pysznych potraw.

1

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient:

Przygotowanie płatnej kampanii pod sprzedaż usługi cateringu na uroczystości domowe.

2

Zakres działania:

  • Opracowanie planu działania: zbieranie leadów na usługę cateringu do domu.
  • Kampania reklamowa Meta Ads wraz z opracowaniem kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz regularnym monitorowaniem i optymalizowaniem wyników.
3
4

Narzędzia, których użyliśmy:

  • Meta Ads – formularze błyskawiczne
  • Facebook
  • Zapier

Opinia klienta:

Reklama cateringu targetowana do Czechów okazała się przysłowiowym strzałem w 10. Zamówienia online po uruchomieniu reklamy zaczęły spływać lawinowo.

Poważnie myślimy o rezygnacji z obsługi wesel w Polsce, na rzecz dostarczania cateringu oraz obsługi bankietów u naszych południowych sąsiadów.

5

Polska strona: 136 leadów po 14,77 zł na usługę za 1000 - 1500 zł

Czeska strona: 164 leady po 17,70 zł na usługę za 2000 - 3000 zł

Prawie 4-krotny wzrost ruchu na stronie i telefonów z pytaniem o usługę

6

Opis klienta:

Lechnar to firma wykonująca prefabrykowane konstrukcje dachowe. Z powodzeniem działa na rynku od trzech pokoleń i na swoim koncie ma ponad 3 000 wykonanych konstrukcji.

1

Sytuacja klienta:

Celem firmy Lechnar było pozyskanie 50 leadów na usługi za pośrednictwem reklamy internetowej w systemie Meta oraz Google.

2

Przygotowaliśmy:

System reklamowy Meta

  • Kampania kierująca bezpośrednio na landing page z umówieniem bezpłatnej konsultacji.
  • Kampania edukacyjna kierująca do artykułów blogowych, dzięki którym potencjalni klienci mogli dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę podczas wyboru wykonawcy, technologii, materiałów oraz delegowania prac.

System reklamowy Google

  • Kampanie brandowe kierowane na słowa kluczowe związane z nazwą firmy pozwoliły niskim kosztem uzyskać połączenia telefoniczne oraz przejścia na stronę.
  • Kampanie w wyszukiwarce Google na wybrane słowa kluczowe, skupiające się na konkretnej lokalizacji, dzięki którym dotarliśmy bezpośrednio do osób zainteresowanych usługami świadczonymi przez firmę Lechnar.
  • Kampanie remarketingowe w sieci wyszukiwań Google, które dzięki odpowiedniemu kierowaniu, przyniosły nam 4 podstawowe cele konwersji.

Dodatkowo:

Warto podkreślić, że taki efekt był możliwy do osiągnięcia nie tylko dzięki dobrze przygotowanym kampaniom reklamowym, ale całej infrastrukturze. Współpracę z firmą Lechnar rozpoczęliśmy od przygotowania identyfikacji wizualnej marki, intuicyjnej i przyjemnej dla użytkowników strony internetowej oraz strategii content marketingowej, która pomogła nam w dotarciu do osób zainteresowanych konstrukcjami dachowymi.

3

Podsumowanie współpracy:

Łącznie miesięczne działania reklamowe kosztowały 3748,04 zł i przyniosły aż 87 zapytań o usługi. Średni koszt za 1 zapytanie wyniósł zaledwie 43,08 zł. Biorąc pod uwagę fakt, że firma Lechnar świadczy wysoko budżetowe usługi związane z konstrukcjami dachowymi, już pierwszy klient zwrócił z nawiązką koszty reklamy całej kampanii.

4
Opinia klienta: Pod względem liczby leadów jest bardzo dobrze, a nawet wybitnie. 87 zapytań w jednym miesiącu to absolutny rekord w historii naszej firmy. Szczerze mówiąc, nie ogarniam już takiej liczby zapytań i nie wiem, co z tym zrobić. Ale dobrze jest mieć tylko takie zmartwienia. Dzięki współpracy z WBIZNES możemy podejmować się zleceń, które nas interesują, a z tyłu głowy mamy poczucie stabilności i bezpieczeństwa.

Marcin Czerwiński

87 zapytań o usługi

Już pierwszy klient zwrócił z nawiązką koszty całej kampanii

5

Opis klienta

Patryk Wiśniewski jest lekarzem, a zawodowo zajmuje się przygotowywaniem maturzystów do zdania egzaminu z chemii. Przekłada skomplikowane teorie na ludzki język i praktyczne przykłady.

1

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient:

Przygotowanie kampanii webinarowej wraz ze stworzeniem strony sprzedażowej kursu „Chemia Maturalna”.

2

Zakres działania:

  1. Plan działania
  2. Strona sprzedażowa
  3. Sekwencja maili
  4. Strona webinarowa
  5. Prezentacja edukacyjno-sprzedażowa
  6. Kampania reklamowa Meta Ads wraz z opracowaniem kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz regularnym monitorowaniem wyników.
3

Narzędzia, których użyliśmy:

4

Opinia klienta:

Dzięki zespołowi WBIZNES sprzedaż nabrała rumieńców. Mój produkt nie należy do najtańszych, dlatego bałem się przyjęcia ceny przez klientów. Postawiłem na WBIZNES i właśnie z nimi chciałem zrobić wystrzałowe otwarcie sprzedaży. Po kilku rozmowach wspólnie ustaliliśmy plan działania. Rozwiali moje wątpliwości. Odpowiadali na pytania.

Trzeba przyznać, że pracują na wysokich obrotach i dowieźli wynik, który na maxa mnie satysfakcjonuje. A to dopiero początek! Spodziewam się, że kolejne kampanie także zwalą mnie z nóg.

Patryk Wiśniewski

5
Zrealizowany wynik

Na webinar w styczniu pozyskaliśmy 855 osób, a w lutym - 1005.

Łączny wynik sprzedażowy kampanii wyniósł 114 456 zł.

6

Opis klienta

Salony optyczne ORLIŃSCY z powodzeniem działają na rynku od ponad 30 lat dbając o zdrowe i komfortowe widzenie klientów z całej Polski.

1

Sytuacja klienta:

W sierpniu 2021 roku rozpoczęliśmy prace polegające na zwiększeniu ruchu w witrynie klienta za pomocą kampanii Google.

2

Przygotowaliśmy:

  1. Strukturę konta reklamowego po to, aby możliwie najbardziej precyzyjnie targetować całe grupy reklam do grupy docelowej.
  2. Tradycyjne kampanie w wyszukiwarce wychodząc naprzeciw grupie docelowej.
  3. Reklamy brand awareness oraz nastawione na intencje użytkownika tworząc obraz marki w sieci reklamowej Google.
3

Uwagi:

Taki efekt jest możliwy do osiągnięcia dzięki skoordynowanym działaniom naszych specjalistów. W ten sposób stworzyliśmy w pełni wspomagające się rozwiązania, które regularnie pozwalają podnosić kaloryczny ruch w witrynie.

4

Opinia klienta:

Współpraca z WBIZNES zapewnia nam spokój i bezpieczeństwo. Mamy pewność, że każda złotówka wydana na reklamę przyniesie nam zwrot. Skąd to wiemy? W końcu WBIZNES opiera się na liczbach. Dokładne raporty i analizy są u nich na porządku dziennym. Twarde i konkretne dane sprawiają, że współpraca jest dla nas maksymalnie efektywna. Bardzo optymistycznie patrzymy w przyszłość i nie możemy się doczekać dalszych wyników współpracy, które już wyłaniają się na horyzoncie.

5
Wynik współpracy

Ruch w witrynie wzrósł o 113%

(sierpień 2021 – sierpień 2022) ogólny ruch w witrynie wzrósł o 113% biorąc pod uwagę wszystkie źródła pozyskania użytkowników.

Pozyskanie aż o 168% więcej nowych użytkowników z ruchu organicznego.

6

Wyzwanie z jakim zgłosił się klient

Wdrożenie kampanii sprzedażowej promującej wrześniowe rabaty na karnisze i rolety.

1

Przygotowaliśmy:

  1. Dwie kampanie FB Ads kierowane na zimny ruch oraz do osób z remarketingu.
  2. Opracowanie kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz monitorowanie wyników kampanii.
2
Narzędzia, których użyliśmy
3

Opis sytuacji

Kampania kierowana na cold traffic (zimny ruch) przestała uzyskiwać satysfakcjonujące wyniki. Zmieniliśmy jej optymalizację na dodania do koszyka, a następnie utworzyliśmy drugą kampanię remarketingową kierowaną do osób, które:

  • spędziły najwięcej czasu na stronie w ciągu ostatnich 14 dni;
  • weszły na stronę konkretnych artykułów blogowych;
  • były więcej niż 2 razy na stronie w ciągu ostatniego miesiąca;
  • dodały produkt do koszyka w ciągu ostatnich 5 dni, ale nie dokonały zakupu.
4

Opinia klienta:

Z WBIZNES współpracujemy od kilku dobrych lat i co możemy powiedzieć? Z roku na rok rośniemy. W zasadzie na tym etapie współpracy ekipa świetnie zna nasz biznes i naszych klientów. Jakiekolwiek drobne poprawki do przesyłanych przez nich materiałów zdarzają się niesamowicie rzadko. Skąd wiemy, że mają dobre pomysły i wiedzą co robią? Widzimy to po wynikach! :)

Mateusz Wojnowski

5

Zrealizowany wynik

ROAS remarketing: 36,54

ROAS cold: 4, 45

Z każdej złotówki w grupach remarketingowych uzyskaliśmy ponad 36 zł zwrotu.

Z każdej złotówki w kampaniach kierowanych na zimny ruch uzyskaliśmy ponad 4 zł zwrotu.

Opis klienta

Zdrowe Biurka to firma zajmująca się tworzeniem elektrycznie regulowanych biurek, które pozwalają zachować zdrową postawę podczas pracy biurowej.

1

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient:

Stworzenie podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Głównym założeniem było uzyskanie efektu marki premium, która jest schludna i elegancka. Do przygotowania było logo wraz z księgą znaku, wizytówka oraz szablony grafik do mediów społecznościowych.

2
Narzędzia, których użyliśmy
3
Przygotowaliśmy
  • Logo marki zostało wykonane w minimalistycznym i modernistycznym stylu w różnych wariantach kolorystycznych. Jako sygnet został użyty symbol drzewa, który świadczy o ekologicznym podejściu firmy do produkcji biurek.
  • Księga znaku, w której została przedstawiona geneza powstawania logo, podstawowe i alternatywne wersje znaku, konstrukcja, pole podstawowe i ochronne znaku, kolorystyka, typografia, skalowanie, minimalne rozmiary znaku, stosowanie znaku na różnych tłach, a także jego niedozwolone modyfikacje.
  • Wizytówki i przykładowe grafiki zaprojektowaliśmy w kolorystyce zgodnej z różnymi wariantami logo. Klientowi zostały dostarczone także wizualizacje projektów, które są pomocne w zobrazowaniu jak poszczególne elementy wyglądają w praktycznym użyciu.
4

Podsumowanie współpracy

Cały projekt został zrealizowany według wytycznych klienta. Przygotowaliśmy kilka wariantów projektu i wybrany dopracowaliśmy do finalnego akceptu. Profesjonalnie zaprojektowane elementy identyfikacji wizualnej sprawiają, że marka już na pierwszy rzut oka wygląda na rzetelną i ekologiczną. Dzięki temu znacznie łatwiej zdobędzie zaufanie klientów i nawiąże z nimi współpracę.

5

Opinia klienta:

Dostałem właśnie księgę znaków i uważam, że to jest mistrzostwo świata. Zrobiliście super robotę. Dokładnie tak jak sobie to wyobrażałem. Bardzo fajne połączenie kolorów. Czuć, że to marka premium. Fantastyczne wizualizacje tego, jak mogą wyglądać posty, czy katalog reklamowy. Genialna wizytówka. Gratuluję projektu.

Mateusz Winiarski

6

Wyzwanie z jakim zgłosił się klientka

Organizacja i budowa kampanii webinarowej. Dotarcie do nowych osób, które do tej pory nie znały marki.

1
Narzędzia, których użyliśmy
2

Przygotowaliśmy:

  1. Stronę zapisu.
  2. Sekwencję e-mail dla osób zapisanych na webinar, aby zwiększyć liczbę uczestników na żywo. 
  3. Kampanię FB Ads z opracowaniem kreacji graficznych, perswazyjnych tekstów oraz monitorowaniem wyników. 
3

Opinia klienta:

Z WBIZNES współpracuję nieprzerwanie od kilku lat – raz w mniejszym – raz w większym zakresie, jednak za każdym razem, gdy organizujemy z pozostałymi trenerkami webinary, to promocja jest w ich rękach. Patrząc wstecz, ich działania zawsze przekraczają cel zapisów i co najważniejsze – na nasze szkolenia trafiają osoby związane z HR, zarządzaniem ludźmi i managementem. 

Katarzyna Balcerkiewicz

4

Zrealizowany wynik

1139 zapisów

Wydana kwota: 1996,10 zł.

5

Uwagi

Taki wynik to nie tylko zasługa odpowiednio przygotowanej kampanii, ale także systematycznej, kilkuletniej pracy ekipy z Grupy Spotkanie oraz odpowiednie zbadania potrzeb rynku, do którego chcą docierać.

Dieto Terapeuta

Grzegorz Klonek

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient:

Spadek sprzedaży płatnych szkoleń online mimo ciągłego zaangażowania klienta w social media, dzielenia się ogromną ilością wiedzy bezpłatnie
i prowadzenia kampanii webinarowych i sprzedażowych.

1

Diagnoza i cel do realizacji:

Obserwujący otrzymywali tak dużo wartościowej wiedzy na bezpłatnych webinarach, że nie odczuwali potrzeby dodatkowej inwestycji w wiedzę. Postanowiliśmy zorganizować webinar z mikropłatnością za udział (19 zł) w celu odsiania osób przychodzących tylko po bezpłatną wiedzę.

2
Przygotowaliśmy:
  1. Stronę zapisu na webinar + copy
  2. Kolejkę 5 maili z zaproszeniem na webinar do bazy klienta
  3. Mail z podziękowaniem za zapis + mail z przypomnieniem o spotkaniu w dniu webinaru
  4. Kod rabatowy dla uczestników szkolenia
3
Narzędzia, których użyliśmy
4

Opinia klienta

Jestem bardzo zadowolony ze skutecznych działań marketingowych agencji WBIZNES. Po pierwsze, liczby mówią same za siebie, mój biznes rośnie! Po drugie, udowodnili mi swój profesjonalizm, dlatego mam pełne zaufanie do podejmowanych aktywności. Mogę się skupić na swojej pracy, a marketing mojej firmy zostawić ludziom, którzy się na nim znają najlepiej! Cieszę się na dalszą współpracę!

Grzegorz Klonek

5

Zrealizowany wynik

107 zapisów oraz sprzedaż na łączną kwotę 5700 zł netto przy zerowym budżecie reklamowym.

Frekwencja na poziomie 84%, bardzo pozytywny feedback od uczestników oraz chęć udziału w kolejnych tego typu webinarach.

Platforma wspierająca sprzedaż kursów online

Web To Learn

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient:

Z początkiem 2022 roku rozpoczęliśmy współpracę w zakresie prowadzenia kampanii FB Ads z Web To Learn – największą polską platformą wspierającą sprzedaż kursów online, która pomogła wygenerować twórcom sprzedaż na poziomie 60 000 000 zł (dane na 30.06.2022).

Wcześniej za tę część była odpowiedzialna inna, mniej doświadczona agencja, która m.in. nieoptymalnie zarządzała budżetem reklamowym.

1

Cel do realizacji:

Po niezadowalającej współpracy z poprzednią agencją marketingową jeden ze współwłaścicieli narzędzia postanowił wziąć się za reklamy na Facebooku samodzielnie (i trzeba przyznać, że robił to z bardzo dobrymi efektami). Po pewnym czasie zgłosił się jednak do nas, aby odciążyć go z tego zadania i popracować nad obniżeniem kosztów pozyskania leada.

2
Zakres działania
  1. Pisanie tekstów reklamowych (copywriting)
  2. Projektowanie grafik
  3. Optymalizacja i nadzór nad reklamami
  4. Raportowanie i przygotowanie rekomendacji na kolejny miesiąc współpracy
3
Narzędzia, których użyliśmy
4

Opinia klienta

Jestem bardzo zadowolony ze skutecznych działań marketingowych agencji WBIZNES. Po pierwsze, liczby mówią same za siebie, mój biznes rośnie! Po drugie, udowodnili mi swój profesjonalizm, dlatego mam pełne zaufanie do podejmowanych aktywności. Mogę się skupić na swojej pracy, a marketing mojej firmy zostawić ludziom, którzy się na nim znają najlepiej! Cieszę się na dalszą współpracę!

Michał Lidzbarski (Web To Learn)

5

Zrealizowany wynik

Obniżenie kosztu pozyskania leada o 50% już w pierwszym miesiącu.
Wynik ten utrzymujemy na podobnym poziomie przez kolejne miesiące współpracy.

SKUP ZŁOMU

GREEN RECYCLING

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient
Andrzej zgłosił się do WBIZNES w 2016. Chciał rozpocząć działania marketingowe dotyczące jego skupu złomu – Green Recycling. Początkowo marketing nie istniał, nie wspominając nawet o identyfikacji wizualnej oraz reklamach efektywnościowych.

1

Cel do realizacji

Pozyskanie nowych klientów B2B, prowadzenie social media, zwiększenie rozpoznawalności skupu Green Recycling poprzez oprawę wizualną i zwiększenie zysków firmy.

2
Zakres działania
  1. Opracowanie brandbooka i logo
  2. Przygotowanie nowej strony www
  3. Prowadzenie Google Ads
  4. Reklama na Facebooku
  5. Prowadzenie fanpage
  6. Pisanie ofert sprzedażowych
  7. Branding samochodów ciężarowych
3
Narzędzia, których użyliśmy
4

Opinia klienta

Jestem bardzo zadowolony ze skutecznych działań marketingowych agencji WBIZNES. Po pierwsze, liczby mówią same za siebie, mój biznes rośnie! Po drugie, udowodnili mi swój profesjonalizm, dlatego mam pełne zaufanie do podejmowanych aktywności. Mogę się skupić na swojej pracy, a marketing mojej firmy zostawić ludziom, którzy się na nim znają najlepiej! Cieszę się na dalszą współpracę!

Andrzej Barcik

5

Zrealizowany wynik

Wzrost z 1 000 000 zł do 12 000 000 zł obrotów rocznie

BRANŻA SZKOLENIOWA

SEBASTIAN KOTÓW

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient

Przeniesienie wszystkich działań z offline 

 ( wystąpienia konferencje, wykłady ) do online.

1

Cel do realizacji

Pierwotny cel zakładał obrót
ze sprzedaży na poziomie 100 000 zł
w ciągu całej i wszystkich aktywności.

2

Zakres działania

  1. Plan działania
  2. Treści i kreacje reklamowe
  3. Optymalizacja kampani FB
  4. Sekwencja maili i SMS
  5. Strony sprzedażowe
  6. Cotygodniowe live
  7. Konferencja online z B.Tracy
3
Narzędzia, których użyliśmy
4

Opinia klienta

Ja miałem pomysły, zespół WBIZNES weryfikował, wdrażaliśmy. Na początku się wtrącałem i nie szło zgodnie z planem. Jak przestałem się wtrącać, to osiągnęliśmy wyniki, które przekroczyły moje najśmielsze oczekiwania.

 

1500 uszestników na płatnej konferencji w czerwc, 500 uczestników cyklicznych szkoleń z Brianem Tracy, zwiększenie bazy mailingowej o kilkanaście tysięcy rekordów, oglądalność moich wydarzeń na Facebook i YouTube – kilkaset tysięcy odsłon w ciągu miesiąca, wzrost społeczności o kilkaset procent.

 

Wyniki sprzedażowe x5 w porównaniu do poprzedniego roku. 100% zaufania i 100% satysfakcji.

5

Zrealizowany wynik

500 000 zł

Kim jest klient?

Marcin i Paweł zgłosili się do WBIZNES w 2016 roku. Chcieli rozpocząć działania marketingowe, dzięki którym będą mogli systematycznie pozyskiwać klientów – inwestorów na budowę myjni bezdotykowych, a dzięki temu rozwinąć swoją firmę. Początkowo marketing nie istniał, nie wspominając o identyfikacji wizualnej, kampaniach płatnych, czy zbudowanych lejkach sprzedażowych

1

Zdefiniowane wartości klienta:

  • budowa biznesu pasywnego – myjni bezdotykowej od kostki aż po event otwarcia
  • Od 15 do 25% roczna stopa zwrotu
  • 4 5 średni czas zwrotu z inwestycji
  • 0 problemów z L4 pracowników

Co było problemem:

Brak zapytań lub zgłoszenia od osób, które nie miały wystarczającego budżetu, nie rozumiały biznesu – brak prekwalifikacji leadów. Firma
RedConst działała wyłącznie na poleceniach oraz kontaktach ze spotkań networkingowych. Wizerunek firmy w internecie nie budował zaufania.

2

Cel do realizacji:

Systematyczne pozyskiwanie zapytań z internetu pod budowę myjni bezdotykowych. Zapytania dalej miały być umawiane telefonicznie.

3
Narzędzia, których użyliśmy
4

Opinia klienta:

Jesteśmy bardzo zadowoleni z działań marketingowych WBIZNES. Widzimy coroczny wzrost, mimo, że wiele osób mówi o kryzysie.

Działamy wspólnie od 2016 roku, a to najlepszy
dowód, że ich działania są skuteczne. Wiemy, że możemy skupić się na swoich działaniach, tym co potrafimy najlepiej, a promocję naszego doświadczenia zostawiamy osobom, które są specjalistami w swoich fachu.

Marcin Orlik, Paweł Karcz

5

Zrealizowany wynik

Około 30 - 50 zapytań na budowę myjni bezdotykowej każdego miesiąca.

Około 35 zapytań na dzierżawę działki każdego miesiąca.

BRANŻA FRYZJERSKA

PIOTR ADASZKIEWICZ

Wyzwanie, z którym zgłosił się klient

Budowa kampanii sprzedażowej
kursu online skierowanej do aktywnej społeczności, która do tej pory otrzymywała jedynie darmowe materiały

1

Cel do realizacji

Pierwotny cel zakładał obrót
ze sprzedaży na poziomie 100 000 zł
w ciągu całej kampanii, tj. 7 dni.

2

Zakres działania

  1. Plan działania
  2. Strona sprzedażowa
  3. Sekwencja maili oraz SMS
  4. Platforma VOD
  5. Strona webinarowa oraz prezentacja edukacyjno-sprzedażowa
  6. Kampania reklamowa FB Ads wraz z opracowaniem kreacji graficznych,
    perswazyjnych tekstów oraz monitorowaniem wyników
3
Narzędzia, których użyliśmy
4

Dzięki wskazówkom Wojtka nie tylko nauczyłem się wielu niezbędnych marketingowo kwestii, ale także zarobiłem 2 x więcej, niż pierwotnie zakładałem! A to dopiero początek i pierwsze otwarcie. Teraz czekają nas kolejne kampanie, które jak się spodziewam będą jeszcze większe. 

 

Co doceniam najbardziej? – fakt, że na każdym kroku WBIZNES służyło odpowiedzią, nawet na moje najtrudniejsze pytania. ;)

5

Zrealizowany wynik

186 000 zł w ciągu 7 dni

Z uwagi na ilość zgłoszeń chwilowo wstrzymaliśmy możliwość wypełnienia briefów.

Zapraszamy do kontaktu jakub@strategiawbiznes.pl